takk for den

Hei! Dere husker kanskje at jeg fortalte at jeg aldri i mitt liv har vært på nasj før? Vel, i går var jeg ute helt til klokken 0700, så jeg tror jeg skal si meg fornøyd med den selv om jeg egentlig bare surret rundt fram og tilbake. Og det jeg lovet om å være edru? Jeg klarte det! Det jeg lovet om å ta bilder på festen? Det klarte jeg ikke – gjett hvorfor? En eller annen idiot har sølt sprit på kameraet mitt, det vil ikke skru seg på nå og jeg er så sykt lei meg. Eier ikke folk samvittighet!? Takk for den, liksom!

Men jaja, kvelden var helt okei! Gøy bursdag og herlige folk, bare synd det var litt problemer med musikken og at det ble avsluttet så tidlig, men slike ting kan fort skje! Nå har jeg fått noe som minner om ørebettenelse, ikke bra..
Hadde forresten en helt SYK drøm i natt, herregud!! Drømte at jeg ble angrepet av noen hunder når jeg var og gikk tur på fjellet, så kom jeg på med en helt sinnsyk historie om at faren min er advokat og sist gang jeg ble angrepet av hunder så anmeldte vi det og eieren av hunden måtte betale meg 40 000 og hunden ble avlivet. Så ga de hunden sin medisin for lungebettenelse og da skulle den tydeligvis dø?? Men jeg ble lei meg og tok den med hjem. Og så kjøpte jeg en minihamster.. Rar drøm, haha!

Meg og Anne-Sofie 

Meg og Lotte

Amanda, Meg og Lotte

Eivind… Visste han fingeren når han vinket til meg, haha. Men jaja, grei han!

 

53 kommentarer

Siste innlegg