døgnvillfestivalen snart?

I slutten av August er det døgnvillfestivalen i Tromsø med artister som LMFAO, kent osv. Jeg har fått festivalpass gratis men vurderer faktisk enda om jeg skal dra eller ikke? Er det verdt det? LMFAO er i beste fall dårlig live, ble så UTROLIG skuffet når jeg så de på mtv music awards. Herregud så latterlig dårlig det var! Kent er bra, men ikke noe jeg ville dratt til en annen by for å se. Tromsø er også lengre nord og for meg frister det ikke så mye å stå ute i kulden å se på artister jeg egentlig ikke vil se. På toppen av det hele er det faktisk i SKOLETIDEN, faktisk når vi nettopp har startet på skolen igjen – ikke akkurat en perfekt tid å få fravær på. Men samtidig, jeg får helt angst om jeg føler jeg går glipp av noe jeg kunne ha vært på, haha! Det er vanskelig og jeg må vel bestemme meg snart. . Hva synes dere jeg bør gjøre, dra eller ikke dra? Kunne dere vært interessert i konkurranse om å vinne bilettene om ikke?

Dere kan umulig ha gått glipp av at jeg var på Hove i juni, og føler en festival i året er nok. Kjenner på meg at det egentlig ikke er noe poeng i å være på en festival hvor man kun drar for å se på konserter, er noe eget med det å bo på campen og faktisk BO der synes nå jeg! Nei, tror bare jeg sparer meg til hove neste år. Det blir så bra, og håper å se mange av dere der! ♥

Syk opplevelse for meg! 

74 kommentarer
    1. Jeg syntes du kanskje ikke skal dra siden du er usikker på om du vil eller ikke, også er heelt enig med at LMFAO er dårlig live! så det programmet selv og holdte på å le meg i hjel! haha! også er det dumt å få fravær fra skolen lissom.. Men jeg skjønner deg godt at det er dumt å gå glipp av noe, men en gang må det skje å.. har gått glipp av masse gøy som jeg angrer på men sånn er livet 😉 elsker bloggen din! digger deg!! <3
      ehe litt lang kommentar kanskje, men jaja xD

    2. jeg syns kanskje du burde dra, eller jeg hadde gjort det, er jo såklart en opplevelse! heheh… <3

    3. Hvis du ikke har lyst å dra, så ikke dra. Tror nesten ikke du går glipp av så mye uansett.. og konkurranse hadde vært bra det.

    4. ha konkuransee!!!! har ikke penga til døgnvill, og æ har så lyyst å dra!!! PLIS ha konkuranse!! 😀

    5. Du burde dra! For opplevelsen *-* Tenk på alle de herlige folkene du kan bli kjent med, det er alltid kjempestemning ved sånne arrangementer!!

    6. Nå om sommeren om du skal på stranda og bade, hva gjør du med extesionsene? Bader du uten, eller?

    7. Jeg er en utrolig stor LMFAO fan, og hadde hatt en stor glede av å få vunnet de billettene hvis du skulle hatt en konkurranse. Men hvis jeg hadde vært deg ville jeg gått på festivalen fordi man vil jo oppleve mest mulig. Dessuten er du borte bare sånn 1 dag fra skolen hvis du går på Døgnvill, er du ikke?

    8. Syns du skal dra, jeg.
      Stor opplevelse selv om de ikke er de beste live, haha. Men det er liksom noe du kan fortelle til folk om noen år osv.
      Jeg hadde selv slitt med å velge om jeg hadde fått billetter, men trur jeg hadde angret om jeg ikke hadde gått! Så synes du bør dra, om du virkwlig vil! Det er jo opplevelser.
      Yolo, ikke sant? Haha.

    9. du må draaa!!! e jo gøy, og når du får det gratis så e det jo ikke nåkka å tape! dra omså bare på fredag og lørdag så slipper du å ta nåkka fri? 🙂

    10. jeg var ihvertfall på lmfao konsert i oslo i år. jeg hadde ikke så høye forventninger siden hadde hørt at de var så dårlige live, men jeg ble helt blown away!! rett og slett! noe av det morsomste jeg har vært med på. riktignok var ikke han ene der, men det spilte ingen rolle, for det var gøy! hadde jeg hatt sjansen til å sett lmfao en gang til, ville jeg tatt den ! 🙂

    11. Høres egentlig ikke noe spesielt spennende ut. Blir ikke noe særlig bedre at det arrangeres i en annen by, midt i skoletiden. Kanskje du heller kan arrangere en konkuranse, slik at du kan gi bort biletten til en annen 🙂

    12. jeg synest heller du skal spare opp til hove neste år igjen,tror helt ærlig ikke dette blir likebra så kan ende med at du blir skuffet :s
      men så var der en liten ting jeg lurte på som jeg håper du kan svare FORT på?! jeg skal nemmelig på en festival selv snart, på lørdag visst nokk! å jeg trenger litt hjelp, når du var på hove, var der mulighet til å glatte håre/lade mobiler, og hvordan sminket dere dere osv? håper du kan svare fort!
      elsker bloggen din <3

    13. Jeg skulle og dra, men med én gang jeg så at det var MIDT i skoleuka bestemte jeg meg for å droppe det. Du burde også gjøre det, hiihi. Vær heller på Hove sammen med meg neste år<3 LOVE YOU!

    14. LMFAO var KONGE på landstreffet i Stavanger i år!! De var kjempe bra live, til og med når de manglet ene vokalisten!!! Spør du meg er de flinke til å lage liv, og ikke minst sang de bra 😀 Anbefaler deg å gå å see dee!

    15. Det er det siste året på vgs, og du er ikke sånn kjempe at du MÅ dra, så jeg synes du burde droppe det. I alle fall siden du har vært på Hove i sommer, og bare kommer til å bli skuffet etter DEN opplevelsen.. 🙂

    16. Hadde vært helt utrolig med en konkuranse,for jeg bor i Tromsø og vil VELDIG dra,men da må jeg betale det selv,for foreldrene mine syns det er for dyrt å betale flere tusen for å dra med hele familien.

    17. Det at LMFAO suger live er bullshit. Var på konserten dems i Oslo, og det var helt RÅTT! Tror kanskje det var nervene som gjorde de så dårlige på mtv den gangen. For i oslo så rocka de hele stadioen, drit bra! Du burde dra.

    18. dæven du e teit, når du først har sjansen til å se masse artista, så må du jo ta sjansen på det. skjøl om det e kaldt å jævli, så e det en opplevelse. æ skal nu dit, så hvis du ikke drar, så e det du som går glipp av nokka sosial å fun. pluss at du har nok mange lesera i tromsø, så :))

    19. LMFAO er heelt syke live, det kan du faktisk ikke gå glipp av! Hørte på de i Stavanger i år, og det var et rått show de holdt da. Kan ikke måles med noen av de andre artistene som var der.
      Regner med de skaper nesten like mye liv på døgnvillfestivalen, så tror ikke det er noe du vil gå glipp av. De er utrolig flinke! Du har nok bare fått et dårlig inntrykk gjennom den ene konserten.

    20. LMFAO spilte på landstreffet i år, og de var faktisk helt utrolig flinke live 🙂 Definitivt den beste konserten!

    21. Ettersom du har fått gratis synes jeg du bør vurdere å dra rimelig sterkt:) Harstad ligger ikke veldig langt unna Tromsø, og Bernhoft skal jo til døgnvill, samt lidolido og shaggy:) tror det blir ganske mye liv, og ingenting er jo som nordnorsk festival, jeg gleder meg iallefall, og satser på at det blir kjempebra:D

    22. I russetiden min (2012) var jeg på Landstreffet i Stavanger og der var blandt annet LMFAO å opptredde. DE VAR FANTASTISKE! Om du liker musikken deres fra før av, (noe som jeg gjør) var den LIVE konserten det beste… Det å se dem på TV eller i virkeligheten på konsert er IKKE det samme ;))

    23. Det er bedre å angre på noe man har gjort en å angre på noe man ikke har fått gjort 🙂
      jeg har sett LMFAO live og synes de var kjempebra, det var hvertfall en syk stemning blandt publikum!

    24. Tenkte bare å si at når jeg var på LMFAO på landstreffet i Stavanger i år så var de SYKT rå! Bare sånn at du ikke lar være å reise fordi de alltid er dårlig live, slår til innimellom 🙂 Men ellers hadde jeg droppet det pga fraværet, men så bør det sies at jeg uten tvil er en skolenerd (noe jeg er veldig fornøyd med nå som jeg kan velge å vrake i skoler) 🙂

    25. jeg var på LMFAO i oslo og den konserten var syyyk! så de er ikke dårlige, det var virkelig en opplevelse og være der. Jeg syntes du burde dra, hva har du å tape? YOLO(haha neida) vis du ikke drar, kan du ha konkuransse om bilettene da? vis det er biletter, jeg vil gjerne se lmfao live igjen

    26. Velg selv, men tro meg, LMFAO var IKKE dårlige live. Så de i Oslo og de var virkelig flinke. Alle kan være dårlige live men LMFAO kan også være gode, jeg har hvertfall en god opplevelse med de!

    27. det blir jo driiitbra!!!! du må dra 😀 e jo ikke bare LMFAO å kent. e jo andre artista som shaggy, katie melua, bernhoft, donkeyboy, lidolido, marit larsen osvosv!! menmen, da går du glipp av kjeekke tromsøgutta, stemninga å de brae artistan haha 🙂

    28. Syns det kommer helt ann på stemninga når nåkka e bra live eller ikke 🙂
      Viss æ hadde fådd helgepasset gratis hadde æ dradd lett, vi får vite flere artista imårra eller på fredag , så du burde vente å se om det e nån du like før du bestemme deg 🙂
      Men seff, e jo du som bestemme 😀

    29. lmfao e ikke dålirg live… så dem i Oslo spektrum i Februrar og dem var RÅÅ.. bor selv i tromsø og er ingen tvil på at jeg skal dra dit nå som dem kommer, alle de andre årene har artistene hvertfall vært dårlig… syns du bør dra

    30. Hvis du har sett LMFAO ‘live’ på tv har du ikke sett dem LIVE. Så dem i Oslo Spektrum, bare han ene kunne opptre og det var det beste showet jeg har vært på noensinne.

    31. Jeg var på konsert med dem i vinter og de var faktisk ikke så dårlige som jeg trodde! de var bedre enn på mtv 🙂 så jeg syns du burde!

    32. Var på LMFAO konserten, når de var i oslo! Når jeg hørte de på mtv, så ble jeg utrolig skuffa for at jeg hadde betalt for å høre på noen som ikke kunne synge! Men når de var i oslo var de kjempe flinke! Ble skikkelig glad! Tror bare de hadde en dårlig dag, når de var på mtv! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg