stor overasskelse

Hei, jeg våknet nå! Har tydeligvis vært våken før i dag og skrevet starten på dette innlegget, så tenkte jeg bare kunne publisere det nå haha. Jeg er desverre tilbake til og ha dårlig døgnrytme, jeg..

Jeg skal om ikke så veldig lenge i en bursdag som blir ute, og jeg trenger en fin kjole til det. Er mange som er veldig skeptiske til og bestille fra nelly, jeg personlig har bestilt derifra sikkert 60 ganger, og 2 av gangene har jeg ikke blitt fornøyd – altså, ikke fått alt det jeg bestilte. Jeg synes det er helt okei service der, man får pengene igjen når det skjer en feil og produktene er i god kvalitet. Derfor faller valget mitt nok en gang der når jeg skal bestille kjole!

Jeg ser etter en kjole som ser dyr ut uten og være det, en kjole som kan brukes ute og en kjole som viser mye kropp. Derfor valgte jeg disse to! Jeg liker ikke lange kjoler men korte, og jeg liker når det er åpen rygg. Perfekt! Men valget er derfor – hvilken av disse kjolene skal jeg bestille? 

Forresten så kommer det en STOOOOR overaskelse på bloggen senere, følg med! 

Denne kjolen elsket jeg, sykt søtt med detaljene! Koster 499 kr og kan kjøpes HER. 

Skikkelig hot kjole, ser den for meg i et varmt sydenland når man skal ut og spise eller ut og feste. Ah, lengter.. Kan kjøpes HER! 

120 kommentarer

Siste innlegg