en gledelig nyhet!

Som dere vet er jeg veldig opptatt av hår og extensions, så derfor ble jeg ekstra glad for nyheten jeg fikk i dag! Nemlig at luxushair.no som jeg kjøper ifra ofte donerer store penger til veldedige formål som har med dyr å gjøre! Hun som driver luxushair er nemlig også like engasjert i dyrevern som meg, det var utrolig godt å høre! Det føles godt at når man først skal bruke penger på noe materialistisk så går en del av pengene du bruker til noe som faktisk gjør en forskjell ♥

På toppen av det hele får luxushair snart inn clip on hestehaler som jeg også skal starte med, har brukt det før og er utrolig fornøyd. Jeg skal blogge mer om dette senere, men nå til poenget! 10% av inntektene for salget av hestehalene går til veldedige formål for dyr, så det kommer jeg med glede til å promotere her. Det føles så godt at mine ord kan gjøre en forskjell for andre, og at bedrifter kan bli påvirket og følge etter. Slike samarbeid er for meg gull verdt!

Men jeg er selvfølgelig også veldig glad for at jeg får samarbeide med luxushair siden kvaliteten er så bra! Håret jeg har nå er faktsik det samme håret jeg hadde på hove – tenk dere det!? Og det er enda så fint. Jeg er ikke spessielt flink til å ta vare på håret for de som kanskje måtte lure på det, jeg sover ofte med det (når jeg bare sovner sånn random, haha) og dette er kanskje litt på kanten av hva man bør skrive på blogg, men å ha kjæreste er det som sliter mest på extensionene om dere skjønner. . Haha men neida det går faktsik helt fint, de er enda sykt fine og jeg elsker fargen jeg har nå! Fargen 613/12 ser mørkere ut på fargekartet til luxushair enn hva den egentlig er, slik som jeg viser dere på bildene over er den egentlig. LOVE IT, og synes faktisk den fargen er mer “barbie” enn platinablond! Den fargen jeg har nå føles så eksklusiv på en måte.

 

Så ja, håret anbefales virkelig! All annen info dere lurer på angående håret kan finnes på luxushair.no og håret jeg bruker for øyeblikket koster 1099 kr men dere kan også finne andre, billigere alternativer på luxushair. Håret jeg bruker finner dere HER 


59 kommentarer
    1. elsker bloggen din, og får masse hjelp når det gjelder extensions. Men du bruker vel ikke de extensionsene du har linket til? de er jo 50 cm. jeg har 50 cm og mitt er halvparten så kort som ditt omtrent:)

    2. Jeg har fulgt med på bloggen din lenge, og det er her jeg fikk vite om luxushair. Jeg setter såå utrolig pris på at du skriver mye om det, siden jeg har det samme håret(bare en annen farge). Elsker bloggen din OG kunnskapen din!:)

    3. Tnååå så søtt… redde dyr ja, men å samarbeide med folk som tar alt håret som folk har på hodet gjør ikke deg til et bedre menneske. For å si det sånn så har ikke mange FATTIGE barn i Asia sitt kjære hår p.g.a disse bedriftene, de gjør det faktisk ikke frivellig, de gjør det fordi de har ikke annet valg! just saying…

    4. du burde researche litt mer der oppe^
      De i f.eks india som klipp av sæ håret og selg det,får før det første penga før det.
      Og grunn e ikke at di blir tvinga,di gjør det pga det står i demmes tro. I følge demmes trosretning e detta riktig.
      Så,drit i å snakk bullshit du faen ikke vet nå om

    5. synes det er BRA at du skriver om dette! Du har utrolig god påvirkning til samfunnet og det er så utrolig få som vet om disse stakars havdyrene som lider forferdeligt!! Stå på du er best!! Liker at du har begynt å blogge om noe som virkelig betyr kjempemasse!

    6. åååh, du er så søt! og det at du skriver om ting som faktisk engasjerer deg gjør deg til en toppblogger, for SÅNNE bloggere fortjener å være på topplisten. heia sophie <3.

    7. demmes tro du liksom, ikke alle har samme tro, kjære. Uansett så er det faktisk barn som faen ikke har valg fordi foreldra deres er FATTIG og gjør alt for å få penger for å overleve. Kanskje India gjør det frivellig, men ikke alle, har foresten lest artikkel at damer blir rund lurt, de trodde de barberte av seg håret for gud, men neei, det er til bimboene som har råd til alt!
      Hørte foresten at en jente nektet å barbere av seg håret, hun ble misshandlet, og døde av sult fordi de som skulle selge til bedrifter ville ha hår, så de barberte det av etter å ha drept jenta av sult. RESPEKTLØST

    8. Det er bra at det går til noe godt iallefall! Så man ikke føler man bruker penger på at en dame skal ta av seg håret sitt ogsånt, men det er jo religion de gjør det for da, og penger.
      Du er en super flink blogger sophie, fortsett slik! ♡ You’re my inspiration.

    9. det er unødvendig å skrive slik som at kjæresten din sliter extensionene dine mest ut, da er det DU som får det til å høres veldig grotersk ut. ush, skjerpings

    10. har faktisk tit tænkt jenter med exentions gør når de skal have sex om de ikker bange for det falder af.. 😀
      fortæl om krøllerne , hvordan du laver dem. så fine.

    11. Åee, du var dødsfin på bilde nummer 3!! Skikkelig søt og smilende, vil gjerne se flere slike. Du ser virkelig lykkelig ut

    12. Hva faen er det du har gjort med leppene dine?? Nå ser du ikke fin ut når du smiler med tennene mer, noe du så helt nydelig ut med før! :c Snakk om å ødelegge munnen sin…

    13. Flott at de donerer til dyr. Men du som skal være så opptatt av slike ting, har du noen gang tenkt på at du går rundt med håret til en stakkarslig liten indisk jente som ble skamklipt av moren sin for å få noen stusslige kroner. Kan ikke gå med pels, men all håret til en liten jente er greit? syns det er akkurat det samme jeg da men, your choice.

    14. Hallooo, håper du ser dette:
      jeg syntes det er kjempebra at du skriver om dyr osv.. og jeg så faktisk the cove, sykt bra og sterk dokumentar. kan du lage ett innlegg der du kan skrive tips osv, om hva vi kan gjøre? selv om vi ikke har så masse penger og om det er flere dokumentarer?

    15. Wow, leste innlegget ditt om dyrenes rettigheter, selv er jeg over gjennomsnittlig engasjert i denne saken. Veldig bra at du som toppblogger skriver om dette! Har for å være ærlig ikke trodd at en blogger som deg har så mye vett i hodet(Positivt ment… Virkelig!!), men det at du skriver om dette som er en så utrolig viktig sak, er meget bra. Dyrene kan nemlig ikke snakke for seg slik som vi mennesker gjør, de kan ikke si at vi ikke har det bra, sånn som alle mennesker på denne bissarre planeten. De har ikke en gang gjort NOEN TING galt.
      Håper inderlig at du fortsetter med dette. Du får kanskje en del negative kommentarer om det, men hvis du klarer å få noen få menneskee til å engasjere seg om dette, er det kjempe bra.
      Bra jobbet, og nok en gang, det jeg skrev om deg litt tidligere var KUN positivt ment!

    16. Ogsååå tenker vi litt på de som har fått håret sitt barbert av for pittelitt penger. Men det blir vell neste innlegg med unnskyldninger for å vise at du er et godt menneske 😉 Supert at du står opp for dyr, men dette ble litt for dumt.

    17. Jeg har bestilt clips fra luxushair og gleder meg veldig til det kommer 🙂
      Men jeg lurte på om du kunne skrive litt om piercingen din i navlen? Du har sikkert gjort det før men jeg er en ganske ny leser 🙂
      Elsker bloggen din <3
      Du er nydelig <3

    18. Fine bilder, elsket outfiten din der! Og jeg var veldig glad for å høre at lixushair gjør noe bra! 😀
      Jeg har selv tenkt til å bruke det når de exstensionene jeg bruker nå ikke lenger er brukelige, og jeg gleder meg til innlegget om clip on hestehalen, for sånn MÅ jeg ha <3

    19. kam du ikke begynne å gå med stritt hår igjen? Du ligner på en sau på hodet. ikke fint med de krøllene hveer dag

    20. Hei! Har du noen gang opplevd dårlig kundeservice fra Luxsushair?? Jeg er utrolig skuffet akkuratt nå, jeg bestilte 1 pakke med nailhair og en med clipon.. på det første tok det over 1 uke før jeg fikk håret… på det andre når jeg åpnet pakken er ikke Clip on håret mitt med!!! Noe jeg har betalt for.. har du noen gang opplevd noe sånn med dem:S?

    21. Veldig fint at 10% av inntekten går til dyr og sånt, men visste du at håret fra luxushair er laget av ekte, Indisk hår? Fattige, Indiske kvinner sparer håret sitt hele livet, og må BETALE for å ofre det! (Det sies at hvis man ofrer det fineste man eier, i deres tilfelle håret, skal man få et bedre liv)
      Etter at de har ofret det, kommer det noen å tar håret, vasker, bleker og farger det, og sender det avgårde så folk kan føle seg penere med langt ekte hår.
      Klandrer ikke bare deg for å bruke extentions, det er utrolig mange andre som bruker det også, men ville bare si ifra.

    22. De tar håret fra fattige folk i andre land. Derfor lker jeg ikke extensions. Elsker bloggen din btw <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg