ønsk deg et innlegg!

Hver eneste kveld når jeg prøver og sove bobler hodet mitt over av inspirasjon. Jeg har så mange ting jeg vil dele med dere, så utrolig mange erfaringer, minner, inntrykk og opplevelser som jeg tror mange ville satt pris på! Men med en gang morningen kommer er hodet mitt like tomt som vanlig (hehe) og når jeg prøver og skrive strekker ikke ordene helt til. Jeg er ikke en slik person som klarer og jobbe med en tekst over lengre tid, når jeg først har inspirasjon kommer alt fortløpende og jeg skriver det fort ned før inspirasjonen slipper taket igjen. Jeg skal snart sette meg ned og skrive et innlegg om mobbing, min erfaring – fordi jeg har faktisk vært både offer og selve mobberen i mitt liv, sistenevnte er jeg ikke stolt over! Men da tenkte jeg at jeg kunne skrive min erfaring med det. Jeg trenger egentlig litt hjelp jeg!? Hva liker dere at jeg blogger om? Bare hverdag, hår og sminke? Kjærlighet? Venner? Hva jeg gjør en dag? Meninger, såfall om hva? Er det noe dere vil jeg skal skrive om? Om dere kommenterer her så skal jeg skrive ned ALT jeg mener er gode ideer, så begynner jeg med ønskeinnlegg et par ganger i uken tenker jeg ♥ Jeg skal prøve og få med absolutt alt dere ønsker! 

Nå skal jeg spille litt fifa før jeg legger meg! Har som sagt vært hos Lotte, vi skulle se på film men fikk ikke til med HDMI kabelen. . . Blogges i morgen, natta lovers!

247 kommentarer
    1. Er sånn som deg, inspirasjonen kommer fortløpende og jeg kan ligge å tenke meg innlegg om kvelden men når neste dag kommer så klarer jeg ikke å få det frem på samme måten som jeg tenkte natta før! Vis du leser aviser eller finner blogger som tar opp spesielle temaer som du lar deg inspirere/provosere av så kan du jo lage et innlegg med din synsvinkel.

    2. kan du blogge om hvordan syn du har på kropp og fasong! Hvordan man ser ut og om man kan respektere seg selv som man akkurat er, både med personlighet og utsende? Det er mange unge jenter som får drit om hvordan dem ser ut, mange ane ikke hvordan dem skal takle det. Noen får større problemer av det, så jeg vil vite om hvordan syn og meninger du har på det? 😉

    3. jaah, skirv et innlegg om mobbing!
      jeg elsker sånne tema innlegg og sånnt :D<3
      utrolig fine bilder btw! 😀

    4. Synes det er såå gøy å lese om da du hadde dine “fjortis” tider. Haha.. Elsker å se gamle bilder og lese rare ting du gjorde :p

    5. – Hva med å blogge om ting du synes du selv er flink i? Som sport, lage mat, tegne, synge (noe du er, men kan jo utdype deg hvordan det hele startet. Hvordan du har fått så fin stemme o.l) osv… 🙂
      – Eller idéer til hva man kan gjøre på en kveld når man er hjemme alene og kjeder seg.
      – Et innlegg om dine favoritt apper, både på iPhone og iPad
      – Positive sider og negative sider om forskjellige ting (som for eksempel, hva var positivt med Hove, og hva var negativt?)
      – Irriterende hendelser som du støter på ofte 🙂 (som jeg, jeg synes det at folk som tygger tyggis med munnen åpen er sinnsykt irriterende)

    6. Elsker og lese innleggene du skriver om vennskap, kjærlighet, utroskap, og erfaringer som yngre når det gjelder kjærligheten! Du skriver utrolig bra og så er du så ærlig når du skriver så er skikkelig kjekt å lese! <3 Har skikkelig lyst å lese mer om kjærlighet og erfaringene dine :))

    7. der vi kan stille deg spørsmål om kjærlighet og familie osv.. sånn du hadde for ikke så enge siden! veldig kjekt å lese! 😀

    8. din mening om store aldersforskjeller i forhold.
      dine forhold, hvordan de har forandret deg osv.
      om du har mistet noen som stod deg nær, hvordan du følte det, hva det har gjort med deg ++

    9. Du kunne jo ha laget et innlegg om din erfaring med gutter? Hvordan få en gutt til å like deg, hva må du gjøre for å få oppmerksomheten hans eller noe sånt! 🙂 Det er sikkert mange som lurer på det!

    10. kan du skrive ett innlegg om hvordan man kan stole nok på seg selv til å snakke med gutter? sliter med det selv hehe…

    11. tips om alt mulig! F.eks. Hvordan flørte, hva som du kan gjøre hviss du kjeder deg osv..! Synes også du burde skrive innlegg om hva du mener, på en humoristisk måte! Slik at man ler når man leser, haha! Også kan du skrive om små hverdagslige ting på en humoristisk måte. haha, heg ELSKER SLIKE BLOGGER! så er det morsomt å lese 🙂 <3

    12. Kanskje du kan skrive litt om kjæresten din? Er dere ofte sammen? Hva tenker han om bloggen osv?
      Om du ikke vil det, kunne du kanskje blogget om dine foreldres syn på bloggen din. Leser de bloggen din fast? Er det ting de har bedt deg slette eller lignende?
      Hvordan er det å være “bloggkjendis” på skolen din? Får du blikk, kommentarer og så lignende? Har noen gang lærere kommentert noe frekt/snilt om bloggen din?

    13. jeg elsker når du blogger om dine dype tanker. Som når du er helt ærlig om en sak/tema. Erfaringer er også gøy. Jeg stoler på deg om hva du sier og annbefaler fordi du er så ærlig. dessuten elsker jeg beauty stuffet på bloggen din og. Alt i en pakke, det er derfor du er favorittbloggeren min 😀

    14. Du kan skrive hva du mener om pels og skinn og hva du mener om at dyr må lide får at vi skal få pels ?? 😉 Og Kjærlighet.

    15. Synes du kan skrive litt om puberteten, mensen, tenårene og slike ting!:) alltid gøy å lese om andres liv når det gjelder dette, ettersom jeg er i den alderen nå selv:)

    16. Kan du skrive om erfaringene dine med kjærlighet… Eldre kjærester og hvordan man kan holde forholde uansett hva andre sier om deg… Og hva for deg er mye i aldersforskjell…

    17. Synes absolutt videoblogg hadde vært best når du skal uttrykke dine meninger om ting, og erfaringer egentlig også. Er så mye lettere å forstå hva du mener, og det er mye morsommere å se en litt lengre videoblogg enn å lese et langt innlegg. Tror 99% av leserne elsker videoblogger over innlegg, det vet du 😀 Ting jeg hadde likt å høre om var kjærlighet, mobbing som du nevner og om utroskap i familien, og hvordan det påvirket deg og de rundt deg. Vet du har opplevd det veldig nært, og det har jeg selv gjort. Problemet mitt er at det er bare jeg i familien min som vet om at moren min har vært utro, hun vet ikke at jeg vet det, og det er bare kaos i hodet mitt for tida. Har visst det i over ett år, og ikke turt å sagt det til noen, dette har tært på forholdet mitt til de andre, spesielt til mamma. Hadde likt å hørt hva du tenker rundt dette, siden du har opplevd det selv, og kommet deg gjennom det 🙂

    18. Du kan jo skrive om hvordan foreldrene dine fant ut at du drakk ?? Jeg er liv redd for å drikke bare fordi jeg er redd for at foreldrene mine skal finne det ut!

    19. Heihei elsker bloggen din og måten du skriver på! <3
      Mn jeg vurderer å reise til Hovefestivalen neste år, og lurte på om du kunne skrive litt om hvordan det var der. Om maten, om det var dusjer osv.
      Setter veldig stor pris på svar og dine erfaringer der nede! 😀

    20. Liker veldig godt når du blogger om ting som har med alle former for dyremishandling å gjøre! Du har muligheten til å påvirke utrolig mange mennesker, og syns det er kjempebra når du gjør det! 🙂 For eksempel pels, kyllingfarmer, hvalfangst, sirkus osv ^^

    21. Sminkevideo(hvordan du sminker deg til hverdags) og hårvideo(hvordan du fester extentionset og styler det til hverdags)
      VÆRSÅSNILL! <2

    22. et innlegg om hvor du får kjøpt sminke som ikke er testet på dyr(mascara, pudder osv.) – I harstad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:DDDD

    23. dine meninger om skjønnhetskonkurranser for barn (som på tv-programmet toddlers and tiaras).
      syntes du det er galt? tror du de små jentene faktisk vil det, eller er det tvang fra mødrene?

    24. Kunne du tatt et innlegg om mobbing?
      Hadde vert litt bra og kunne se hva du tenker om det:)
      <3Elsker bloggen din!!

    25. Enig med hun Madeleine, skriv om hva du ikke burde gjøre osv. Kunne du laget det på videoblogg? Blir såå mye bedre. Vil gjerne at du skal skrive om dumme opplevelser med venner osv, med dine erfaringer osv.

    26. erfaringer med gutter, veninner, forhold, osv.
      Også ønsker jeg meg et innlegg der du viser bilder fra gamle dager. Sykt artig!
      – visste du at innelgg! 🙂

    27. Jeg liker veldig godt å lese sånne “liste” innlegg
      der du f.eks. skriver ting jeg liker spesielt , ting som irriterer meg, minner, ting jeg vil gjøre før jeg dør, gullkorn fra venner (ord/setninger) du aldri kommer til å glemme eller som er morsomme!
      Digger bloggen din, noe jeg må lese vær dag ! 😀

    28. oioi, trodde ikke du hadde vært offer og den som var mobberen! men ta det positivt! Jeg hadde ikke trodd sånn om deg, du er sikkert kjempehyggelig du:) Leser hvert innlegg, og synes det er ganske inspirerende og lese, og det er jo gøy! men mobbeinnlegg hadde jo vært noe! hååper virkelig du setter pris på denne kommentaren, og lager mobbeinnlegg, jeg setter veldig stor pris på bloggere som faktisk bryr seg om kommentarene, og svarer og ikke bare driter i dem! Har fått et godt inntrykk av deg sånn sett:-) Stå på søteste Sophie! 🙂 klemmer fra ronja<3

    29. Kan du vær så snill og skrive et innlegg om kjærlighet. Gjerne om åssen man skal gå frem til den man liker. Og kjærlighetsorg! Gjerne noen kjærlighetsanger! plis!

    30. Legge ut sommerkjoler eller andre sommerklær som du anbefaler å vil kjøpe sjølv. Eg sliter veldig mye med å finne sommerkjoler og andre fine klær til å ha på sommeren, så det hadde våre kjekt om du kunne hjelpt meg. Legg til link til hvor vi kan kjøpe tingene 🙂 Håper virkelig du gjør dette fortest muligt )

    31. hvordan du hadde det og hvordan du var på ungdomsskolen, hva du gjorde ogsånn. Om du skjønner 🙂

    32. var en jente en gang på en litt mindre blogg som hadde ett innlegg hvor man skulle skrive det flaueste som noensinne hadde hendt oss og senere skulle hun ta de verste/beste flausene og lage et innlegg om det:)

    33. Ikke fattigdom, sminke å sånne kjedlige ting… Kjærlighet, venner og morsomme hendelser.. Mobbing, fattigdom å slike tema minner bare meg om skoleprosjekt. Og sminke sceoller jeg bare videre på

