shoppingforbud

Hei folkens! Jeg sliter med en sinnsyk hodepine etter i går.. Tar tydeligvis på kroppen å stå ute i hele 13 timer, men er jo seff glad jeg gjorde det. Så i dag har jeg bare slappet helt av, sovet mye, spist middag med familien og gått tur. Koselig! I morgen kommer Stine Mari hit fra Harstad, så skal vi på pitbull. Håper på å møte mange av dere der ♥ Er jo finale i paradise hotel i dag, og jeg gleder meg selv om jeg ikke følger så mye med! Jeg og Stine skal lage herlige cookies for å ha mens vi spiser, nam! Haha blir kanskje litt forvirring når jeg snakker om to som heter Stine samtidig, Stine er kusinen min og Stine Mari er en venninne fra Harstad!

Jeg har forresten lagt ned en avtale med mamma og pappa om at jeg ikke skal bruke penger på mat eller klær hele resten av året – altså, fram til jeg blir 18 år. Jeg tror det skal gå helt fint, pleier jo å få sponset en del klær og sminke! Jeg kan bruke penger på frisør en gang annenhver mnd (for å ta etterveksten, som jeg forresten trenger veeeldig nå..) og solarium en sjelden gang – men ellers, no money used! Tror dere jeg kan klare det? Tror det kan være bra at jeg også går ut som et eksempel for dere, alle toppbloggere shopper sykt mye og det er ikke bra, hverken for øknomien eller for miljøet. Jeg kan tenke meg hvordan det føles for leserne som kanskje får 200-500 kr i måneden hjemme, kanskje ingenting, og ser at forbildene deres shopper for flere tusentalls kroner i måneden! Jeg vet jeg får sponset ting, og da kan jeg holde meg unna å shoppe unødvendig mye. Jeg har jo mat og klær hjemme, viktig å tenke på! Uansett skal jeg gjøre noe når jeg blir 18 år som koster syyykt mye penger, så er nødvendig for meg å spare til det nå.

Noen bilder fra i dag 


Ser at mange av dere spør om spøkelsesvideoen jeg skal legge ut, leser dere ALDRI det jeg skriver eller? Jeg må jo gjenta ting 1000 ganger før folk får det med seg, haha.. Jeg er i Oslo, ikke hjemme i Harstad, tror dere jeg helt ærlig tar meg tiden mens jeg er her til å se igjennom 16 timer film? Nei.. Det blir gjort og jeg sier ifra, men jeg har jo et liv jeg også.



 

110 kommentarer

Siste innlegg