ferdig!

Woow folkens, nå er jeg ferdig med sangvideoen!! Noen som vil gjette hvilken sang jeg tok? Hint, det er fra en artist jeg hørte på Hove!

Ellers så kan jeg jo fortelle dere hvorfor dagen min startet dårlig. Jeg kom jo hjem til Harstad i dag og hadde gledet meg til og se familien, men siden jeg er utrolig fjortis (ja, jeg innrømmer det) så blir jeg veldig fort småirritert)og i dag hadde noen her hjemme ødelagt laderen til pcen min mens jeg var borte. Hva betyr det for meg? Jo, det betyr null blogg, og jeg er ikke en av de som klarer og tenke “whatever, gidder ikke blogge i dag hehe ser på litt big brother istedenfor” fordi jeg tar dette ekstremt seriøst, så det endte med at jeg begynte og grine, hylte, slamret med dører og ba lillesøstra mi reise til helvette selv om hun ikke hadde gjort noen ting. Hver eneste gang jeg kommer hjem er det ALLTID noe som er mitt som enten er borte eller ødelagt fordi lillesøstra mi og noen ganger mamma tar seg en stor frihet til og ta alt som er mitt så lenge jeg ikke er der. I dag når jeg kom hjem hadde lillesøster på seg en topp som er min og det er greit om hun SPØR, men når man bare tar? Det synes jeg faktisk er frekt, selv om man er familie – jeg bruker jo tross alt mine egne penger på alt jeg eier! Er dere ikke enige? Og har noen av dere lignende situasjoner hjemme? Er forresten ikke sur lengre nå, fikk låne lader hos en kompis som også er nabo! 

Øyenbrynene mine har en rar dag i dag, haha. Alltid er det noe man kan pirke på vettu! Og siden jeg er bad to the bone bruker jeg lillesøster sin tskjorte på bildet, hevnen er søt. 


93 kommentarer

Siste innlegg