ekte venner

Jeg må bare si dette – jeg er så utrolig glad jeg har de tre bestevenninne jeg har, Amanda, Anne-Sofie og Lisa ♥ Jeg har mange andre gode venner, men de tre er de uten tvil beste. Hvorfor? Fordi jeg vet at de aldri ville gjort noe mot meg som kan såre meg, de ville aldri gått bak ryggen min, de ville aldri baksnakket meg og de sier ifra om det er noe. Jeg er så glad jeg har venninner som tar iniativ og ikke bare tar, men også gir. 

Altså, det er så mange måter man kan definiere en dårlig venn, og jeg ser så mange gjenger der jentene er uvenner hele tiden (bak ryggen på hverandre da, seff..) hvor de ligger med eksene til hverandre og ditcher hverandre så snart noe bedre kommer opp. . . Herregud, jeg føler meg så utrolig heldig som ikke har det sånn! Jeg vet at de hadde droppet alt i verden om jeg trengte dem, de hadde lett dratt fra en morsom fest, en gutt.. uansett hva.

Det er også typisk om man ringer en såkalt venninne når man trenger henne, og hun sier “åh ja, stakkars deg men KAN IKKE PRATE NÅ HEHEHE” liksom, det har jeg også opplevd. Jeg vet at det aldri ville skjedd nå. Og håper de vet at jeg gjør alt for de også, elsker dere og vet vi kommer til å være venner leeeenge♥ Ingen har vennskap som kan måle seg med vårt, tenk at vi ALDRI har vært uvenner, vi har aldri hatt den minste krangel eller diskusjon en gang! Vi har virkelig et perfekt vennskap.

Om noen trykker deg ned, dropp dem. Ikke gjør noen til en prioritet omd e kun har deg som mulighet! 

Sååå.. Noen bilder fra min kveld! Nå blir det “he’s not just that into you” på tv2 , anbefales!

86 kommentarer
    1. Ja, kjenner til de dårlige vennene…. etter jeg og kjæresten slo opp, så var det ca 5 stk i klassen min som hoppa på han. Alt fra kyssing til sex. Fine venner 🙂

    2. Jeg vet dette aldri kommer til og skje men jeg har lov til og ha ønsker:Mitt største ønske er at du hadde kommentert bloggen min. Men jeg vet jo du aldri kommer til og gjøre det. Du er den bloggeren jeg ser på som en snill fin og en helt okei jente. Jeg elsker deg og jeg elsker bloggen din. Jeg har denne bloggen som forside på internette mitt siden jeg elsker bloggen din og jeg ser på hvert eneste innlegg. Hilsen meg yasmin<33:( Isåfall kommer jeg foralltid til og se p bloggen din og lese den! Jeg syns tcmn er dårlig og at du fortjener førsteplass på blogg.no

    3. Heldig du er som har sånne venner! 🙂
      Tror ingen av mine kunne dratt fra en god fest for å være med meg.. Får håpe jeg endag finner noen gode venner som jeg virkelig kan stole på å ha det gøy med 🙂

    4. Shiit… ej kjenner meg litt igjen på den ” Åh stakkars deg, men jeg kan ikke prate nå “… vi har nettop hatt en skikkelig krangel i gjengen vårres, og det blir SÅÅ anspent..det ødelegger alt!! Det er to personer i gjengen som alltid skal lage et helvettes bråk, og det JEG ender opp me er å gi faen i alt, å ikke bry meg noe om det, det føler jeg er den letteste løsningen når vi krangler elns.. det er kansje bare 3 av de som er i gjengen jeg kan stole på…å at jeg føler jeg vil fortsette og være venn med…så insane irriterende.
      Men det er sinnsykt bra at du har tre så gode venniner(misunner deg), i å me alt du har gått igjennom så tror jeg dere kommer til å være venner live ut faktisk 😀 ! Ha en fin kveld videre da, Sophie 🙂

    5. Kunne ikke sagt meg mer enig. Her er det akkurat samme tilfellet – jeg har tre venner som aldri kunne sviktet meg. De er de beste vennene mine, og jeg klarer meg ikke uten dem. De er ikke perfekte, og de gjør mye jeg ikke vil at de skal gjøre, henger med folk jeg ikke liker så godt og helst bare vil unngå, for å derretter blande meg inn i det også. For å si det sånn – jeg har blitt kjent med personer jeg aldri ville bli kjent med. Nærmere sagt gutter jeg aldri ville bli kjent med (de er veldig guttegærene). Men jeg vet at ingen er perfekte. Er de sånn så er de sånn, og de er likevel de beste vennene jeg har. Jeg tør ikke være meg selv sammen med andre enn dem. Klarer ikke helt beskrive hvorfor de er de beste vennene mine, men de bare er det. Jeg har en frykt for å stole på folk. Jeg stoler ikke på noen, jeg har lært at det ikke er menneskelig å kunne være 100% til å stole på. Likevel prøver jeg å stole på folk, og jeg kan faktisk fortelle dem hemmeligheter uten at de blir fortalt videre. For de ville ikke gjort det, de vet når jeg syns det går over grensen. En av de vennene har jeg hatt siden barnehagen og aldri noensinne kranglet med. Hun andre har jeg vært bestevenn med i mindre enn et år. Vi fikk veldig god kontakt på starten av dette skoleåret. Jeg har for det meste blitt småirritert på henne, og vi har kranglet kun en eneste gang. Hun tredje har jeg kjent i 8 år, og vi har kranglet 24543569356 ganger. Vi har opp- og nedturer, men vi er likevel bestevenner.

    6. misunner deg.. jeg har mange gode venner, men har ingen bestevenn. den beste venner jeg har er eksen min, og han er den eneste jeg stoler på. heldigvis har vi et greit forhold til hverandre enda, så jeg kan alltid prate med han hvis det er noe:)

    7. Jeg hadde d også sånn, med to andre venninner, men plutselig betydde jeg null for dem, ja fortalte dem alt! Og plutselig tok di helt avstand, når noen som sto deg så nært svikter deg, så er det helt jævli. Tror grunner til at di jore som si jor var pga utsende mitt, jenter som har blondt hår, en del sminke, elsker rosa, extenaions, tar solarium, bler stemplet og dømt med en gang, er så jævla lei av d, skal jeg liksom slutte å bruke sminke, slutte å like rosa, heller ha oransj som ynglingsfarge, ikke farge håre, åg gå rondt å ver misfornøyde me kordan eg ser ud, og ha ennå dårligere selvtillit, for at di ikje ska syns at eg ser “bimbo” ud?!?!? Har lest jennom depresjon innleggå dine di siste dagene, og eg kjenne meg så jævli ijen. Det e liksom allti någe feil me utsende mitt.. Ja du e ein hjelp i hverdagen, åg veldi herli å se at eg ikje e den einaste “bimboen” som har det sånn eg har det! Har heldigvis verdens beste familie<3 som støtte meg uansett! elske bloggen din, du e nydelige!

    8. kan du legge ut den spøkelsevideoen snart ? 🙂 er litt spent på om det skjedde noe i huset ditt når du filma på natta !!

    9. Så bra for deg at du har gode venninner som du kan stole på.
      Men selv om dere ALDRI har kranglet, betyr ikke det at vennskapet deres blir mer perfekt en andres. Jeg for eksempel, har en veldig god venninne. Vi blir irritert på hverandre, sjalu på hverandre, vi diskuterer ofte, blir sure på hverandre, småkrangler, men vi har et utrolig sterkt vennskap selv om! Når vi krangler merker vi det ikke selv, fordi vi er så vant til å diskutere. Det er liksom “oss”, og jeg kan si ALT jeg mener og tenker til min venninne. Vi kan være sure på hverandre i 10 min, og etterpå gi hverandre den største bjørneklemmen og si hvor glad vi er i hverandre. Dette gjør vennskapet våres så utrolig sterkt – vi er som søsken!
      Poenget er, at gode venner kan like så godt være de du krangler og diskuterer med også. Det fins ingen definisjon på et perfekt vennskap, spør du meg.

    10. herlig med slike venner! jeg unner alle å ha noen sånne bestevenner! hvor er hårbåndet fra forresten? du kledde det veldig godt <3

    11. skulle ønske venninna mi var mere ekte også.. som før.
      nå sier hu “problema” mine til folk, og sier sin mening om dem hvis du skjønner. Ikke hvordan jeg har det..
      asdfghjkl har faen meg bare 3 venner, og 1 av dem er ekte.. yesda.

    12. Utrolig viktig med ekte venner! Jeg selv har hatt mange venner men kun to som jeg står så nære at jeg forteller dem alt, både vondt og godt!

