aaaaaangst

Halla.

Håper ikke jeg er den eneste her i verden som har den der trangen til å utsette ALT til siste minutt? Siden blogg er min jobb og jeg får sponset ting, så pleier jeg å sette opp en liste med hva jeg skal skrive om i hvilken rekkefølge (KUN om jeg er fornøyd med produktene, så klart). Den listen har blitt kraftig nedprioritert ettersom jeg har vært i Oslo, men nå tenkte jeg at jeg må ta meg sammen å få skrevet om de tingene der. I dag skulle jeg skrive om bikini/undertøy, og tenkte å ta bilde av meg selv med bikinien på ute i sola. I dag bestemte jeg meg for å ENDELIG gjøre det og gjett hva – dårlig vær ute, så det ville vært en smule kleint og ikke minst rart. Men jeg MÅ jo blogge om det i dag!

Så tenkte jeg “ja, jeg kan jo ta bilde av meg selv i speilet med det på, så ser man hvordan det ser ut” og så tenkte jeg at det ikke er så rart, det er jo mange andre bloggere som gjør det. Men gjett hva? Jeg tør faen ikke. Hva skjer? Før var jeg sånn “stille opp på bloggen i bh og string, hehe null problem” mens nå tør jeg ikke. Litt for tynn her, litt for tjukk der, et strekkmerke her +++. Dere skjønner? Gud, når det ble det sånn her!?

Jeg tror at jeg – sånn generelt – ikke kunne ha vært så lettkledd og utfordrene på blogg nå som det jeg var før, men jeg vet jo at jeg “må”blogge om slike ting noen ganger også siden sommeren er her. Undertøy og bikini kan gå greit, men bare om jeg “må”. Og så synes jeg det er veldig rart at folk skal klikke helt om man viser seg i undertøy mens i bikini da går det greit liksom. Hva i alle dager er forskjellen? Bikini er jo til og med mer “drøyt”, og push up? Er det det som er forskjellen? Såfall må dere legge bikiniene fra Victoria Secret på hylla, der er det like mye push up som i en pushup bh, så og si.

Preview.

53 kommentarer
    1. Ser foreldrene dine inne bloggen din noen gang? burde kanskje gjøre det?
      du er super men pass må de som er yngre enn deg de ser kanskje opp til

    2. Trenger du å ta det på deg for å anbefale det da? Vi ser jo også hvordan de det ser ut om du bare legger det på gulvet og tar bilde av det…

    3. skjønner heller ikke forskjellen, om man er konfortabel med kroppen sin, hvorfor ike vise den frem? deigger deg sophie, du er beeest! <3

    4. kommer sikkert masse hat kommentarer osv…
      men haterer hater deg ikke. De hater bare fakta at de ikke er deg..
      true story

    5. Det er jo ingen forskjell jeg bruker selv 95-stor phus up og e like brun som deg bare at jeg e bare 11 år, Zååe, Lizzm, skjønne ingen ting jeg heller <3

    6. det går da for faen ant å legge ut bilder der man har klær på, hva er problemet? ingen har behøv for å ta bilder i string å legget ut på nett isåfall ikke når man er norges største blogg :p

    7. Helt sant Sophie! det er jo det samme om du har på bikini eller undertøy , av og til er jo faktisk bikini meg dekkende!
      stå på sier jeg bare<3

    8. Du har nydelig kropp! Men en ting må jeg si, når du skriver “litt tjukk der, et strekkmerke der..” tror jeg det kan gi mange dårlig selvtillit. Kan du ikke bare holde de tingene for deg selv, at du synes du kanskje har litt flesk her og der? Høres ut som du klager på det, og da tenker andre kanskje at du synes det er stygt og at de burde slanke seg 🙂 just sayin’, jeg følte det hvert fall sånn. Føler at kroppen min ikke er bra nok når jeg er litt større en deg og du klager på at du er feit eller har et lite strekkmerke..

    9. Du har en jævlig bra kropp sophie! Men jeg skjønner veldig godt at du ikke vil/tørr å legge ut bilde på bloggen 🙂

    10. Enig hva er forskjellen!? En gang dro vi på frognerbadet på skolen og gutta så oss i bikini men hvis døra er åpen i garderoben og vi står der i undertøy da skriker vi og er livredde!
      Men det er jo kanskje fordi det heter og liksom gir forskjellig uttrykk på en måte da…

    11. Jeg har samme problem, tørr ikke. Men sophie du er helt nydelig og kroppen din er perfekt! Drit i haters, de er fucked.

    12. Sophie da! Jeg kommer jo (nesten ^^) bare inn her for å se bilder av deg. Du er har en perfekt sexy kropp. Det at du har hatt selvtilitt til å vise den fram, er en utstråling som bare er posetivt!
      Jeg er sørlandsgutt, og skal finne deg på Hove. Skal spørre deg med på en skjærgårdsdate, med reker og sjekte 🙂

    13. Herregud, bare legg ut bilder. vi ser nå mye verre ting overalt her om dagen, det er jo ingenting 🙂 !!! ;*

    14. Støtter deg virkelig der, men du har en veldig bra kropp så vidt jeg har sett. det er jo ikke alt som trengs å legges på internett og siden foreldrene dine og du har gjort noen avtaler om å ikke gjøre ting som er for drøyt så var kanskej dette det rette. Jeg får ikke lov å legge ut bilder av meg selv hvor jeg er så lettkledd, og det er kanskje like greit for meg. Ikke alle trenger å se meg i bikini, men nå har ikke jeg like bra kropp som deg heller da.
      Man kan jo ha god selvtillit selv om man ikke legger ut bikinibilder. Støtter deg og bloggen din uansett hva du skriver og håper du står på og kommer deg på førsteplassen igjen, for det fotjener du mer en noen annen blogger! <3
      Klem fra Maja (PS: neglene blir sendt i morgen tidlig så håper jeg du får dem straks, er jo ikke så langt mellom harstad og leknes 😉

    15. Du har vel kanskje fått litt vett i skallen og skjønner nå at det å legge ut puppe og rumpebilder i hvert innlegg på bloggen ikke tar seg noe bra ut. Man blir stempla som hore, løs, billig, falsk og oppmerksomhetsyk. Jeg sier ikke at man ER det selv om man legger ut sånne bilder, men det er sånn folk stempler deg, dessverre. Jeg er glad for at du ikke tørr å legge ut sånne bilder lengre, for du gjør ikke noe annet enn å ødelegge for deg selv. Noe sier meg at foreldrene dine trua med å slette bloggen fordi du fremstår som horete når du legger ut lettkledde bilder, legger ut røykebilder, festebilder osv. og jeg tror det bare var bra for deg at du fikk en liten vekker.

    16. Akkurat det med forskjellen mellom bikini og undertøy har jeg og venninnene mine diskutert maange ganger, og det vi har “kommet frem til”, er at bikini er noe du tar på deg for å ligge ute(f.eks) i bare det, men for å vise undertøy må du ofte kle av deg for å være i.
      Bryr meg ikke stort selv, men litt gøy å diskutere det temaet 🙂

    17. for en flott kropp du har, ingenting å være usikker på i det hele tatt. Hva trener du forresten? 🙂

    18. Du har en fantastisk kropp Sophie! Mange er sikkert utrolig misunnelige på deg, og derfor synes jeg det er utrolig tett av deg å klage over kroppen din når den er så bra! Tenk hvor mange som vil føle seg dårlig og kanskje få enda mer dårlig selvtillit? Det er godt mulig at det er slik du føler det, men det har du ikke noe grunn til. Jeg følte meg hvertfall skikkelig dritt når du klager over din kropp og her sitter jeg med ribbefettet fra jul hengene på magen min fortsatt :s Synes du skal tenke på det neste gang <3

    19. Jeg synes det er stor forskjell på å legge ut bilder der man poserer med undertøy og å legge ut bikinibilder hvor man f.eks. griller med venner. Da legger man liksom ikke ut bildene fordi man har gjort noe, og ikke fordi man har lite klær på .. men folk får legge ut hva de vil :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg