Spøkelsesvideo?

Halla (har fått helt dilla på å si det,haha). Jeg har litt problemer med blogg.no for første gang på LENGE men skal prøve å skrive innlegg nå uansett! 

Jeg har tenkt på at jeg skal stille opp et kamera inne på “spøkelsesrommet” i natt, og så skal jeg stille ett opp i gangen rett utenfor slik at jeg kan fange opp ting som skjer, eventuelle lyder osv. Har fikset svært minnekort slik at dette skal gå og har planlagt skikkelig nøye, er inspirert av paranormal acivity som dere sikkert skjønner haha. . . Men ja, om jeg skal legge den ut på bloggen trenger jeg å få mange som sier JA eller NEI for dette? Så ja, kommenter deres mening!

Jeg vil ikke at dette skal bli en paranormal blogg bare sånn at dere vet det, men det er jo litt spennende da…? Men etter videoen setter vi strek!

Husker dere dette bildet fra i fjor, hos Caroline? Scary shit der bake og NEI det der er ikke en tv, tven står ikke plassert slik en gang.. Syke greier! 

 

532 kommentarer

Siste innlegg