extensions på hove?

Det var mange av dere som syntes det var litt merkelig at jeg skulle ha på meg extensions på Hove, det skjønner jeg veldig godt. Jeg mener, ligge i et klamt telt i fire netter uten mulighet til den pleien extensions kanskje trenger? Mye hard festing, konserter, dårlig vær, ingen dusj..? Derfor kan jeg nok en gang påpeke hvor utrolig bra luxushair er! Jeg kunne aldri i mitt liv ha dratt med meg extensions på festival om jeg ikke visste at de kom til og holde seg godt lenge etter oppholdet også. Jeg er ikke redd for at de skal bli ødelagt omså jeg bader i gjørme liksom, det VET jeg faktisk at de ikke blir! Håret er fra india, landet som er kjent for og ha best extensions som også passer veldig godt inn i mitt hår som er typisk nordisk. 

Extensionene mine er sponset, noe dere sikkert har forstått. Men nå kan jeg bare si at jeg har blitt tilbydd sammarbeid fra ALLE extensionsleverandørene i norge og jeg har valgt luxushair, rett og slett fordi de er best. 

På bildene her holder jeg på og fikse håret, derfor ser det litt rart ut med klemmen oppå hodet. Men da kan dere jo se ca hvordan jeg fester de på! Jeg bruker fargen 613/12 som er en blanding mellom lys brun og lys blond, 50/50 av hver farge. Dette gjør at noen ganger ser håret mitt lysebrunt ut, noen ganger helt blondt – derfor får jeg ofte spørsmål som “har du farget håret lysere/mørkere?” når jeg ikke har gjort noe som helst. Det er litt gøy synes i alle fall jeg! Håret er laget av 100% menneskehår, slik at man kan behandle det akkurat som sitt eget. Men jeg anbefaler selvfølgelig ikke at dere skal slite unødvendig mye på håret, dette gjelder deres eget hår også!

Jeg har egentlig ikke så mye mer og si om håret, bare at det er veldig bra! Mange andre bloggere bruker jo mye reklame for extensions, men tror jeg er en av de få som bruker clips hver eneste dag på denne måten og har brukt det i flere år – derfor tror jeg at jeg kan kalle meg bloggbransjen sin lille ekspert, haha! Jeg bruker 180 gram, men 160 (som også er et alternativ) tror jeg er nok ettersom gjennomsnittlig bruk av extensions er fra 110-160 gram. Jeg liker veldig mye hår, så derfor er 180 gram best for meg! Dere kan kjøpe håret jeg bruker HER HER HER HER HER HER.


 

122 kommentarer
    1. ÅÅÅÅ,herregud du fin du er når du smiler! Jeg sier det liksom ikke bare for og si det! Jeg mener det så sykt! Jeg håper du ser denne kommenteren daa <3 ELsker deg SOPHIEE <3 Love meg og ikke slutte og blogge! ianset hvaa!

    2. Synes du er så fin når du smiler Sophie! Skjønner ikke hvorfor du skal ha komplekser med smilet ditt, det er helt nydelig, som resten av deg! Stå på Sophie, du er best;)

    3. Skjønner at du vil ha på extensions på hove der du skal være blandt mange mennesker, om du virkelig ikke liker ditt eget hår. men blir det for ekkelt kan du jo abre ta de ut etterhvert og ha det ordentlige håret opp slik sånn på bildene i innlegget om deg uten extensions. 🙂 Det var pent, selv om man så aat håret var litt svidd på den ene siden der det var kortest. Men jeg lurer på hvordan du klarer å skjule det ordentlige håret ditt når du har på extensions? for du har jo ikke extentionsene OPPÅ hodet? Dette kan du jo feks ta med i neste extensions-innlegg? 🙂 Kos deg på Hove, jeg er SÅ misunnelig, skulle ønske jeg fikk sponset festivaler ^^

    4. Jeg har hørt at i India så barberer mange av jentene seg av håret for å være ren ovenfor gud eller noe. Disse jentene vet ikke at håret blir solgt videre til andre, og at kirkene tjener penger på dette.

