Tur

Var mange som spurte om jeg filmet rommet i natt, og det gjorde jeg! Men er 16 timer med film som jeg må se igjennom så kan ta en stund, men skal holde dere oppdatert. Og så noe veldig kjipt for meg: Når jeg spiste pizza nettopp klarte jeg å svelge piercingkula i tunga IGJEN og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, får ikke ny før tirsdag siden alt er stengt! Da kan jeg rett og slett ikke spise fram til da, kommer til å bli vanskelig..

Jeg og Lisa har i alle fall vært og gått tur til gangsåstoppen som er et utsiktspungt i Harstad, det var utrolig kaldt men også veldig koselig å ta en slik tur. Dagens trim, veldig bra trening uten at man merker at man trener! Jeg skal nå se siste episode av frustrerte fruer (igjen..) sammen med mamma, vil ikke at det skal være over så lever litt i fornektelsen angående det, haha. Håper alle har en fin Lørdag ♥ Og noen som vil jeg skal legge ut en videoblogg senere?

Et MUST ute på tur!








58 kommentarer

Siste innlegg