hvor er sommeren..?

Hele uken har det vært drittvær, og om det nå mot alle odds har vært litt fint en dag så har det ikke holdt hele dagen. Jeg har sett på bilder fra i fjor på rundt samme tid som dette, og da lå jeg ute i gresset og det var sol og varmt, så hva er dette!? :(

Man kan jo ikke gjøre stort annet enn og holde seg inne når det regner og er vått ute, det ødelegger hele dagen. Og jeg blir så trøtt av regn, har akkurat sovet i sofaen i rundt 4 timer.. Hvordan er været hos dere? Håper dere er litt heldigere enn oss!

My morning:


Og så har jeg sett litt på nelly fordi jeg MÅ shoppe litt før sommeren! Ahh.. Så mye fint.

1. Topp HER // 2. Topp HER // 3. Topp HER.

 

1. Neglelakker fra HOTMAKUP HER // 2. De beste parfymene til escada i miniversjon, HER // 3. Neglelakk HER

 

1. Kjole HER // 2. Kjole HER // 3. Kjole HER 

166 kommentarer

Siste innlegg