beste dagen

Nå skal jeg fortelle om dagen min – dagen da jeg så Justin Bieber, haha! Og jeg er ikke engang “superfan” selv om jeg liker han, det er jo Justin liksom! Kan tenke meg hvordan dette føltes for de som virkelig elsker han. 

Jeg kom til oslo i 9tiden i morges og slappet bare av hele dagen, tenkte ikke noe stort over at Justin er i Oslo selv om det var veldig mye såkalt “bieber-fever” på flyplassen med lilla klær og lilla kofferter. Vi begynte å tulle litt smått etterhvert med at vi skulle dra ned til byen for å finne han og etterhvert ble snakket gjort om til alvor. Vi satt oss på første tog ned til byen og på veien ned satt vi på vg.no for å oppdatere om hvor han var. Vi fant ut hvilket hotell det var, og ved hjelp av diverse kontakter som har jobbet på det hoteller fant vi også ut hvilket rom han var på, dermed kunne vi holde øynene våre mot det rommet.

Når vi kom til plassen var det utrolig mange som allerede hadde møtt opp for å se Justin og det var mye sang. Vi møtte også Fanny etterhvert og vi bare slappet av og spiste mcdonaldsmat mens vi ventet (prøvde også å snike oss inn på hotellet mange ganger, men ble stoppet av vakter haha..). Vi hadde også kontakt med noen som hadde leid rom i gangen rett over der justin bodde, slik at vi visste sånn nogenlunde hva som skjedde der. Hver gang det kom noen i vinduene på hotellet ble folk helt GALE, men jeg zoomet inn hele tiden med kameraet og så at det ikke var Justin så jeg tok det heeeelt med ro, haha.

Etter to timer begynte vi å bli veldig lei og var på tur til å gå, da var vel klokken kvart på ni om kvelden eller noe sånt, hørte vi utrolig mye hyling og når jeg løftet hodet rett opp så jeg Justin! Jeg sto veldig nært altså. Jeg ble helt i sjokk og ropte bare “KAMERA, KAMERA” og så fikk jeg dratt det opp, zoomet inn og tatt masse bilder mens jeg innimellom klarte å rope at jeg elsket han. Han var der ute i ca 1 minutt, men det føltes som 10 sekunder haha. Alt gikk så sykt fort. Etterpå begynte jeg og gråte og hadde så mye adrenalin at jeg løp overalt, fram og tilbake. . . Ja, slik var altså det!

Til dere som lurte, ja jeg skal på konserten i morgen om jeg får bilett, men jeg er litt redd for å “riske” på det der. Vet jo enda ikke helt sikkert på hvor, hvordan man kommer seg inn der osv. . Vi får se! Gøy var det i alle fall og han var MYE finere i virkeligheten! ♥ Og mye lavere enn jeg hadde trodd, haha..

Meg og noen av sikkert 100 lesere som til sammen kom bort i dag og tok bilder / autograf! Veldig hyggelig at dere kommer bort og jeg sier ja til alle, så ikke vær redd for å spørre ♥ Elsker leserne mine sånn helt seriøst, har aldri møtt så hyggelige mennesker som jeg gjør når dere tør å komme bort! Åhh, skulle gjerne møtt dere ALLE! 

Matpause..

<3<3

 

112 kommentarer

Siste innlegg