rosa drømmer

Dette har vært en spennende dag med fotografen her, har også vært i intervju med NRK.no i dag men skriver mer om alt det i morgen. For nå skal jeg nemlig komme med noen bra tips til dere! For en god stund siden mottok jeg en pakke fra makestyle.no, en av favorittsidene mine når det kommer til sminke og andre velværeprodukter på nett. Det tar alltid en stund med meg fra når jeg får pakken til jeg faktisk skriver om det, men det er fordi jeg vil bruke produktene over tid slik at jeg kan gi dere min ærlige og fulle mening om produkter. Så det skal dere få nå!

Det første produktet jeg skal fortelle dere om var også det produktet jeg ble mest glad for og motta. Nemlig barberingskremen fra EOS. Det høres jo veldig kjedelig ut, for ja – barbering er jo fryktelig kjedelig! Men jeg har utrolig tør hud og skjærer meg til blods hver eneste gang jeg barberer meg i dusjen, derfor har dette blitt en prosess jeg gruer meg til. EOS sin barberingskrem skulle love noe annet, den skulle tilføre fuktighetskrem slik at man slipper og bruke det etterpå, og den hadde visstnok en helt spessiel teknikk som gjør at man ikke skjærer seg. Jeg var som vanlig skeptisk til det, for det har jo så mange barberingskremer lovet før denne. 

Men den funker faktisk! Etter at jeg begynte med den har jeg ikke skjært meg en eneste gang. Den lukter godt, fukter huden og kan brukes selv om man ikke dusjer, nettopp på grunn av all fuktigheten. Og ps – huden lukter godt HELE dagen etter man har brukt den! Jeg skal definitivt kjøpe meg denne på egenhånd når jeg går tom. Eneste negative er at den kan være litt vanskelig og smøre ut, nettopp fordi den er som en tykk fuktighetskrem og ikke skom. Men det er egentlig ikke problem overhode. Stort pluss for at den er rosa, haha! Kan kjøpes HER, og den koster bare 89 kr. 

Dette glitteret fra two faced ble også raskt noe jeg likte, men det er litt vanskelig at et produkt kommer opp på favoritthylla hos meg når det er en øyenskygge – nettopp fordi jeg ikke bruker dette. Men dette glitter kan man bruke på kroppen også, noe jeg fant ut ved at jeg sølte ut nesten hele greia en gang ved et uhell. De få anledninge jeg bruker noe over øynene, for eksempel nyttårsaften, så skal dette uten tvil taes i bruk!

Kan kjøpes HER og koster 199 kr. 

 

Denne har jeg skrevet om før. Tangle teezer – også kjent som verdens beste hårbørste om du bruker extensions og jeg sier meg helt enig! Var hos en frisør en gang og hun sa at om jeg NOEN gang har mulighet til og kjøpe meg den, så må jeg gjøre det. Jeg mister INGENTING hår når jeg bruker den på extensions og vanligvis røyter jeg som en gal. Så om du bruker extensions eller har slitt hår så har du absolutt ingenting og tape på og kjøpe denne. Den er billig, rosa, liten og sliter ikke på håret. Ingen av de er en negativ faktor for meg! Kan kjøpes HER.

 

 

Lulu’s sine vesker er jo en stor favoritt i bloggverden og jeg skjønner hvorfor. De er nydelige og denne her ble min nye favoritt! Den skal brukes til hverdags, den er rett og slett for fin til og bli skitten av sminke! Den rommer mye plass og er i et utrolig deilig stoff. Jeg har så langt bare hatt den til pynt, så nydelig er den! Og rosanyansen den er i er forresten den fineste i verden.

Kan kjøpes HER og best av alt? Den koster KUN 149!!! 

Nok en gang – øyenskygge. Vanskelig for og bli favoritt hos meg. Men jeg elsker virkelig too faced, og dette brettet i romantiske farger var mer noe for meg. Men skal jeg fortelle dere en litt sær hemmelighet? Jeg bruker øyenskygge på leppene! I alle fall om det er i en lys rosafarge. Jeg lover dere, det er så mye bedre en leppestift. Det holder lengre, føles bedre og har finere farger. Så det bruker jeg fast denne til. Two in one – oh yes!

Kan kjøpes HER.

Og så til det aller beste – en travalo! Når jeg først så denne tenkte jeg bare ” hva i alle dager er dette” og så skjønte jeg at det var en liten oppevaringscase for flytende produkter, for eksempel parfyme eller balsamspray. 

Men så tenkte jeg igjen ” hva skal jeg egentlig med den her? Parfymen min har det jo fint hvor den er?” og så oppdaget jeg dette merket på siden – man kan ta den med på fly! Den er nemlig under grensen på hva man får ta med, så om du skal på sydenreise og må tilbringe 7 timer på fly er ikke det en så veldig ekkel opplevelse lengre, nå som du kan ta med deg parfymen din inn.

Jeg prøvde med balsamspray for og vise dere. Det er i alle fall veldig lett, man setter travaloeren oppå spayen og trykker den ned. Så pumpes det inn. Må riktignok nevne at om du skal spraye inn f.eks parfyme så må du ta av overdelen på parfymen slik at kun “stangen” stikker ut. 

Tar ca 1 minutt og så VOILA! Kan kjøpes HER og koster bare 149 kr. 

Noen av produktene du har lyst på, såfall hvilke? 

54 kommentarer

Siste innlegg