    34. “bli kjent med meg”-innlegg (eller videoblogg) der du svarer på spørsmål som du får ofte og/eller skriver ting du tror kjennetegner deg 😀
      og gleder meg til mobbehistorien, du er en bra person som klarer å innrømme at du har mobba noen selvom du ikke er stolt av det! det er ikke alle som kan <3 loveyou besteblogger'n!!:)

    35. *viste du dette innlegg- altaå at du skriver eks: 10 ting som du tror vi ikke vet om deg!
      * spøkelse innlegg- er såå syykt spennende, altså om dine opplevelser osv
      * sminke – eks: favoritt mascara/foundation/leppestift osv..
      * videoer – sminkevideoer, spøkelsevideoer, romvideo og videoblogger elsker stemmen din!
      * hvordan du fikser øyenbrynene dine?- de er så sykt fine!
      * ukens spørsmål – spørsmål som blir stilt ofte!
      setter så utrolig stor pris på at du blogger! fast leser forever!<3 peneste og nydeligste jenta! stå på 😉

    36. hadde vært morsomt om du kunne blogge mer om sminke, trening,hvordan du trener, noen tips innen det 🙂 trenger noen trenings tips! så satt stor pris på om du ville ha blogget litt om det, og dine erfaringer innen trening 🙂

    37. Du kan jo prøve noe nytt ! Og skrive hver uke om en blogg du anbefaler, eller liker ! Det ville vert veldig interessant syns jeg iallefall, for jeg liker og lese blogger, men trenger tips til flere jeg kan lese . Du trenger ikke og kjenne personen som blogger men ta en du bruker og lese eller bare ta og trekke en av di bloggene som kommenterer på bloggen din !
      Elsker deg og bloggen din ! Klem Jenny .

    38. Kan du skrive om mobbingen? elsker innlegg sånne ”historier” eller hva jeg skal kalle det <3
      eller flaue, skumle, ekle, triste historier du har hatt 🙂

    39. liker når du blogger om kjærlighet!
      * Hvordan tørre å ta første steget, kontakt osv.
      * Jeg har hatt “one night stand” og fyren har ikke kontaktet meg i det heletatt, og jeg er 4år mindre en han 20- 16 you se? Pluss at han er døds kjekk og populær menst jeg er ingen av delene…

    40. *Morsome hendelser fra barndommen din
      *Flere av de innleggene der du svarer på spørsmål om kjærlighet og sånn.
      *Dine opplevelser med forskjellige ting du mener er morsomt/verdt å lese! 🙂

    41. meninger! Og du har aldri fortalt ditt forhold til sport før, tror jeg. skriv no om det! Og det er lenge sida DU har hatt spørsmålsrunde. også kan du skrive no om anbefalingerr

    42. Hadde vert veldig greit om du hadde laga en video når du skal snakke om et tema 😉 Men snakk om kjærlighet og dyremisshandling og spøkelser jeg er veeeldig overtroisk og jeg tror på spøkelser og hadde vert gøy å hørt du snakke litt om det! 😀 Gidder bloggen DIN! <3

    43. det beste med en blogg e jo kvalitetsinnlegg og meninga om div ting og erfaringe om feks mobbing, kjærlighet, vennskap, familie og sånt, selv om sistnevnte kanskje ikke akkurat passe seg på en blogg

    44. jeg har hørt at du har slitt med depresjoner og skrevet noen innlegg om det for lenge siden, men jeg har ikke funnet der innlegget, så jeg lurer på om du kan skrive litt om depresjons fasen din og hvordan du kom deg over det osv?:) om det stemmer det jeg har hørt da selvsagt 🙂

    45. Håret ditt! Elsker når du har krøller, men synes du ikke det er litt slitsomt? Tar det ikke lang tid å krølle det? Hvilken krølltang bruker du?
      🙂

    46. Venninne intriger, krangler, erfaringer om slike ting! Tror også det er mange som vil høre om dine meninger om sånt og jeg vil høre om hvordan du taklet den første perioden da du ble toppblogger, hvordan det var osv? loveu <3

    47. Du kunne jo kanskje ha skrevet om spiseforstyrrelser? Har du noen erfaringer med det, eller har du noen meninger om det? Jeg vet det er mange unge jenter som dessverre sliter med dette, og det hadde vært fint å høre ditt synspunkt på akkurat det.
      Digger bloggen din! Du skriver kjempebra!<3

    48. Kjærlighet,krangler,kordan det var og vere i tenårings alderen, videoblogge om dei tingene,eg elsker og høre dine meininger om sånne ting håper du liker ideane <3 digger bloggen din 😀

    49. kjærlighet, meningene dine!! Jeg liker også veldig godt når du skriver om trening, hår og klær 😀

    50. Vet at du har skrivet mye om kropp og dine meninger rundt det før, men kunne ikke du laget et innlegg hvor du viser hvordan idealkroppen i dine øyner ser ut osv? Er så gøy å høre om andres “kroppserfaringer” hvordan du holder vekten osv.

    51. Jeg liker bloggen din kjempegodt, og dette gjorde at jeg likte den enda bedre 🙂 hmm…hva er dine meninger vedr. Det norske rettsystemet? Noen saker som har provosert deg? Kanskje litt rart spørsmål, men om du har noe å komme med, blir jeg glad for å høre !!

    52. liker veldig godt når du blogger om meningene dine og erfaringene dine. Jeg liker også når du skriver om følelsene dine angående noe som har skjedd. Feks et kjærlighetsbrudd, en venninne som har sviktet deg eller noe du har opplevd som du virkelig satt pris på 🙂

    53. Ha videoblogg med spørsmålsrunde, eller en med lillesøsteren din 🙂 du er best! Syntes du var hyggelig og stillte opp på bilder og slikt på hove<3

    54. FLERE SANG VIDEOER!!
      du burde også ha flere konkuranser om andre ting enn biletter og sånt. om sminke og klær og sko osv… er bra 😉 😉
      og ville likt om du på en måte hadde et innlegg en gang i blandt om forskjellige måter å hjelpe andre mennesker i veden! eksempel barn som sulter i afrika, du kunne jo ha ordnet noe for dyreplassen som ikke har råd til å fortsette, og mange dyr må kanskje avlives. du kunna ha startet en kampanie eller no?
      oppgadere litt om hvordan man kan gjøre verden til ett bedre plass å bo på. og ikke bare om dine meninger om noen ting, og om hår/sminke/klær liksom. hvis du skjønner? noe som vil gjøre en forskjell.
      men ikke peis på med masse innlegg, som du gjorde med dyremisshandlings innleggene, jeg vet om mange som ikke ville klikke inn på bloggen din fordi det ble for mye. husk variasjon 😉 <3

    55. Liker veldig godt når du skriver om ting du gjorde når du var 13-16 år. (Du har hatt et sånt innlegg tidligere tror jeg) Liker veldig godt når du skriver om erfaringene dine når det er snakk om venner, kjærester osv.♥♥

    56. http://sophieelise.blogg.no/1316022417_min_politiske_mening.html , liker godt det du skriver i dette innlegget, for meg er det kjempe interessant å lese om folk sine politiske meninger. Synes det er veldig interessant når toppbloggere viser at de bryr seg om andre ting enn å se bra ut, ta bilder av seg, og har flotte klær. Er jo såklart gøy å lese om sånne ting og, men når du vet at den person som til vanligdags blogger slik har meninger og tanker om andre ting får man litt ekstra respekt. synes du skriver bra, og du kommer ofte med slike gode innlegg. Gleder meg til å lese om innelgget ditt om mobbing. Stå på!!

    57. Elsker at du bryr deg så mye om oss lesere at du spør oss om våre meninger og om hvordan du kan gjøre bloggen din mer spennende !
      Jeg kunne gjerne tenke meg at du kunne skrevet et innlegg om varsel tegn du lete etter hoss gutten du liker. F.eks tegn på at han bare player deg / han er en player..
      Hvordan du kan komme over han, eventuelt hevn? haha neida men gutte erfaring generelt 😀

    58. Hei! Lag et innlegg fra da du var liten! Jeg vet du har gjort det før, men det er morsomt å se på! Fra da du hadde en ponny, og forskjellige ting. 🙂

    59. Du kunne godt skrevet om hva du synes om avstandsforhold, og aldersforskjell i et forhold 🙂 har litt problemer der selv, så kunne vært litt til hjelp og lese hva du syns om det, og om du har erfaring og sånn 🙂

    60. Kan du blogge om mobbing som du skrev at du tenkte å å gjøre? Har selv blitt mobbet, og tror også det kan være litt spennende å lese om det litt fra “mobberens side” om du kjønner hva jeg mener?

    61. Sånn som KristineAm har? 🙂 lesernes tanker, der f.eks du kan skrive en liten hemmelighet, og du skal lage ett innlegg der du har plukket ut noen av kommentarene, eller en flause eller noe sånn 😀 veldig gøy

    62. Jeg har skrevet en del om mitt tidligere rusmisbruk, og det er visst noe folk setter pris på. selvom du ikke har vært igjennom det selv, men bare at det ikke blir så tabu lenger.. 🙂

    63. Du har jo selv sagt at du har hatt, og har litt dårlig selvtillit( på noen dager). Så jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om hva du gjorde
      for å få bedre selvtillit?
      for å tørre å være mer sammen med venner?
      og hvordan du tør å snakke eller gå bort til gutter?
      sliter veldig med at jeg har dårlig selvtillit, jeg synes jeg er for stygg, feit, jeg tør ikke spørre folk om de vil finne på noe, jeg tør ikke si noe i timene, og jeg tør ikke gå bort eller snakke med gutter. Jeg er 13 år, og har aldri hatt en kjæreste, bortsett fra i barnehagen! Jeg har lyst på kjæreste, men jeg tør jo ikke å snakke med noen? noen tips til hva man kan gjøre?
      dette ble litt lang kommentar, men hovedspørsmålet er: Hvordan få bedre selvtillitt!

    64. Det mest spennende er vel sterke, men meningsfulle meninger i et innlegg, og erfaringer med ting du har opplevd…

    65. Elsker det Klara Klok-greiene, hahaha! 😀 det hjelper MANGE og er ikke sånn typisk A4 bloggermateriale heller… kult!
      Og så digger jeg når du kommer med temainnlegg, om det er meninger, minner, venner, kjærlighet, dine erfaringer, familie, kropp, uansett hva! Som når man skriver en norskinnlevering, haha… tro det eller ei men det er faktisk de tekstene jeg synes er mest underholdende! 🙂 Og synes det er ekstra kjekt når det er med masse illustrasjoner, og om man fletter inn litt humor blir det heller ikke feil! <3

    66. Kunne godt tenkt meg at du laget et kjærlighetsinnlegg! Selvfølgelig…. Det finnes mange ‘temaer’ innenfor kjærlighet, men det får du bestemme helt selv eller se på andre kommentarer <3 digger deg Sophie! Du gjør meg stolt av å være fra nordnorge!!! <3 stå på!

    67. Og så digger jeg bloggere som har humor og gutz nok til å komme med VIRKELIG randome innlegg. Syns mange bloggere har masse å lære av Axel sin blogg! Du vet, han som er typen til Andrea Badendyck og greier. Randome innlegg er underholdende innlegg, som f.eks en rundtur rundt i huset, nabolaget, byen…? Hahahah lykke til! <3 Innlegg der det vises at bloggeren har brukt lang tid på å lage, det er det vi liker! 🙂

    68. Har skrevet dette tidligere, men: Kunne du skrevet et innlegg om essensiell tremor, den sykdommen du har i hendene? Hvordan det utartet seg, hvordan du fant ut at du hadde det, hvordan det er for deg osvosv? For jeg skjelver ofte når jeg løfter opp ting med en hånd, f.eks glass. Det er ikke alltid dette skjer, men noen ganger. Så kanskje jeg finner ut om jeg skal bestille en legetime eller ikke osv 🙂 Så hadde vært evig takknemlig om du hadde giddet det !

    69. – du kan kanskje skrive et temainnlegg om voldtekt? hva tanker du har om temaet. kjenner du noen som har vært ute for voldtekt og kanskje deg selv? hva du synes om straffelovene osv.?
      – et innlegg der du forteller oss om gamle minner du aldri glemmer, elsket det innlegget du hadde sist!!
      – beskrive hvordan du ser deg selv når du blir gammel? hus, kjæreste, barn osv.
      – hvilket forhold du har til familien din

    70. ha et innlegg om mobbing e et vældig bra innlægg å ha å folk burde få vite kor fælt det e!!
      Det e længesia du har hatt videio blogg, kunne hjerne sett dæ med en sånn må-gjørevideio, det e sykt gøy å se på!
      eller du kan nu ha videioblogg om det du vill men plis kom med en vidioblogg før det blir så kjedelig å bare læse alt du skriv, bedre at du kan si det på vidio før da trur æ at alle læseran dine følle bedre med enn å læse! 🙂

    71. Jeg er fra Danmark, men læser din blog hver dag
      Jeg vil gerne høre om hvordan du blir så brun, holder dig slank, erfaringer med ældre kærester og kærlighed generelt.

    72. Jeg ville gjerne ønske at du skrev litt mer om hvordan det er å være Sophieelise, altså selve deg og ikke deg som blogger 🙂

    73. lag en videoblogg eller et innleg / helst video (: ) der du viser hvordan du lager de krøllene du hadde forje inlegg! de var så søtee 🙂

    74. Kan du svare på fler av de spøsmålene som leserne skev om det de slet med osv.. Da du var noe klara klok elns

    75. jeg syns du kan blogge om alt mulig jeg. Bloggen din er helt strøken! Leser den hver eneste dag. Jeg har akkurat kjøpt meg hair exstensions, og lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvordan håret fra luxsushair er. har kjøpt det derifra fordi jeg så det på bloggen din at du hadde og at et var bra. Kan du gi meg noen tips til behandlig av håret?:)
      vil ikke at det skal bli slitt med en gang.

    76. Kan du skrive om voldtekten? Skjønner godt om du ikke vill, men tror det ville vært til stor hjelp for alle ofre der ute å vite hvordan du taklet det.. Det hjelper ihvertfall meg veldig å lese andres historier og hvordan de takler det.. du er kjempesterk, pen, og min all-time favorittblogger. Stå på, Sophie!!<3

    77. Kanskje om døden,frykten for å miste de som står oss<3 nær og tankene dine om hva du tror skjer etter døden! Trist,men likevel et viktig tema!

    78. Jeg syntes du har en fin balanse her på bloggen, du skriver om viktige emner og litt mer useriøse. Du deler tankene dine og er ikke redd for å stå for ditt. Kan tenke meg du har møtt mye motgang her på bloggen, men sterke folk med sterke meninger får alltid dritt kastet til seg. Jeg syntes du skal stå på, skrive om det du føler er viktig. Kanskje akkurat du kan hjelpe så mange andre? Tross alt så er du et forbilde for utrolig mange unge jenter. Stå for ditt og skriv om det! Personlig har jeg veldig lyst til å lese om dine meninger 😉 Men som jeg sa, så syntes jeg du har en fin balanse på bloggen og du skriver om utrolig mange forskjellige emner. Du er go!

    79. du kan skrive om hvorfor du valgte å bli sånn som du er i dag. Personligheten din, extentions, og du vet alt det tullet som får deg til å være en såkalt “rosablogger”. Du kan også skrive litt om kropp og selvtillit, selv om du har skrevet om det mange ganger før så er det interessangt å lese om og kan hende at det hjelper i en viss grad. kan ikke du skrive om livet ditt FØR bloggen var til? Hvordan var du da? Var du samme personen, hvordan var livet ditt egentlig da? Var du en jente som bare fikk og fikk, måtte du streve for pengene, eller fikk du ingenting? Og kan ikke du skrive litt om hvordan du fikk deg til topplisten…? Jeg føler at det nesten bare er sånne fra nord-norge som er på topplisten (haha, selv om det ikke er sånn da men) Og en SISTE ting, HVORDAN klarer du å skrive sånne LAANGE innlegg, hver gang jeg skal skrive noe så skriver jeg bare kort og heller på med bilder istedenfor. Jeg liker å skrive og alt det derre, men jeg finner ikke inspirasjon noen plass og når jeg først gjør det så klarer jeg ikke å skrive masse….jeg elsker at hvær gang uansett om du har en kjedelig dag eller what ever, så klarer du å få fram laange lesbare innlegg… om du har 6er i norsk haha? Håper du bruker noen av disse tipsene jeg har gitt deg og kanskje du kan gi oss lesere tips om hvordan en skal bli en god blogger? Jeg har lest maaange sånne inlegg, men har aldri egentlig fått vite hvordan man skriver laaaange og interessanne inlegg, sånn som du.. men nå er det nok snikk snakk, og ha en fin dag videre, stå på !!

