søteste

Nå skal jeg legge meg, men før det tenkte jeg å vise dere denne søtsaken jeg fant bilde av i dag! Om du ikke sa “aaw” når du så dette, så er det seriøst noe galt med deg ♥

og ikke overasskende bruker mange av dere denne sjangsen på å kalle meg dyreplager – bildet er redigert og laget av en jente som ville se hvordan katten hennes hadde sett ut som en pokemon, fant bildet på tumblr og har sett den uredigerte versjonen også. Så nei, den har et normalt hjem og sitter ikke i bur (den sitter oppå en vask med speil i bakgrunnen..) og har heller ikke blitt malet på. DYREPLAGERI SOM FAEN!!!! not. 

 

109 kommentarer
    1. you guys must be the dumbest of the dumbest.. hørt om en liten ting kalt photoshop?
      by the way, Sophie Elise, welcome to the internet! That thing is old

    2. Haha synes det blir for dumt at du, som er så opptatt av dyrs rettigheter, synes dette er søtt… ser du ikke at den stakkars kattungen holdes i et knøttlite bur for menneskers underholdning, de tar bilder av den og ler av den mens den lille søte stakkaren ikke kan gjøre noe som helst? hadde du likt det kanskje, å bli sminket og farget til du ikke var gjenkjennelig engang, og så sitte på utstilling uten å kunne rømme noe sted så folk skulle få le og ta bilder av deg?

    3. Hahaha, den er utrolig søt! Tenkte faktisk å ha det bildet på bankkortet mitt, sånn at jeg kunne ha noe søtt å se på hver gang jeg svidde stripa på bankkortet. Utrolig søt pikachu – katt <3

    4. jeg er fan av deg og digger deg! du er jo så flink og kjemper for retten til dyr og river ned plakater osv noe jeg syntes er utrolig bra, men dette er jo faktisk også dyreplageri.

    5. irritere mæ at dåkke ska driv å skriv sånn. e ikke vits å komenter, ingen bryr sæ. sophie elise legge ut det ho vill, å tru nok ho hadde blitt taknemmli om dåkke hadde hadd respekt!

    6. Det første jeg tenkte var dyreplageri…. du er så opptatt av pelsfarmer og sirkus… men dette er helt okei for deg? Tror du virkelig den kattungen hadde lyst til å bli dynket i kunstige fargestoffer?
      forresten.. dere over her. kanskje akkuratt DETTE bildet er photoshoppet. MEN dette er realitet, det finnes mange “skjønnhetssalonger” for dyr som tilbyr “spray farge”

    7. hahahaha nån dumme sæ så ut her, herregud. De les ikke før de kommentere, de ser så vidt på bilde og sir den sitt i ett bur og e mala osv, nån e bare ikke intellegent. Bildet e redigert og det vises LETT! Og det e ikke dyreplageri å ta bilde av katta si og redigere bildet på pcen. Katta sitt på en benk (mest sannsynlig på ett bad) og e ikke malt eller nå sånt, den e redigert. Man ser speilet i bakgrunnen. Sjekk fakta dåkker som mene det e dyreplageri.

    8. Hva faen er problemet til dere som kommenterer at det er dyreplageri? Les innlegget først da duster! fy faen..

    9. Herregud, gro en hjerne, det står jo i innlegget at bildet er redigert, og man ser også veldig godt at dette er redigert.
      I have absolutely no faith in humanity..

    10. kan man synke lavere? man ser bildet er redigert og hun skrev over at det er det, går det ikke ann å lese hva som står over før dere kommenterer “dyreplageri”? katten sitter heller ikke i noe bur, skjerp dere, jeg blir flau av å være norsk

    11. Sorry meg folkens. Tror dere skal følge bedre med i norsktimene! Dette blir for dumt! Hun skriver jo at det hele er redigert og at hun har sett original bilde. Kan dere være så snill å lese igjennom teksten før dere kommenterer! Syns denne jenta får litt for mye refs for bilder hun legger, som er tydeligforklart i testen hennes er en kødd eller bare tull!

    12. Kan si meg så enig i det med lengden! får hele tiden høre at jeg er lav, og hva er egentlig vitsen med å påpeke det? er jo klar over det fra før av! Nå er jeg litt kortere enn deg da.. er 16 år og tror jeg er rundt 1.55, men uansett! skaff dere et liv liksom

    13. jævla dumme brødhoder dere som sier det er dyreplageri! sånn helt seriøst, h8ters er kansje noen av de mest dumme personene jeg vet om i hele verden! vet ikke hvorfor jeg bryr meg, men blir så sinnsykt irritert at jeg nesten må slutte å skrive nå! why do you care? btw. sykt søt katt! 🙂

    14. Katten var søt! :))
      ler av dere som ikke ser at det er redigert og skriver “dyreplageri”, også litt komisk av dere andre som skriver at de ikke ser hva som står over bildet – det er jo tydelig at hun har redigert innlegget etter at hun har sett noen av kommentarene.

    15. dere som kommenterer om dyreplageri, les hva hun skriver når dere først er inne på en blogg. hvis dere bare ser på bildene, heng på instagram.

    16. Blir så oppgitt av att folk skriver dyreplageri når hun har skrevet att det er redigert. Kanskje lese litt også før man blir så stor i kjeften?

    17. åh, fikk en støkk i meg når jeg bare så bildet, men ble veldig lettet når jeg så at det var redigert 🙂

    18. å herre jesus, at det er mulig å i det hele tatt peke ut noe sånt som at dette er dyreplageri sier jo mer om dere.

    19. Noen folk tenker desverre ikke helt rett bestandig, og noen er litt mindre smarte. Jeg er sikkert en skikkelig bitch for at jeg sier det, men man må jo være ganske teit for å tro at det bilde ikke er redigert.. De driter seg skikkelig der, ÅHHHHH, blir så oppgitt av enkelte!

    20. Våkn opp sophiie. Dette er grotesk. Manipulering av kjæledyrene ved å lage dem om til noe de ikke er, er rett og slett, ja, grotesk.

    21. Stakkaren ser bare trist ut. Har det sikkert ikke godtDu kan jo selv farge bildene av deg gule å se hvor søt du blir. Latterlig innlegg fra deg denne gangen. Håper på noe bedre fra deg i morgen.

    22. Og dokker som har en syk trang tel å lek veslevoksen og “så smart” som kommenter de som sei at det e dyreplageri.. Det hold faktisk at ÈN sei det, enn at sophie elise må sett å les igjenna det samme HEILE jævla tia… Og ja, nu gjord jo egentli eg akkurat det samme, men faen dokk treng å hør det.
      Sånn 🙂 Ellers e dæ ei syyykt søt katt!

    23. Det er jo faen meg ikke dyreplageri, det er sikkert redigert. det er så irriterende at dere HATERS alltid skal si stygge ting til folk enten det er misunnelse eller bare forde du er en hater… jeg tror ikke den katten bryr seg så mye, hadde vært noe annet om det hadde vært maling og de hadde plaget katta til vanvidd… dyreplageri det er dyreplageri ja! syykt søtt picatchu katt 😀 søtt synes jeg:)), ikke dyreplageri-.- sophie bare drit i alle støgge komentarere 😉 <3

    24. Tnååå sså utrolig søt! de over som fortsatt ikke har skjønnt at det ikke er dyreplageri å redigere et bilde av katten sin kan bare drite å dra til h!!!

    25. Dokker som e så idiot som kommentere at det e dyreplageri. LÆR DOKKER Å LES. Bildet e redigert, det e langt ifra dyreplageri.

    26. Ro ned, visse folk!!
      Les innlegget før dere kommenterer xS
      Poenget var jo at det var en jente som hadde redigert ett bilde av katten sin..! Les først, da..!
      Kjempesøt<33;*

    27. OH MY FUCKING GAD!!!! SER DERE HALEN TIL KATTEN??? JA DEN ER SVULMET OPP OG FY FAEN SÅ DYREPLAGERI. Nei det deg gjøres på photoshop. Kan selv redigere ett sånt bilde, og du trenger ikke å være verdensmester engang, ka som feiler folk.. Blir så jævlig irritert! Omg……… Det er jo heller ikke meningen at det reflekterer til dyreplageri? Er kansje skjønnhetssalonger for katter, men det er ikke det som er planlagt med dette bilde. Å at katten sitter i bur? sikker på at det er på badet oppe ved vasken. Voks opp folkens

    28. Lol, enkelte folk bør lære seg å LESE teksten som står over bildet før de bare hyler ut “dyreplageri!” i kommentarfeltet. Bildet er redigert som Sophie så tydelig har skrevet, ro dere ned folkens!
      Den var bare helt nusselig!♥ Og vedder på den er like søt slik som den ser ut på ordentlig.:-)

    29. Det er helt utrolig snilt av deg å jobbe for dyrebeskyttelsen, Sophie!
      Det er helt fantastisk at du gjør det, du gleder utrolig mange med deg!
      Forresten så var katten veldig skjønn 😉
      Men det er noe jeg vil få sagt, som jeg ikke har hatt tid til å skrive på andre innlegg.
      Det er folk som jeg kjenner som sier:
      “Herregud, har du sett hu dere, hva heter hu igjen da, Sophie-Elise? Hun er sykt bîtch azz, hun prøver å vise seg frem hele tiden! Skjønner ikke at du gidder å lese den hôrebloggen!”
      Men vet du hva? Jeg syns verken av du er hôre eller bîtch. Kanskje folk kan tenke sånt om det ved førsteinntrykket av deg, men jeg har egentlig aldri tenkt sånt om deg.
      Du liker å vise deg fra dine beste sider, men hvem liker vel ikke å gjøre det? Kanksje dine beste sider er litt anderledes enn andres, men hva så? Det gjør deg bare unik, det!
      Og noe av det beste med deg, er at du har så utrolig fine meninger, og du skriver helt fantastiske innlegg her på bloggen! Jeg blir nesten helt rørt avogtil. Jeg hadde aldri klart å ha så brae meninger, og tørre å si dem. Men du gjør det, og det gjør det bare enda mer unik.
      Kanksje du liker å vise deg i bare undertøy o.l, men hva så? Du har jo noe å vise, så du kan jo bare gjøre det. Og det er jo du som velger hva slags bilder du legger ut. Og jeg syns det er bra at du tør å legge ut sånne bilder. Jeg misunner deg.
      Men nå har jeg vel fått sagt det jeg skulle sagt (?).
      Fortsett å skrive, og blogge og vis deg fra dine beste sider! Du har så mye å gå på, husk det! 🙂
      -Klem fra fast leser. ilu sophie!
      PS:Du er mitt forbilde. vil alltid være det.

    30. Er det ingen som leser innlegget før dere kommenterer? Det står jo at det er redigert, hun like jo ikke dyreplageri? Harregud les litt å tenk!
      Va jo så skjønn! awwwwi :*** <3

    31. Alle som komenterer Dyreplageri osv… Har dere i det hele tatt sett hva sophie har skrevet?
      Dere må jo lese før dere begynner å komentere…
      jaja katten var jo bare helt skjønn!

    32. Stå på Sophie, jeg er 100% enig med deg!
      Viste du forresten at når Justin var i oslo ble du filmet på konserten og det kommer på nrk 1 i dag? Programmet begynner 21.30 🙂

    33. Ærlig talt folkens! Les innlegget før dere kommenterer all verdens kommentarer som “dyreplageri”, “den stakkars kattungen er dynket i fargestoffer”, bla bla bla. Hørt om redigering før? Guess not! Voks opp, og få informasjon før dere dømmer. Kattungen har på ingen slags måte blitt dynket i fargestoffer, blitt satt i bur eller ledd av, vet dere hvorfor? Fordi bildet er redigert. Herrejesus, noen folk er så dumme.

    34. kanskje du kunne ha sakt at det va redigert..?
      kordan i helvette skulle vi vite om det var redigert eller ikke?

    35. tror jeg så det bildet for sånn 5 år siden eller noe.. er jo utrolig gammelt, haha 😀 fortsatt søtt da 😀
      og til anonym over her: er da faen ikke så vanskelig å se at det er redigert, du må jo være stokk dum hvis du virkelig ikke klarer å tenke såpass selv……

    36. FY FAEN! er ikke du liksom imot dyreplageri!!? nei jeg tror ikke det! du veit at de sprayer maling på dyra!!! ja noen er kanskje redigert men de fleste farger dyra sine som de vill!! viste du ikke det nei!! det er FAEN meg fælt… og du bare “aww, jeg vil ha en sånn” du er så jæveli blond! hater deg blir flau over at du er fra norge jeg azz!!!!! jeg skulle likt og spraya deg ned! din jævla R***

    37. Jeg tror det bilde er ekte, de gjør nemlig sånt i japan og slike asiatiske land med dyrene sine, jeg vil si at det er dyreplageri, men å finne ett bilde av det og syntes at det er søtt og ikke vite om det er ekte eller ikke er ikke dyreplageri.

    38. Det er fint og vite at du er imot dyreplageri, det gjør meg og sikkert mange andre glad 😀
      Og det var jo noe av det søteste man kan ha sett!
      Stå på med bloggen din videre, leser 4 ever <3

    39. Aw, sykt søtt!
      Er det noen som i det hele tatt faktisk LESER hva som står i innlegget? Det er redigert i photoshop! Null dyreplageri,så hold kjeft.

    40. Hahaha, dåkk e jo idiota heile gjengen. Man ser godt og tydelig at det e redigert, så ta det maks rolig nu haters
      Les det som står skrevet før dåkk rage så sykt i kommentarfeltet. Trur dåkk at Sophie hadde lagt ut detta bildet om ho vist det va ekte? Nei, før ho e strengt imot dyreplageri/dyremisshandling. Detta bildet dåkk ser over her e jo redigert, kattaa e jo ikke sminka eller mala på? Jesus. Les og sjekk fakta før dåkk anklag folk før masse dritt, bi bare før domt. Haha

    41. ^ Det æ skrev over her, heile gjengen e ikke idiota, men heile gjengen av haters e idiota. Ikke dåkk som forstår og ser at detta e redigert, haha sorry!

    42. Hvis folk hadde tenkt litt lengre enn som så, å bare si at dette er dyreplageri og dårlig gjort for deg som blogger.. så burde de kanskje ha sett litt mer nøye på dette bildet at det IKKE er ekte.. man ser godt at det er redigert : D ståå på Sophie!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg