kostyme

Det her visste dere kanskje ikke om meg, men jeg samler på . . . kostymer! Sånne såkalt “sexye” kostymer da, haha. Hver gang jeg ser et slikt, uavhengig av om det er spessielt fint eller ikke, så MÅ jeg bare kjøpe det, og blir oppriktig lykkelig hver gang jeg får ett. Aner ikke hva jeg skal med det, det er jo en gang i året MAKS man kan bruke slike ting ute i offentlighet men det er litt gøy. Føler meg i alle fall ganske deilig når jeg tar det på, så det er jo et lite pluss i hverdagen!

Blandt annet har jeg sykepleier (ett som jeg har lånt, ett som er mitt), to forskjellige bunnykostymer, politi, stuepike, skolejente (sånn med slips og skjørt), flyvertinne, alice i eventyrland.. osv! Elsker det, haha!

Har dere noe dere samler på som kanskje er litt utenom det vanlige?

Halloween i fjor, det her ble jo meget godt lagt merke til av dere, haha.. Faen som jeg savner håret forresten. 

Og så mitt nyeste i samlingen som jeg ikke har prøvd enda – politi! Kan sikkert vise dere i morgen om dere vil, haha.. 

85 kommentarer

Siste innlegg