ting som irriterer meg del 2!

– Folk som kommer med utsagn om at “OMG JEG HATER NYE FACEBOOK!”. Jada jada, det er fint du engasjerer deg men det er ikke verdens undergang – kom deg over det! Og hvorfor skriver du det på statusen din? Vil du ha trøst eller..?

– Hver gang jeg sier jeg er fra nordnorge, skal alltid noen si ” kjenner du per østby hansen person fra tromsø?” for eksempel. Det er som om de tror at hele nordnorge er en by med 10 personer. Ja, jeg kjenner absolutt alle i hele nordnorge.

– Bloggere som spammer kommentarfeltet mitt med reklame for sine egne blogger.. “Besøk bloggen min, der kan du vinne et ødelagt mobildeksel!!” for eksempel. Jeg tror ikke jeg trenger å si så utrolig mye mer om nettopp den saken. . .

– At hunden min har en tendenes til å få bjeffe-anfal med en gang jeg har lagt meg i senga. Jaja, love you 2 liksom.

– I nordnorge (jeg vet ikke om vi har det i resten av landet også) har vi en ordning som er slik – matsøppel og annen søppel. To søppelbokser under vaksen. Jeg hater folk som faen ikke klarer og forstå dette, kaster søppel her og der, kaster søppel UTE i hagen eller på gata, hvor som helst. Please!? Det er så utrolig vakkert når snøen smelter og det ligger søppel absolutt over alt. . Hvorfor gidder du ikke kaste det i søpla? Er du ute, ha det i jakken til du kommer hjem omså. Ja, det er kanskje “jævlig ekkelt” men jeg vil påstå at planten jorden er viktigere enn canada goose jakken din.. 

– Folk som har lua over ørene. Hvorfor har dere det? Hva er poenget da? 

– Folk som kliner/roter/tørknuller på offentlige steder. Jeg har sagt det før, og jeg kan godt si det igjen! Jeg synes det er ekkelt, og faktisk direkte uhøflig. Jeg blir skikkelig pinlig berørt og hele bussturen (eller hva det nå måtte være) blir skikkelig ubehagelig. Vær så snill – vent til dere kommer hjem! Jeg har opplevd å sitte bak et par som seriøst laget sexlyder på bussen mens de jokket opp og ned… 🙁

– Sanger som setter seg dypt inne i hjernen og aldri slipper taket, slik at man er pent tvunget til å synge på de om og om igjen.. For tiden er det “summerlovin” fra Grease som torturerer meg. Hvordan fant den veien dit liksom? 

– Folk som klager over reklame på spotify! Jeg personlig synes det bare skulle mangle når vi har fått et gratisprogram som faktisk er så genialt at man kan høre musikk over nettet på en lovlig måte. Jeg synes uansett Jonathan i reklamen hørtes litt sexy ut og nøyt hannes korte reklameinnbrudd nå og da – helt til jeg kjøpte meg premium selvfølgelig. Verre enn det er det ikke! 

70 kommentarer

Siste innlegg