    13. Var ikke du og beste venn med stinemarie har sett lite for henne i den siste måneden , hva har skjedd ?:((( dere var jo så søte <33

    14. Er det lenge til videoen kjem? 🙂 Det er bedre og ha 1 god venn en 100 falske! Det er noen mennesker som ikke har vokst enda, men hev deg over dem 🙂

    15. Elsker bloggen din! Utifra det du skrive, så har du drømme vennene assa! Jeg har bare 1 ordentli bestevenn. Men jeg er jo bare 13 år, så, hehe. Menne ja jeg lurer også på, sa ikke du en periode “nå skal jeg til lotte bestevennen min” Og når du måtte farge håret ditt brunt farget ikke hunn også det bare fordi du gjorde det ? :O Ikke att det er så vikti da, er bare nysjerrig :’) -Sunniva <3

    16. Har igrunn når eg tenke meg om berre ein venn som er verdt å nevne når sånne tema kjem opp. Tenker ofte på ordtaket “Never allow someone to be your priority while you’re just their option” har en god del sånne venner..trist nok. Dei har berre tid til meg når det er noken andre som droppa dei eller dei kjeda seg veldig (ekstreeemt) masse, eller folk som berre vil krangle og ødelegge for deg. Du skal stille opp for dei, men dei tenker aldri på deg og korleis du har det. Sånne venner som aldri legger seg til merke dei gangane du ikkje har det så bra, men når dei sliter så fins du. Da er du der for å hjelpe dei. Det teite er at eg aldri klarer å gi dei opp heller..uansett.
      Du bør vere stolt over at du klarer det! At du ser kem som er ekte og berre beholder dei:)

    17. Så bra 🙂 Jeg har altfor mange dårlige venner. Vil liksom ikke kutte ut folk men jeg velger å ha de mer på avstand. Nesten alle de jeg har kalt gode venner har liggi med en av eksene mine. Nå når jeg har har/hatt en vanskelig tid har kun EI stilt opp… Man blir jo så lei så og føler at det er noe med en selv. Men sannheten er vell kanskje at det er altfor mange egoistiske mennesker her i verden, eller kanskje det bare er meg.. Hehhe.. Anyways, glad for at jeg har fått meg hund nå som jeg kan bruke tia mi på ! Selvom ofc mange venner er sure fordi han ikke kan være alene hjemme og jeg får jo ikke da møtt de så mye lenger. Nå skal de plutselig møte meg når jeg er mer med familien og gjør ting uten de.

    18. Hvordan kan du vite at dere har et perfekt vennskap om dere aldri har gått gjennom en diskusjon engang?! Ellere en krangel?!

    19. Fint skrevet! Du er virkelig en ordentlig venn da.
      Jeg bare lurte på hva linken er til bloggen til lillesøsteren din? har glemt av hva den er.

    20. Eg elsker når venner/bestevenner har d bra og storkoser seg i lag, eg blir rørt<3
      Du hadd sekkert eller ettersom eg har læst bloggen din så veit eg at vess eg hadd kjent deg irl så ville du vært værens bæste<3<3 iloveyou and your blogg

    21. Åå, jeg elsker håret ditt! Kan du lage ett innlegg om hvordan du har fått håret ditt sånn som du har det nå? Jeg har så og si samme brunfarge i håret som deg, og har hatt lyst på lyse striper lenge, men aner ikke åssen farge jeg skal bruke uten at de skal bli ”gule” eller ”oransje”. Og stripene dine ser så tjukke og fine ut, hvordan har du fått til det? Og hvordan extansion bruker nå når du har striper? Håper du kan lage ett innlegg om dette..

    22. Jeg har lært at den eneste man virkelig kan stole på er bikkja. Hun kan i allefall ikke snakke, og vil derfor ikke slenge med leppa i fylla:P

    23. Kjenner meg igjen i det å ha noen du kan stole 100% på! 🙂
      Men jeg lurte på en ting: skjer mellom deg og Stine marie? Ikke at jeg har rett til å blande meg, men siden du skriver konkret antall bestevenner du har og gir konkrete eksempler på hva bestevenner ikke gjør, så kan jeg tenke meg Stine marie har såret deg på et vis, og du tar igjen ved å ikke nevne henne i slike innlegg på bloggen?

    24. hva med Stine Mari? jeg har to sånne venninner jeg aldri har kranglet med, og som jeg VET er der uansett hva, og det føles så godt:)

    25. Jeg er så utrolig glad på dine vegne for at du har ekte venner i motsetning til meg. Jeg har en “bestevenn” men hun er ikke til og stole på og bryr seg bokstavelig talt bare om seg selv. før hadde jeg verdens beste venn men jeg ga slipp på henne 🙁
      Savner henne så sykt men tør ikke si det til henne siden jeg er redd for at hun hater meg !

    26. omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg
      DU HAR EN GAMEBOY; MED POKEMON; DU BLE NETTOPP MIN STORE HELT!

    27. Hei Sopie Elise!
      Jeg har også rosa gameboy colour! Og pokemon blå!
      Forresten, er kanskje litt slemt men videoen hvor du gråter over at Nikita ødela håret ditt er hysterisk morsom.
      “Uæææh, æ vil bare dø!”
      Du er søt snuppa <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg