I dag ble jeg banket..

.. av lillebroren til Lisa, nok en gang. Jeg som har blått belte i taekwon-doe (nei jeg kødder ikke) bør kanskje vite hvordan jeg skal holde nede en gutt som veier 1/3 av hva jeg veier og som på toppen av det hele når meg til under puppene, men jeg har tydeligvis overvurdert mine slosseevner, haha. Hva skulle jeg gjort om en som faktisk var på min størrelse hadde angrepet meg? Jeg ville vært død! Vi fikk i alle fall filmet hele sammenstøtet så tenkte jeg skulle legge ut en videoblogg hvor jeg faktisk blir holdt nede av en 6 åring. Om noen vil se det da?

Kom i alle fall nettopp hjem, er så lykkelig fordi jeg har spist taco i dag! Med kjøtt! Nam, dyreplageri smaker godt. Haha jeg tuller, skal ikke snakke om det hele tiden, jeg spiste vegetartaco med soya, det smaker som kjøttdeig om ikke bedre. Pluss, mye sunnere! Jeg vet jeg må påpeke at det faktisk er vegetar, om ikke kommer noen til å kommentere at jeg spiser kjøtt. . . Typisk at folk tror man ikke klarer å holde seg til det man sier! Pappa sendte meg inn i dag på en butikk for å kjøpe burger og kyllingwrap til han og søsteren min, det var virkelig ikke gøy for meg overhode. Virker jo som en idiot da, men men. Har ikke spist kjøtt på en uke i dag, er litt stolt:-)

Kjærlighet mellom jeg og lillebroren til Lisa! Neida, det var faktisk fordi jeg kysset han at han ble sur. .

Og så startet kampen..

Slik endte det hele, han klæsjet en is i ansiktet mitt.. So hot!!!

71 kommentarer

Siste innlegg