    5. Forresten så liker jeg innleggene dine ekstra godt for tiden, og er glad familien din også gjør det. Fortsett slik, du trenger virkelig ikke provosere for å være en god blogger! Snart når du 1. plass! Skulle hatt en aksjon der folk lar vær å gå inn på TCMN.. Jeg gjør ALDRI det, har kanskje vært inne på bloggen hennes 15 ganger tilsammen, og den er jo DRITTKJEDELIG og full av reklame.. PLuss at du er mye penere. Ikke for å være slem liksom, Therese er sikkert ei flott jente hun også, men hun er en MYE latere blogger enn det du er, du deler såmye med oss og gir sykt mye av deg selv. STÅPÅ! hallo æ e snart 21 år og læs bloggen din! x) Og kjenn at æ ha kommentert mye mer i det siste, for innleggene dine har vært interessante og ikke bare slike “oppmerksomhetssyke” innlegg om du skjønner. 🙂 Er ikke meningen å blande mellom dialekt og bokmål, haha.

    6. Heei . Syns er trist å se du setter på extensions for du er mye finere uten . SKjønner at håret ditt er slitt men igjen anbefaler deg å ha ditt naturlige hår fordi du ser ut som et “barn” med extensions pluss at det gjør at du ser lavere ut .

    7. Bestilte nettopp hår derfra! har alltid hatt rapunzel sine extensions, men synes det er så tynt. og siden du og mange anbefaler luxushair så skal jeg prøve det:) bestilte akkurat samme farge som deg, iogmed at vi har likedann hårfarge:) tusen takk for gode tips!

    8. Du, virkelig, menneskehår?! Vet du hvor det kommer fra? Bruk litt tid og søk opp dokumentaren “Det vakreste på kvinnen”, og fortell meg/oss hva du synes nå.

    9. Så bra at du gir oss en anbefaling vi kan tro på! Og ikke bare slik alle andre gjør, men faktisk gir oss en grunn; at du har valgt denne av alle i hele Norge. Du virker som en utrolig blid og glad jente, stå på!:)

    10. åneeei, har du kjøpt deg sånn silikon truse? hihi! kjøpte meg en jeg også å det ser veldig likt ut.. æsj

    11. Du er såå fantastisk pen! Elsker bloggen din, har fått et helt nytt bilde av hvordan du er som person, du er rett og slett herlig 😀

    12. hei lurer på hvordan og evt hvor mye extensionsdu bruker, fordi man ser ikke skille fra ditt eget hår og extension(et)? og hvordan får du det til har problemer med det selv

    13. Kommenterer hvert innlegg nå om hvor sinsykt pen du er når du smiler… Spretter på et smil når jeg ser bildene av deg! Fortsett slik, du er nydelig 🙂

    14. Herregud så nydelig du er! Du har et helt annet utseende når du smiler. Du er vakker Sophie! Stå på<3

    15. kan du ikke legge ut en video hvor du setter på clipsene? 🙂 du har jo praktisk talt vist oss både festene og uten extensions 😀 <3 og SMIL! 😀

    16. du eg så fin, og du har kjempe fint smil. du eg fin uansett korleis du smiler. var akkurat og bestilte extensions på luxushair<3

    17. Jeg må bare si det her, jeg har alltid elsket bloggen din, men nå i det siste så har jeg blitt så sykt glad hver gang jeg har gått inn på bloggen fordi du smiler på så og si hvert bilde! Du er så nydelig når du smiler Sophie, og jeg blir sykt glad når jeg går inn på bloggen din nå, hehe ! 😀
      Kos deg på hove da!

    18. Håper ikke du ødelegger extensionsa da. Det kan nok bli villere enn du tror! og…for all del…ikke spy på håret. haha.
      btw. du er fin når du smiler.

    19. Åh, du er nydelig! Håper du får det kjempe fint på hove:) Kos deg kjempe masse! 😀 Gleder meg til å høre om hvordan du hadde det der 🙂

    20. Må bare si at jeg ELLLLSKER bloggen din, jeg er inne på den minst tre ganger i uka <3
      Jeg synes du ikke burde ha på deg extensions, med mindre du hater håret ditt, jeg synes du er kjempefint uten dem på <3<3
      Koos deg på Hove :))

    21. Du har sikkert sjekket det, men jeg har sett en dokumentar om at damene i india blir lurt til å barbere hodet sitt å gi bort håret. Hvis du ikke har sett den bør du se den å sjekke me leverandøren din, jeg lover deg du ikke vil ha hår derifra hvertfall.. Stakkars jenter..

    22. Gleder meg sånn til du kommer nedover lista 🙂 du er på 3. plass. Håper du kommer på 8. plass :PP

    23. Jeg har alltid digget deg sophie, nå digger jeg deg bare enda mer! Du er å søøt når du smiler og så tøff når du endelig tørr å vise deg uten extensions!
      Digger deg sophie, stå på vidre! <3

    24. Varier litt om æ lika blogginga di eller ikke, men elska disse innleggan! Du smila og ser glad ut, og tru mæ det smitta over! Blir litt glad skjøl av å se på 🙂 Du e utrulig nydelig når du ser litt mer naturlig ut. Du virka veldig sånn at du bryr dæ om di som les bloggen din, og at du e ærlig og vil tips di om det beste, og æ personlig meina du e den einaste bloggeren som faktisk gjør det! Creds!

    25. Må man kjøpe et helt sett når man kjøper extensions? 🙂 Mitt ekte hår er ca 50 cm langt, og passe tykt, men kunne tenke meg enda litt lengre hår, hehe.. men jeg trenger jo ikke så mye hår som det er i et sett, og det er jo litt dyrt, så kan man kjøpe noen enkle clips i stedet? 🙂 du er så nyydelig <3

    26. Jeg må fortelle deg noe, at jeg kjenner en blogger, som er brutalt ærlig, hun fikk sponset hairextension fra luxushair, og de extensionene hu fikk var ikke samme som jeg fikk, samme pakning, samme reklame, men ikke samme hår..det kjente man..hennes holdt ut lenge..mens mine..gjorde ikke.
      så du blir faktisk sponset hår som er hakket bedre, og indisk hår er ikke det beste, det er jomfruhår..

    27. Du vet at med all sannsynliget så kommer håret ditt fra lutfattige jenter/kvinner som selger håret sitt for å tjene penger til mat? Tviler på at de selger håret sitt fordi det er så gøy å skinne seg. Har ingenting i mot deg, men synes det blir dobbelmoralskt av deg når du slår så hardt ned på dyremishandling/sirkus osv, når kjøp av hår fra fattige kvinner ikke er en dritt bedre! det blir nemlig akkurat det samme: underholdning på andres bekostning.

    28. Wow, du trenger vertfall ikke å være redd for å smile! Du har et nydelig smil, hadde eg hatt et sånnet smil hadde eg smilt konstant 😉 Å bare for å sakt de, du trenger ingen naseopprasjon, ikke noen oprasjoner i de hele tatt! Finner ikke en eneste feil med deg eg ;-))

    29. Fint, men litt for langt mener jeg da. Pluss at huden din er så mørk, du ser jo ut som en neger! (ikke rasistisk ment, men er jo litt rart siden du er norsk?)

    30. kan du kansje ha en video hvor du viser hvordan du tar på extensionsene dine, har extensions selv fra luxus hair, men sliter med å ta dem på. 😀 ?

    31. Men hvordan får du skjult clipsene så godt når du ikke har sånn kjempe tykt hår?? Det sliter jeg med hvertfall.

    32. Jeg må bare si at du er så sykt pen nå som du smiler 🙂 Blir så glad av å se at du smiler istedet for å lage den trurmunngreia .. du kler smiling MYE, MYE mer !! Btw. digger bloggen din utrolig, ha det gøy på hove ♥

    33. Digger at du er så ærlig og deg selv på bloggen – du er et forbilde for alle andre blogger.. virkelig!
      Du må fortsette å smile på bildene dine btw. du har et utrolig fint smil, og du virker mye mer positiv! Tommel opp til deg !! :-))

    34. Ikke missforstå dette! Jeg har absolutt ingenting imot deg, du er pen og vakker akkurat som du er, en helt fantastisk jente! Men vet du hva extensions er laget av? Vær så grei å si at du gjør det, og at luxus håret ikke er lagd på en så grotesk, fæl og utakknemlig måte!

    35. Du vet det helt sikkert, men du er på fremsiden på luxushair.com!
      Bestilte meg hår derifra igår, bestilte bare den minste pakken med 80g da. Har ganske tynt hår, og har ca 40-50g fra før, men de er litt slitt. Er 80g nåk tror du? 🙂 Du er nyyydelig!

    36. jeg vil også se den spkelsesevideoen (A) virker veldig spennende..
      uansett.. synes det ikke var teit å bruke extension når det er såpass bra uansett.. det er jo ekte hår og om du hadde fått gjørme i håret så går det alltid ann å vaske det vekk, for det er jo ekte hår.. elsker bloggen din og er fast leser! Du inspirerer meg veldig 🙂

    37. Du kan dusje på Amfi Arena i Arendal, koster 100 kr, du ser lapp når du kommer inn, ved rulletrappene 🙂

    38. jeg vet at dette ikke har noe med dette innlegget å gjøre.. men, kan ikke du lage en sangvideo? sitter å hører på dine gamle, hele tide.. du er kjempeflink til å synge! værsåsnill, lag en til <3
      når kommer spøkelselsvideoen? 😀

    39. Det er virkelig ikke bra at håret er fra India. Det var en dokumentar på tv her for leden og hva de gjør for å få extensions i India. Annbefaler at du ser den. For de stjeler nemmelig hår som kvinner har spart i evigheter for så å ofre det til sin gud og sin religion for lykke til familien.

    40. Serriøst, æ lika ikke extansijons! det e ækkelt! Å føresten så slit bloggen din! du e så fette faketann at dt e sykt! å dt e sykt stygt!

    41. Før ble det klaget på trutmunnen!! HVIS noen klager på smilet ditt da kan de gå og henge SEG…. Du er utrolig søt når du smiler ;O Det ser så naturlig og pent ut! Du er faktisk veldig søt!

    42. Herregud så nydelig du er når du smiler! Har vært avhengig omtrent av å lese bloggen din veldig lenge nå, men nå i det siste er det så koselig å lese bloggen din! Nydelige jente!

    43. Jeg vet ikke om du er klar over det. Men indiske kvinner blir barbert av alt håret sitt kun fordi du skal få dekke ditt behov. Synes det er litt kvalmt at du velger å bruke håret til fattige folk som virkelig sliter.

    44. you are so incredibly nice, I love you and your blog <3
      Your smile says so much about you as a person, wish you everything good in life Sophie

    45. Jeg synes ikke du trenger extensions,løsvipper,sminke osv. jeg synes du er fin som du er! du trenger ikke å bruke masse penger på ting du ikke trenger! synes du er kjempe nydelige uten jeg! syns du og er fin med altså! <3

    46. Synes du burde vite hvordan du får dette håret du egentlig ikke trenger. Indiske kvinner bor på gata med barna sine og tigger om penger. De sparer i mange uker for å få råd til en busstur til et tempel (kirke) for så å betale munker for å barbere av dem håret. Det vakreste og mest dyrebare en indisk kvinne har. Bare fordi de skal ”ofre” det til gudene for at den kvinnen og barna hennes skal få en bedre framtid. Det de ikke vet er at munkene selger håret til Europa hvor de bleker og kammer ihjel håret og sender det hjem til deg. Tenk på den stakkars indiske kvinnen du har håret til, og tenk på hvordan hun og barna hennes bor på gata.

    47. Heiii elsker bloggen.. men jeg lurer på en liten ting kan du skrive lit om min blogg i et inlegg trenger flere lersere å siden du har sååå mange tenkte jeg at du kanskje kunne det, jeg skrev om bloggen din på min:)
      Malin<3

    48. Ikke for å kritisere fordi jeg digger bloggen din, men du sier at løs håret ditt er 100 prosent ekte hår…. Du hvet at indiske kvinner og BARN som er fattige, får et spørsmål om de vil barbere av håret sitt og få masse penger for det. Egentlig får de ingenting. Så blir håret sendt til for eksempel Norge for at andre jenter skal ha finere hår? Did you know??

    49. du er helt nydeliiig! elsker bloggen din og du er ikke redd for å vise deg fram og det er noe jeg beundrer ved deg! du er mitt forbildet og digger deg!<3 ståå på

    50. Herregud, du redigerer bildene dine helt vanvittig!! Så deg på Hove, og for å si det sånn.. trudde ikke mine egne øyne. Lykke til

    51. Du kan ikke ha prøvd mange extensionsmerker om du mener at luxushair har bra kvlitet.. Noe så dårlig har jeg aldri prøvd før! Ligger nedest av alle de 10 forskjellige merkene jeg har prøvd

    52. Kan du ta bilde av håret ditt uten extensions ?
      Veldig fin blogg, du er flink til å skille det ut med innleggene dine, veldig bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg