hva kler jeg best?

Jeg hadde skikkelig lyst til og ha en ordentlig sommerphotoshoot ute i dag, er så mye bedre og kunne vise fine bilder på bloggen enn bare “vanlige” som jeg har tatt med selvultøser. Men været var visst ikke helt på min side i dag, så jeg setter den bildeplanen på hylla – enn så lenge! Har uansett mistet både solpudderet mitt, løsvippene mine og vippelimet på hove. Og gjett hva annet jeg har mistet? EN converse! Hvordan er det mulig at jeg mistet EN!? Lurer på hvordan i all verden det har skjedd, jeg husker jo tydelig at jeg pakket den ned. Var vel trøtt, haha. Og nei, jeg var faktisk ikke full en eneste gang på hove til de som har påpekt det og trodd at jeg er et fyllesvin. Jeg fikk sponset biletter så ville følt meg urespektfull og dum om jeg hadde oppført meg på den måten. Men til neste år når jeg er 18 blir det sikkert annerledes der, og vennene mine tok den jo helt ut haha! Blir gøy. 

Jeg har krøllet håret i dag, bruker jo og ha det en gang i blandt. Man føler seg jo så mye mer fikset, og jeg har krøllet håret så mange ganger at jeg bruker ca 10 minutter. Det kommer faktisk litt an på hvilke klær jeg har på meg om jeg liker best krøller eller rett hår, men hva synes dere jeg passer best til? Se bort fra at disse bildene av meg var helt jævlige, haha.. 

Jeg har sett igjennom hele spøkelsesvideoen nå, så skal få lastet opp det som er verdt og vise så kommer det senere. Ikke mas sånn, alt tar tid om man skal gjøre det skikkelig vet dere ♥ Nå blir det pizza med familien før jeg drar på jentekveld hos Lotte! 

64 kommentarer

Siste innlegg