    80. Hei
      Synes du kan lage ett innlegg om dagens kroppideale.
      Du har selv utalt at du ikke er helt fornøyd med deg selv, så hva med å skrive om hvorfor du ikke er det og hva som fikk deg til å ikke være 100% fornøyd med deg selv.
      Jeg som mange andre jenter er heller ikke helt fornøyd… 🙂

    81. Ville gjerne lest et innlegg der du skriver om selvtillitt? Har du bra selvtillitt, og hvordan klarte du å få det? 🙂

    82. Du kan lage et innlegg om hvilke forandringer du har hatt de 2-3 siste åra. Enten utseende eller personlighet. Legg med gamle bilder også. 🙂

    83. kan du blogge om hvordan du sminker deg med f.eks en sminkevideo og bilder av produktene du bruker i hverdagen??? hadde blitt veldig glad 😀 xoxo

    84. Kan du skrive et innlegg om hvorfor du hater Nikita i Harstad? Jeg vet jo litt hvorfor, men hvis du skriver litt mer hadde det vært fint! 🙂 elsker deg! <3

    85. Kan du lage en sånn tagg video, sånn som torhiiild.blogg.no har, den som er sånn enten eller, fks. Solpudder vs rouge, pc vs iPhone, hvis du ser på videoene hennes så kan du se hvordan de går! Please lag en sånn video! :)) elsker deg<33333

    86. Kan du ha sånn rykte inlegg igjen? 😀
      Du husker sikkert hva det var; men sånn at vi skriver et rykte i kommentarfeltet så svarer du på om de var sanne eller ikke! 🙂
      Det var utrolig gøy!

    87. Hei,jeg kunne tenkt meg at du forteller om kjærlighetslivet ditt, Fks når du måtte ta æbort, har full forståelse for vis du ikke vil skrive om det, men vis du hadde droppet detaljer rundt det? Jallefall det er ditt valg, så du bestemmer om du vil skrive om det, men det er bare et ønskeinnlet;)

    88. kjærlighetslivet og erfaringer med ‘dumme’ valg, om du har gjort noen dumme valg:):) Forholdtet ditt til vennene dine, de nærmeste. Fast leser!

    89. ett ønske er at du skal skrive om hvordan jenter skal få selvtillit nok til gutter. og kanksje få noen tips til hvordan man skal flørte med dem?

    90. det hadde vært flott hvis du ville ta deg tid til å slå ned på dem som mobber de som har mistet f.eks en foreldrer. Ofte hører jeg: “moren din døde sikkert fordi du var så stygg at hun ikke klarte deg mer” og slike ting. hva syntes du om sånt?

    91. Det høres kanskje litt rart ut, men kan du blogge om fremtiden din? Enten hvordan ditt perfekte liv hadde vært (dvs. bo i hollywood, være rik etc. slike ting som SJELDENT skjer) eller hvordan du håper din framtid blir. Skjønner? Hvilke planer har du for livet ditt f.eks? Hva vil du jobbe med?
      Et “framtidsinnlegg” med andre ord 🙂

    92. Ønsker at du skriver litt inspirasjonsinnlegg om trening eventuelt (hvis du fremdeles trener) og gjerne litt tips til hvilke øvelser man kan gjøre som alle kan få til hjemme 🙂

    93. Du er helt klart min favoritt blogger! Syntes du virker utrolig ekte i forhold til mange andre bloggere som hele tiden oppfører seg så “perfekte”. Liker at du ikke er redd for å fortelle at du har problemer du også, som de fleste har, men at det går ann å jobbe seg igjennom dem. Just keep going!

    94. Hvorfor bruker du ikke løsvipper lengre?!?! Tror jeg har spurt 15 ganger nå. Får du ikke lov eller?

    95. Det ville vært spennende med et innlegg om dine “første ganger” eks. første gang du drakk, klinte, mensen, hadde sex osv. Digger deg og bloggen din!! 😀 <3

    96. Vel, du er toppblogger, du får mye oppmerksomhet og en stor dose med sponsede produkter og materielle ting. Dessuten tjener du mye. Kan du ikke skrive om de små tingene som gjør deg glad? 🙂

    97. Hemmelighets innlegg! Venter enda, haha! Blir sååå glad hvis du har det snart! Hvis du ikke kommer på hva jeg mener, så mener jeg det innlegget der lesere skulle skrive en anonym kommentar om en hemmelighet de ikke hadde fortalt til nooen, så skulle du skrive opp noen av dem på bloggen;-)

    98. Du har kanskje hatt det før, men du kan skrive om hvordan du var i 7kl, 8kl, 9kl, osv.. Og legge med bilder fra den tiden, så vi ser hvordan du har forandret deg 😀

    99. Kan du ikke ha en sånn morning-rutine-video og kvelds-rutine video? 🙂 Eller video om hva du gjør i løpet av en dag, eller noe?
      Jeg elsker også de “dype” innleggene dine, så om mobbing hadde vært kjempe fint!
      Egentlig liker jeg alt du blogger om, og derfor er du yndlingsbloggeren 🙂

    100. En skikkelig annerledes, kreativ, må gjøre video med en av vennene dine! <3
      Håper du tar dette som et bra forlsag 🙂

    101. flaut at hun ene der som tar seg sånn ” tilfeldig” i håret på alle bilder sitter å gjemmer tryne sitt på alle bilder fordi hun ikke kan vise seg uten sminke ! Bra bra (y)

    102. Favoritt-apper på iPhone.
      Kjærlighet.
      Flauser. Det hadde vært utrolig gøy hvis du hadde et innlegg om flauser som du har opplevd 🙂

    103. jeg bare lurer på noe : skal du bli platina blond i gjenn ? :ppppppppp væææær så sniillll ??? også kan du ta tilbake det der : a barbie whit a twist ?

    104. Hadde en syk drøm i natt.. plutselig var du på skolen min,og jeg løp bort for og gi deg en klem! Og senere var vi plutselig ute i skogen,med noen andre, også datt du ned i en vann dam.. hahahh x)
      Kjærlighet ? 🙂

    105. Mer seriøse greier, typ selvskading, spiseforstyrrelser og selvtillit. Sånne ting. Det vil skille deg ffra andre toppbloggere!

    106. Hvordan det var før du fikk bloggen, når det gjelder klær , sminke osv, jeg krangler ofte med foreldrene mine om sånne ting, jeg må tjene pengene selv og så kan du blogge om ditt forhold til sommerjobb?
      Jeg blir tvunget til å ha sommerjobb fra jeg er 16 år! 😀

    107. Du kan vise oss kjolene dine, topp 10 feks! Og det er alltid gøy å lese om egne erfaringr når det gjelder gutter, kjærlighet Ogsånn! Fortsett med det!:-)

    108. Sangvideo, tror ikke på at det er deg! Du er ikke god til noe, bare innse det.. hadde tatt seg ut om du kunne synge hvertfall :p hahah! Latterlig. JÆVLA SVARTING!

    109. Fint om du kunne skrevet en blogg om selvskading, da jeg for en liten stund siden fant ut at det har blitt en slags trend bland enkelte. Ellers så digger jeg ærlighets/meninghets-bloggene dine 🙂

    110. jeg tror det hadde vært bra om du hadde hadd litt mer “bildeblogg.. altså ta bilder mer på samme måte som eks. marthe borge eller christinamarie, nye klær, outfits, ting, matoppskrifter osv. !! istede forr bare selvutløreren inne, bare ett forstag, til inspirasjon 😀

    111. Du kan skrive om det du egentlig får lyst til og skrive om !Men det hadde vært kjekt viss du skrev litt mer om kjærlighet og selfølgelig om hverdagen din og venner <3<3!

    112. Jeg elsket det innlegget der du svarte på noen “problemer” som noen av leserene dine hadde. Det om kjærlighet. Jeg vil veldig gjerne ha det igjen!
      Også er jeg i en periode hvor motivasjonen til å trene er utrolig dårlig for min del. Jeg orker rett og slett ikke å reise meg oppe av sengen en gang. Og jeg vet jo at du trener, så hadde vært veldig fint om du blogget mere om da du trener, jeg trur det kunne ha hjulpet meg 🙂

    113. Du er serriøst den beste bloggeren i Norge! Elsker bloggen din<3
      Kan du lage et innlegg der du forteller oss hva du gjør og snakker sammen med kjæresten din om? F.eks hvis du skal på date med en gutt hvordan begynner man en samtale og hva snakker man om? Jeg har aldri hatt en kjøreste og er grnerellt veldig sjenert når det kommer til gutter.. Ganske dumt 🙁 blir superglad hvis du kunne svare på disse spørsmålene. Klem Julia 🙂

    114. Om dine erfaringer med matteproblemer, sliter litt selv 🙁 Hva var motivasjonen til å fortsette å jobbe med matteproblemene. Og om hvordan ungdomsskolen er.

    115. Jeg liker veldig godt og lese om erfaringer, historier og slikt. Utrolig intresangt og lese! Et lite tips: Du kan skrive ned det du tenker på kvelden, eller stikkord.Da tar du det bare fram neste dag og skriver det i et innlegg! 🙂
      Hverdagsinnlegg er jo selvfølgelig og gøy å lese!

    116. plis farg håret ditt plantinablondt igjen! du kler det så sykt godt! syns virkelig du bør det når æ ser på gamle bilda av deg 🙂

    117. Meningen din om:
      – Abort
      – Voldtekt
      – Svettelukt
      – Ustelte mennesker
      – Barn som rømmer hjemme i fra
      – Mennesker som kaller andre “nerd”.. Det er jo de som må hjelpe oss en gang vi blir syk? det er de som får en god utdannelse.
      – Alkoholikere
      – Familie dager Bra/dårlig?
      – Familie ferier. dine opplevelser og erfaringer
      – Konfirmasjonen din
      – Stole på noen. Noe som er veldig viktig.
      – Mennesker som sier en stor hemmelighet videre
      – Anoreksia/spiseforstyrrelser.

    118. Jeg vil ha et innlegg du skriver hva du synes om fotball og fotballspillere 🙂 Også vil jeg at du skal poste hvordan fotballsko du hadde valgt av adidas predator lz og nike mercurial vapor viii? +++ at du skal vise de 20 kjekkeste fotballspillerne du vet!!! 😀
      Håper du gjør det, hadde likt det veldig godt 😀 <3

    119. Selvskading, hva syntes du om det? Er de som gjør det oppmerksomhetssyke? Er de svake? Er de feige? (Ikke at jeg syntes det da)

    120. – dine framtidsplaner?
      – vise skapet ditt
      – mer outfit bilder
      – hårvideo og sminkevideo
      – oppskrifter, feks, yndlings smoothie O.S.V
      – tester (at du tester forskjellige produkter, og skriver om det)
      – ååå du kan foreksempel skrive 20 ting du vil gjøre før du dør eller før du er 30?
      – du kan få igang en “må gjøre” video
      – flere sangvideoer ( du er kjempe flink) (Y)

    121. videoblogg med søsteren din!:) der dere forteller om forholdet deres, og hva dere gjør sammen når dere er sammen, og sånne ting..:))

    122. Mote, hva som er inn nå 😉 Video blogg, elsker videoer, og tips mest av alt fks: en god smoothie,mat,sminke osv

    123. Elsker det innlegget der du skrev om masse ting du hadde gjort da du var mindre, altså at du skulket og overnatta til kjæresten osv elsker sånne innlegg

