Bedhead

Hei dere! Har som kjent hatt eksamen i matte i dag,men det gikk bra (tror og håper jeg).. Kryss fingrene for meg da, har jo tross alt øvd som en gal.. ♥ Og kan noen fortelle meg hvorfor det er slik at vi får tusen millioner prøver på slutten av året? Kan de ikke bare bli litt flinkere til å gi oss vurderingsgrunnlagg spredd utover året? JEG BLIR SPRØ.

Men ja, i går prøvde jeg noe “nytt” (selv om jeg har gjort det mange ganger før, bare ikke med denne hårfargen) og flettet håret før jeg la meg! Det jeg gjør, enkelt og greit, er at jeg deler extensionene i to, så fletter jeg de og tar litt vann i de slik at de blir fuktig. Så legger jeg de på et rom hvor luften også er litt fuktig, jeg legger de alltid på badet, og VOILA, om morningen ser det slik ut! Jeg elsker denne beachhair/bedhead looken. Og håret jeg bruker er såå bra!

Det hjelper MYE å kjøre på med denne looken om dere vil at extensionene skal blende seg fint inn, eller om du ønsker at de skal virke mindre slitt – synes jeg, da! Håret jeg bruker kan dere kjøpe HER, kan jo være lurt å ha nytt fint hår til skoleavsluttningen..? De har også fått keratinhår nå som dere kan kjøpe HER (jeg bruker clips) men vurderer å kjøre på med keratin til hove! Om dere har noen keratinerfaringer, fyr løs. Jeg bruker fargen 613/12 og om jeg skal kjøpe i keratin tror jeg at jeg må ha blanding av medium brun og lys blond. 

37 kommentarer
    1. Har hatt keratin, angrer på at jeg gjorde det, måtte klippe av masse av håret, og det var så slitt, tok 2 år før jeg hadde fint og naturlig hår igjen som ikke var helt ødelagt fra hodebunden og ut til tuppene. . Har også hatt microringer, det beste jeg har brukt, håret var så fint og ikke slitt når jeg tok det av! Så sats heller på microringer!

    2. Keratin er ikke bra!! og jeg snakker av erfaring, det er helt forferdelig, jeg hadde nesten ikke hår igjen etter jeg tok det av. Men jeg anbefaler micro ringer hvis du har lyst på extensions som henger på hele tiden, jeg har det selv, og elsker det! 😀

    3. Elsker hårfargen! Men du fletter vel ditt eget har også da når du fletter løsåret?
      Forresten, du burde ikke ta Keratin hvis du ikke vil slite på det. Det detter av og drar med seg ditt ekte hår, så det blir helt tynt og pistrete. Det har skjedd med alle de jeg kjenner som har hatt dethar.

    4. Syns ikke det der var så fint, delte seg for mye opp, så slitt ut og du ser veldig godt at det er falsk hår 😉

    5. Anbefaler ikke keratin, søstera mi hadde det, og fikk verdens største floke og tapte mye av sitt eget hår på det..! Håper eksamenen gikk bra btw 🙂

    6. Søsteren min hadde keratin, hun hadde utrolig tykt hår og nå er det utrolig tynt.. Jeg hjalp henne med å ta det av en gang og jeg fikk sjokk. “WHAT, er dette ditt hår?!” Det var så mye som gikk vekk! Men ellers er det vel ganske greit med keratin extentions! 🙂

    7. Jeg har satt på kreatin på mamma. Vi brukte fra 4-5 timer og gjorde det hjemme. Resultete ble KJEMPE bra, og hun har hatt det i snart tre måneder og det er utrolig få som har dettet ut. Den eneste negative tingen med det er at man må passe godt på å ikke få floker, gre det mye og ta endel hår kurer. Men ellers holder håret seg KJEMPEfint og naturlig! 🙂

    8. Jeg har ikke hatt keratin men en jente jeg kjenner. Hun endte med at hun måtte klippe av seg HELE håret! Og da var det tilogmed en frisør som gjorde det. Kreatinen bustet seg til, og da såv hun også med flettet hår om natten..

    9. Anbefaler ikke keratin extensions.. hadde det i fjor sommer, var helt nydelig de første to ukene, så begynte festene og dette ut og i tillegg ble håret så stygt etterhvert, så ut som om man ikke har gredd håret på månedet.. jeg hadde hår til brystet ca, når jeg hadde tatt ut det som var igjen av festene, så hadde jeg mistet så mye av mitt eget hår at man kunne se en god del av hodebunnen min liksom.. og håret mitt ble så slitt og fælt at jeg måtte klippe det til skuldrene..
      anbefaler kun clips extensions, det er de beste som fins.. har mistet trua på alt annet extensions som tape, microringer osv i og med at det sliter så fælt på ditt eget hår.. 🙂

    10. Jeg kjøpte og satte på keratinextensions for ca. en måned siden. Fargen jeg hadde bestilt passet ikke mitt hår, og i stedet for å bytte dem farget jeg dem og håret mitt likt. Da hadde jeg allerede satt dem i. Dette skal jo egentlig slite veldig, men mine extensions er nesten ikke slitt i det hele tatt! Ingen av festene har falt av. Bestilte fra luxushair. Jeg anbefaler keratinextensions, det er jo så mye lettere enn clips!! 🙂

    11. Hei 🙂 jeg var også fast bruker av clips i ca. 3 år, helt til jeg ble lei av at det ikke så fult så naturlig ut. Jeg prøvde keratin, det var utrolig fint så lenge det varte, men du mister veldig mye hår når du skal ta de ut igjen, og det kan hende du får store floker som du må klippe av senere.
      Jeg prøve derfor microrings hairextensions, og har aldri vært mer fornøyd. Det anbefaler jeg på det sterkeste! http://www.locksandbonds.com/store2/ har det fineste håret. Det som også er så bra med dette håret at du kan sette det på flere ganger, det er bare å kjøpe med ekstra ringer. 🙂

    12. heey!
      vil ikke anbefale keratin, fordi de sliter på håret og det er vanskelig å gre/greie/børste håret, og jeg tipper du har rellativt kort hår og da kommer det kansje til å vise osv. så det vil jeg ikke anbefale + det er stress å få ut igjen..

    13. Åh herregud, fraråder kreatin så til de grader. Har prøvd det en gang, og ALDRI igjen. Festene surrer seg sammen og det er umulig å unngå det. Da du skal ha håret ut igjen går stort sett den prosessen bra, men ditt ekte hår ser ut som.. jeg vet ikke. Ser ut som du har små dreads der festene satt, om du skjønner? HELT forferdelig, og det er UMULIG å gre ut på noe vis. Vet ikke hvor mye oljer, balsam og dritt jeg hadde i håret for å berge det, men det gikk ikke. Så jeg så ut som en kreftpasient, da jeg var nødt å bare gre hardt/rive av håret. Så nei, JEG ville aldri gjort det igjen, og anbefaler ingen å gjøre det heller 😛

    14. Jeg hadde keratin, jeg måtte sove med netting på hodet om natta fordi det klødde så mye og stakk… det er ganske vondt egentlig, men det er jo ganske effektift når du er på konserter og slikt. Så slipper du å tenke på om det faller av..
      Men dra til frisør og ta det bort. Det sitter GODT fast! Noe av limet kan også sitte igjen i håret etter du har fjernet det..

    15. Jeg har har hatt keratinextentions i et helt år til sammen to ganger og jeg syntes det er MYE, mye mye myeee bedre enn å bruke clips! det er som ditt eget hår bare at du kjenner festene litt i hodebunnen.
      Selvom mange (ink. meg) fikk verdens største floke i håret når jeg hadde hatt det i ca. 6 måneder skjer bare fordi man ikke gidder å sove med flette – noe man skal og bør ha når man legger seg!
      Nå som jeg ikke har det lenger syntes jeg det er SÅ stress å bruke clips og sånt, så jeg vil faktisk anbefale keratin, men gjør det da hos en frisør! Håret mitt ble sendt fra England og er kåret verdens beste hår (altså mye bedre enn det fra luxushair og jeg brukte clipsene fra luxushair før så jeg vet det utrolig godt) !!
      Hvordan håret ditt blir etter at du har tatt av keratinet spørs på måten du behandler håret på. Er du flink, så er håret helt fint igjen når det er tatt av 🙂 de fleste her som ikke anbefaler det har ikke vært noe flinke i det hele tatt! GJØR DET HOS FRISØR! :):)

    16. du blir aldri i verden klare å få nok fester i håret til tjukt hår, anbefale deg å spare ut håret ditt litt ivertfall, forstår ikke hvorfor de selger limhår, det er jo verste jeg har vært borti, tape on er og forblir det beste, alle hårsalonger satser på det.

    17. Jeg hadde keratin fester fra luxushair, men etter ca. en mnd så hadde jeg to floker i bakhodet som var like store som mitt eget hode. Jeg var flink til å ta vare på håret, og det var en venninne av meg som er frisør som satte det på, så jeg vil virkelig ikke anbefale det! Bruk clips, det er mye bedre 🙂

    18. har hatt det to ganger, og det er sinnsykt digg den første måneden. Men etter det samler de seg i bakhodet og blir ett mess av en floke. hårt blir ikke like fort slitt som når du har clips så det er digg og det blir jo mer som ditt eget hår. om du skal til syden anbefaler jeg det, men ellers aldri ta det for det er ikke bra for ditt ekte hår. jeg har like tynt hår som deg og jeg hadde nesten ikke hår igjen etter jeg tok det av!

    19. Anbefale dæ så sykt å investere i tape-extensions til Hove istedet for keratin, vet at keratin knyt sæ nå helt sykt av og til når man ikke stelle det hele tida, og tape vises dessuten mye mindre å e utrolig mye finere 🙂

    20. Sophie Elise pls, tell me moar, i wantz tu know moar abot evry detail in ur friggin life moar Moar,MOAR!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg