videoer fra hove

Hei! Fikk nettopp lastet opp to videoer fra Hove, en av Mac Miller og en annen fra skrillex. Vet at de ikke er så veldig bra, men er bare slik at dere skal få litt bedre feelingen av hvordan det var og være der! Jeg skal definitivt tilbake til neste år, er nok den beste opplevelsen i mitt liv. Helt sinnsykt, en uke med galskap! Har mange diverse småfilmer også, Anne-Sofie skal lage en “summer 2012″film med masse klipp fra hove som kommer etterhvert.

Var forresten utrolig mange blogglesere som kom bort hele tiden på hove, enten for og si hei, få klem, snakke eller ta bilde – tok sikkert over 100 fanbilder om dagen! Jeg har allerede fått et par bilder på mail, men om du har noen så kan dere gjerne sende meg på sophieeliseblogg @hotmail.com ♥ Er ofte dere spør ” er det irriterende at så mange kommer bort?” når dere møter meg, men NEI overhode ikke! Det er det beste ved hele denne jobben, da får jeg jo snakket med de som leser bloggen min, høre hva de synes, det gir meg veldig motivasjon. Har kun sagt nei til et bilde en gang i hele mitt liv, og det var faktisk på hove. . . Fikk veldig dårlig samvittighet, men akkurat da hadde jeg bare ikke tid! 

Var noen av dere på hove eller har planer om å dra til neste år?


Mac Miller – knock knock 

 

 Skrillex! Aner ikke hvordan sang det er, haha.

26 kommentarer

Siste innlegg