    124. Fjortis ting du selv har gjort! og mange bilder fra du var mindre, ikke bare siden i fjor da men d du va 12-15 😀 elsker det

    125. verste flausene dine og hvordan det var for deg på ungdomskolen:D musikk tips hører på alle sangene du har lagt ut;) sommer hva du pleier å gjøre! plis alle vennene mine er borte:( og kan vi få se håre ditt uten extantions(?)har utrolig lyst til å se hvot langt/kort det er, uten at du har det i hestehale<33

    126. Håret ditt uten exstantions(?) hårtips hvordan mat kan ha det lage en fin flette osv. Du har en sykt bra blogg leser maange toppbloggere men du er så ærlig osv så din bli bare bedre lizzm

    127. ikke kjærlighet! synes du blogger SYKT mye om det! jeg vil du skal blogge om klær! legge ut linker fra for eksempel nelly av klær du synes er utrolig fin og slikt! hadde vært gøy om du laget salgsblogg!!

    128. erfaringen din med å ha eldre kjærest :)innlegg om foreldrene dine og hvordan dere har det hjemme, liksom regler osv 🙂 hadde au vært gøy om du hadde tatt småfilmer i løpet av en hel dag sånn at vi liksom fikk se hva du pleier å gjøre osv 😀 haha hadde vært gøy ^^,

    129. Hvordan du trener siden du hat sykt fin kropp? <3
      Apper du liker
      Puberteten
      Hva er liksom livretten din?

    130. Utdanning – hva du vil bli
      Religion – ditt syn
      Selvtillit – hva som skal til for å bygge den opp
      Historier – ditt første kyss, flauser, og ting du har opplevd både dramatiske og morsomme. Eller om du har vært nær døden en gang

    131. flauser 🙂
      kan du ikke være så snill å ha en må gjøre video ?
      det hadde vært så morsomt ;D
      digger deg <3

    132. dette henger ikke helt sammen med innlegget ditt. men jeg lurte på en ting. for ett år eller 2 så “ødela” du øret ditt, eller noe. husker ikke helt. men det var noe med att øredobben din falt i bh’en din og øreflippen din var splittet :p kan du legge ut ett bilde av hvordan det ser ut nå ? 🙂

    133. du kan skrive et innlegg om hvordan man skal trene med rockeringen.. jeg har akkurat den samme, men har ikke noe treningsprogram med den.. du kunne jo laget et rockering treningsprogram, spessielt for å trene mage 🙂

    134. Kan du skrive om den verste fjortisperioden din og vise masse bildet? Hva gjorde du? Hva var kult? Morsomt å lese 🙂

    135. Det ville vært kult om vi kan “møte deg” sånn du er på en vanlig hverdag, hvis du skjønner hva jeg mener?
      du vet sånn, en dag hvor du liksom ikke gjør noe spessielt som å gå ut og feste, eller spise ute liksom haha. 🙂

    136. Jeg elsker når du skriver om dine erfaringer og hvordan fortiden din var, sånn som det innlegget du skeiv om mobbing, sånne innlegg vil jeg gjerne at du skal ha fler av! 😀

    137. Dette er kanskje ikke et ønske om ET innlegg, men litt generelt kanskje? Du er en fantastisk jente med utseende og en innside som gull, tenkt på det?
      Jeg elsker å lese gjennom arkivene dine fra da du var mer “barbie with a twist”. Her feks: http://sophieelise.blogg.no/m_082011.html
      Savner DEN sophie. Nå kan jo ikke jeg bare si at du skal se sånn og sånn ut, men jeg savner virkelig når du var barbie. Platinablondt hår osv. ÆÆ, herreguud jeg blir helt smågira når jeg bare tenker på det. Den “gamle” Sophie gir meg så mange minner med sanger! haha, skrillex – cinema foreksempel. Husker jeg hørte på den første gang jeg leste bloggen min en sen kveld på søstra mi sitt rom. Ahh.

    138. Heihei 😀
      Jeg vil babre si at jeg digger bloggen din og synes du virker kjempe snill .
      Kunne du laget en “En dag” video, liksom at du lager en video fra morgen til kveld ?
      Klemz

    139. Jeg elsker bloggen din! Det hadde vrt gøy om du hadde skrevet ett innlegg som folk kunne skrive bloggen sin, så velger du ut 3 brae blogger i uken eller noe, de hadde vært supergøy! 🙂 <3

    140. Meningene diine om : <3 ELSKER BLOGGEN DIN!
      - Alkoholikere
      - Familie dager Bra/dårlig?
      - Konfirmasjonen din
      - Mennesker som sier en stor hemmelighet videre
      - Anoreksia/spiseforstyrrelser

    141. Blogg et innlegg da du var mindre og fjortis ;D det er sykt gøy å lese om siden du var så rampete,elsker det innlegget du lagde for en stund siden ( ting du hadde gjort) du er sykt kul

    142. Jeg ønsker meg ett innlegg der du hviser hvordan du har forandrett deg opp gjennom årene fra du var sånn elleve år og til like gammel som du er nå.♥

    143. kanskje du kunne skrevet om hvordan vennene dine taklet deprisjonen din, og at du kan utdype deg litt mer i det. Sikkert noen som sitter med samme problemet og ikke vet hva de skal gjøre, mye bedre for de å høre det fra en som forstår og alt det der. Det er mye lettere å ta tips fra noen på samme alder, som du samtidig ser opp til.

    144. Spesielle ting 🙂 Kjærlighet, trening, opplevelser, “20 ting jenter kanskje ikke vet om gutter” og omvendt, som jeg har lest på en blogg for et par dager siden, elsker sånne innlegg.. Og bare generelt, spennende ting 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg