konkurranse – vinn v.i.p biletter til Flo Rida!

Flo Rida skulle egentlig komme til oslo i forbinnelse med vg lista topp 20, men om jeg ikke tar helt feil skjedde ikke det – veldig synd, men det gir meg mulighet til og dele ut noen andre Flo Rida biletter til dere som på toppen av alt er v.i.p! Han holder konsert 15. september i vestlandshallen i Bergen og det kommer sikkert til å bli helt sinnnsykt. Jeg er i Stockholm da så kan ikke dra, derfor blir bilettene gledelig delt ut til dere ♥

Jeg har to biletter og dele ut, siden de er v.i.p tror jeg (er ikke helt sikker) at det innebærer at man får møte han før eller etter showet. Uansett, alt du må gjøre for å vinne er å like facebooksiden min HER, det er veldig viktig fordi jeg sjekker alltid om vinneren har gjort det. Så må du kommentere dette innlegget, med navn og e-post adresse. Lykke til! 

 

1690 kommentarer

Siste innlegg