My body

Jeg får hele tiden masse spørsmål angående kropp, der det som regel handler om hva jeg spiser og hvordan jeg trener.

1. Jeg spiser sjokade og taco, drikker melk, brødskiver, toast, smoothie, yoghurt, frokostbladninger, mer taco, pizza, mer sjokade, mer taco… Spiser lite godteri, kjøper meg aldri junkfood lengre eller brus. Spiser ikke når jeg ikke er sulten, men jeg er stort sett sulten hele tiden. Med andre ord, ikke ta noen mattips fra meg!

2. Jeg trener hver dag på forskjellige måter, men jeg har kun ett tips om dere vil lykkes – google dere rundt og kjøp trenigsblader, I FORM er veldig bra og vi her hjemme abonnerer på det! 

Jeg endrer så og si hele tiden av hva jeg mener er min idealkropp, jeg har – som sikkert de fleste andre – hatt et eller annet forbilde jeg gjerne vil se ut som når det kommer til kropp. Akkurat nå synes jeg jenter med muskler og former er veldig sexy, før syntes jeg ikke det overhode! Da tenkte jeg kun på pupper (elsker jo store pupper som dere sikkert vet, haha..). Men jeg personlig ble alt for påvirket før av gutter jeg har omgåes med, er utrolig hvor mye enkelte gutter baksnakker jenter. “Åh, så feit hun har blitt” “æsj, fyfaen for en stygg rumpe” , “hun eier ikke pupper” osv. Jeg har i nesten hele mitt liv hatt et helt sykt syn på hva som er et ideal. Jeg har følt meg feit – og jeg er ikke det, langt ifra. Nå føler jeg meg bra! 

Hvor fornøyd er du med deg selv, på en skala fra 1-10? Og om det var en ting du ABSOLUTT ikke vil endre med deg selv og som du er fornøyd med, hva er det? For meg er jeg på en 7-8er på hvor fornøyd jeg er (jeg ville aldri byttet mitt liv mot noen andre sitt..), og jeg vil ikke endre på rumpa miii! Uansett hva andre sier, I loveee it. 

104 kommentarer
    1. du har fin rompe ! er fornøyd med bena mine og magen 🙂 er ikke like fornøyd med rompa 🙁 fra 1-10
      kansje, 6

    2. du har virkelig en utrolig fin kropp, så jeg skjønner godt at du har selvtillit og det er bra! er så sykt irriterende når jenter sitter å klager på hvor feite dem er, og dagen etter er dem på mcdonalds liksom.. digger deg!:)

    3. heldig som er fornøyd.. jeg ligger vel på 0 egentlig, og hvis jeg kunne gjort det ville jeg endret på alt med meg, ikke bare kroppen og utseende, men alt sammen. hele meg. føler meg som verdens styggeste person for å si det sånn, er jo deprimert og sånn i tillegg, og er så og si avhengig av kutting,heh.. er ikke noe jeg hater mer enn meg, men har aldri ønsket å være noen andre heller.
      er så glad på dine vegne for at du er såpass fornøyd!håper virkelig ikke det endrer seg, for du eeer nydelig!

    4. Du har jo dødsfin kropp sophie 😉 å æ digge hårfarga di på dem her bildan, syns det ser mye bedre ut når det e slett, det ser så slitt ut når det e krøllat :s

    5. jeg er på en skala fra 1-10 på 3. føler meg feit, stygg og ekkel, ville ha byttet ut kroppen min mot din for alt i verden!!

    6. du har lizzm “den” perfekte kroppen om du kjønner. Jeg vill kjøpe meg silikon pupper.. sånn bare førde jag synes lizzm at det er finest da, om du kjønner. vurdert og bli helt blond eller, forr det er sykt fint og være blond og ha store pupper, foresten er chihuan din bare en renracet??

    7. du er så heldig du som er så fornøyd med deg selv! misunner deg 🙁 .. jeg hater kroppen min og synes jeg er for tjukk.. den lå på en toer før helga, men ble utsatt for noe grusomt i helga, og nå er den på bunn.. eier ikke selvtillit, uansett hvor mye jeg vil ha det!

    8. meg selv ligger kanskje på rundt fem på en god dag?? er minst fornøyd med magen og lårene, og er mest fornøyd med øyenbrynene mine(haha)! Rumpa di er herrrrrrlig, Sophie!

    9. 6-7 kanakje. Jeg vil bort med kvisene mine(ekstremt stort problem, og jeg får det ikke bort..), og er ikke fornøyd med magen og lårene mine – men eier ikke motivasjon for trening.

    10. Jeg er ikke fornøyd med kroppen min i det hele tatt. Når jeg står foran speilet hjemme, ser den helt ok ut, men hvis jeg kommer med på et bilde og bare står i bikini, begynner jeg å gråte. Da zoomer jeg inn på alle skavanker, og legger merke til alt. De to siste dagene har jeg vært masse på stranda med folk, men jeg har ikke tatt av meg joggebuksa og den store skjorta før jeg har gått it i vannet. Jeg får høre at jeg har fin kropp ogsånn, innimellom. Men problemet er bare det at jeg har fått høre litt for mange ganger at jeg er feit. Min siste “forelskelse” påpekte alltid det. Han bare tullet da selvfølgelig… Hver gang jeg spiste sa han “du spiser hele tiden; det er ikke rart du er fet” osv osv. BARE PÅ TULL. Har han sagt i ettertid når jeg hat snakket med han om det. Men det hjelper så sykt lite. Jeg orker ikke å trene heller, for jeg kommer aldri til å vise bikini kroppen min frem uansett. Jeg er jomfru, og det tror jeg at jeg kommer til å være omtrent foralltif, for tanken At jeg skal kle meg naken foran en gutt, er for meg uvirkelig.
      På en skala fra 1-10, logger jeg på en 2’er, og på gode dager; en 3’er

    11. Rundt 6:) ville endra nesa,rumpe og pupper om jeg kunne, og ville ikke sagt nei til større lepper, men jeg er veldig fornøyd med den jeg er 🙂

    12. for en kropp.. drømmekroppen
      min kropp, som jeg synes, må bli på en 4’er. kanskje 3’er også. Er SÅ ufornøyd med kroppen min, trener hver dag, men ingenting endrer på seg.. Magen, lårene, leggene, rumpa, alt. men EN ting jeg er fornøyd med, er … kanskje føttene, altså tærne, eller ja… ah, gud. men noen er jo are skapt sånn, så.. SÅNN ER LIVET 🙂

    13. på en skala fra 1-10 må jeg si 2-3. Har aldri følt meg noe spesielt “pen” angående kropp, er alltid noen som “utkonkurerer” meg om du skjønner. Det er alltid en penere. men sånn er vell livet

    14. fra 1-10? 1.. har blitt mobbet hele live og har null respekt for verken kroppen min eller livet lenger. Blir kvalm av å se meg i speile osv. men glad for at andre jenter, som deg, har det bra med seg selv. Jeg synes vertfall du har bra kropp 😉

    15. Syntes du det er mye å være 1.65 og veie 64-65 kilo? Har egentlig ganske fine bein, men låra og magen min er drøyeee. Eier ikke pupper heller.. er snart 16 år, og fyller ikke den nest minste BHen en gang. Og jeg spiser utrolig mye frukt og grønnsaker fremfor usunn mat og godteri, og jeg går i stedet for å ta bussen. Hva er galt med meg? Din perfekte skapning!<3

    16. Det jeg elsker ved min kropp er at jeg har timeglass figur; store hofter og rumpe. smal midje, formfulle bein (ca som kim kardashian hvis du skjønner! ), men uheldigvis ikke såå sore pupper, B-cup. Før hatet jeg kroppen min, men har lært å bli glad i den og se på de positive sidene ved den som kanskje ikke alle andre har! 🙂
      + vi alle har våre dager hvor vi elsker oss selv og hvor vi hater oss selv. Så jeg selv hadde valgt 7-8!

    17. Jeg har spiseproblemer, så jeg spiser ikke foran folk. Føler meg seriøst tykk og ekkel. Dette førte til at jeg kuttet meg for å føle meg bedre… I tillegg ville jeg ta selvmord, men blåste det av pga barnevernet.
      Jeg er så absolutt ikke fornøyd med lår, og litt rumpa. Jeg har strekkmerker der, og jeg er bare 14 år:s hater det, er bare enda en grunn til mer deprisjoner elns.
      Men du er dritfin! Elsker deg virkelig mye. Du er ikke mitt forbilde, men jeg ser på deg som en ansvarlig, og god pike! Keep up;*

    18. Jeg er fornøyd med rumpa mi og øynene. Tenker på meg selv i kropp som en 7-8er, men jeg syns du er en 9er<3<3

    19. -1 hater alt på meg, men vil ikke bytte bort øynene mine for jeg kan se så mye vakkert rundt meg med de

    20. Hater kroppen min. Toer, kanskje… Ikke misforstå, jeg spiser ALDRI junk, jeg trener tre/fire ganger i uka, og holder meg generelt sagt aktiv og har faktisk super kondis. Det er bare det at magen min på en måte buler ut nederst (som når noen er gravid i fjerde måned osv) og det gjør at jeg ikke greier å bruke singletter på skolen, HATE IT! 16 år, 170cm, 60kg.

    21. kanskje 5 🙂 jeg har perfekt rumpe, liker den veldig godt. også magen min er flat og fin, og jeg spiser masse og trener litt da. men jeg har nesten ikke pupper, har ikke sånn gedigen kløft med mindre jeg pusher… og vil så jævlig ha store pupper
      du er perfekt i mine øyne, sophie elise <3 DU er mitt forbilde når det kommer til kropp. faen å nydlig du er! you go girl 🙂

    22. Jeg hater kroppen min. Det blir bare verre og verre. Eg går hele tiden og sammenligner meg med andre, alle er så mye finere, tynnere, slankere, fastere og penere enn meg. Jeg hater det! Av og til tvinger jeg meg til å spy opp igjen det jeg har spist, sånn at jeg ikke skal legge på meg. Jeg har egentlig lyst å ha spiseforstyrrelser sånn at jeg blir finere, samtidig som jeg ikke vil ha det, for jeg vet det bare er negativt. Fra en til ti ligger jeg en på en 2, 3 på en sjelden god dag.

    23. På en skala fra 1-10 er jeg nok en 2 er.. Selv om jeg hele tiden får høre at jeg er så pen at jeg kan være en modell, egentlig så fårstår jeg ikke det.. Er ganske lite fornøyd med kroppen min, og jeg prøver å bli tynnere for å si det slik, det var en tid jeg var ganske nerme å få anorexia, jeg spiste nesten ikke, og ble syk,
      Jeg vil ikke bytte ut øynene mine i det hele tatt, jeg elsker øynene mine..

    24. “slutt å trekk inn magen så til de grader” Hahahah, Sophie har en slank mage så hun trenger nok ikke å trekke den så sykt inn.. Men om hun gjør det er det jo hennes valg? Er ikke noe galt i å trekke inn magen på bilder, tror nok ALLE gjør det bare at de ikke tør å innrømme det 😉
      Herregud Sophie Elise, kroppen din er SYKT fin! Og jeg elsker håret ditt, selvom det er extensions ser det helt naturlig ut

    25. Det varierer helt sykt hvor fornøyd jeg er med meg selv, i det ene øyeblikket “eier jeg verden” mens det neste gjemmer jeg meg bak venninna mi fordi jeg er så usikker. Men sånn gjennomsnittlig er jeg 6-7 på fornøyd jeg er med meg selv.
      Jeg er veeldig fornøyd med bena mine – de ser ikke ut som to pinner, men er heller ikke to fleskeberg, og når jeg står med føttene samlet har jeg ca 2 cm mellomrom mellom lårene mine 🙂

    26. Misunner deg veldig, Sophie! Du har all grunn til å stå fram slik du gjør nå! Ingen ting er bedre enn å være stolt og fornøyd med seg selv. Du står for det du mener, på mye! Og DET er et forbilde!!:)
      Selvbildet og min selvtillit ligger svært lavt. Folk er veldig flinke til å dømme etter utseende(etter det som har skjedd med meg) og når du 10 år i livet ditt virkelig har fått høre hva som er stygt og galt med deg er det vanskelig å holde selvbildet oppe. Allerede i 5. klasse gikk jeg igjennom en operasjon for å gjøre noe med det ene øyne. Skalaen min kommer nok ikke høyre enn tallet 2. Men noe jeg faktisk er fornøyd med er kanskje brystene mine. Mange flotte kommentarer på de. haha 🙂 STÅ PÅ VIDERE! <3

    27. På en skala fra en til ti : 4
      Jeg er feit.
      Jeg er 13 år.. 1.67 og 58 kilo..
      Jeg har svære lår, ogg svæær rumpe. og det er helt forferdelig.. Jeg har faktisk kjæreste, tro det eller ei. Og han er dritkjekke ifølge meg og alle vennene mine.. Men når jeg er rundt han og andre så har jeg så lav selvtillit at jeg ikke klarer og se dem i øynene. Det er skikkelig flaut, og jeg vil ha god selvtillit men jeg vet ikke hvordan.. ; /

    28. Skala, 4-5 eller 5-6 kanskje.. E meir fornøgd med livet mitt, enn med kroppen min, sjøl som livet mitt ikkje alltid har vert så bra.. Ein ting eg ikkje kunne ha endra på, er nok leggane.. De er berre musklar og er nok den delen på kroppen der det ikkje er så mykje fett, eller kanskje puppene? Ja, eg veit ikkje heilt.

    29. Synes du ser veldig bra ut nå Sophie og du har all grunn til å være fornøyd. Det har faktisk alle jenter, alle sammen. Vi er skapt slik vi er, flotte uansett om vi veier 45 eller 85 kilo. Å kunne rangere deg høyt opp mellom 1 – 10 er en stor egenskap. Alle burde være veldig stolte av den kroppen man har, lær deg og leve med den og aksepter den du er, tren for å holde deg i form og varier kostholdet. den beste følelsen er faktisk det å kunne se seg i speilet å tenkte “dæven, jeg ser bra ut! og jeg har det bra med meg selv! jeg har folk rundt meg som jeg vet bryr seg om meg uansett vekt, uansett om jeg har langt hår og uansett om jeg har store lår!” Husk at du alltid har like stor rett til å føle deg bra som alle andre! Og det er ikke alltid utsiden som teller! <3 Heia jenter, vi er BEST

    30. Den historien du fortalte om den hånda fikk meg til å drømme syyyke drømmer enda jeg ikke tror på sånt :S haha

    31. Jeg ser på meg selv som en 10 ‘er! Er veldig fornøyd med hele meg akkurat som jeg er:-) og det syns jeg alle andre også burde være:-) enten er alle perfekt eller ingen! Jeg går for alle, for er perfekte på sitt vis 🙂 ingen er jo like:-) er selv platinablond ,naturlig store pupper, grønne øyne og helt normal kropp! Vær gang jeg har en dårlig dag, prøver jeg så godt jeg kan og tenke på alle koselige ting folk har sagt til meg,ikke minst om personligheten 🙂 for uansett, uten en god personlighet kommer man ikke langt 🙂 håper alle dere skjønne mennesker der ute får en flott dag :-husk, du er god nok som du er<3

    32. jeg er fornøyd 7 – 8 tror jeg? har høy forbrenning og er naturlig slank. men hvem bryr seg om hva gutter synes. 90% av dem ser jo ut som bomser sjæl

    33. 8 – kunne godt ha blitt litt lengre og større pupper … på enkelte dager 8 – 9 og ellers 8 🙂 er faktisk ganske fornøyd jeg 😀

    34. 6-7 kanskje..?
      Er ikke tykk, men jeg synes jeg veier for mye i forhold til høyden min, og jeg har litt for mye mage. Men holder på å trene den bort!
      Noe jeg IKKE ville byttet bort er vel kanskje rompa mi:)

    35. Jeg aner ikke hvor jeg ville satt meg selv. Men jeg synes det er herlig at du og mange her i kommentarfeltet tør å være ærlige og si at de er fornøyde med seg selv. Det liker jeg! Fuck Janteloven! 🙂

    36. jeg ser på meg selv som 6-7. Visst det er noe jeg ikke vil endre på må det bli puppeformene mine! De kunne absolutt vært litt større, men formen på de er jeg veldig fornøyd med 😉

    37. Jeg er egentlig veldig ufornøyd med kroppen min. Lagt på meg en del denne vinteren. Men er det en del på kroppen jeg er fornøyd med er det puppene =) Jeg er vvel på 2-3

    38. Er vel egnetlig ganske fornøyd, har både dårlige og gode dager. I dag er en god dag så kanskje 7-8. Liker Øynene, leggene og magen min best 🙂

    39. På en skala fea 1-10 når det gjelder kroppen min må det være 1-2 Liker IKKE kroppen min. Den eneste tingen jeg ikke vil forandre er at jeg liker hester bedre enn mennesker. Har ridd siden jeg var noen måneder gammel.

    40. heisann ! dette har ikke noe å gjøre med inlegget men jeg tror jeg har funnet ut hvilke rase den nydelige hunden din er:) tror det er en Chiweenie! se litt på bilder av de å gi gjerne svar om hva du tror 🙂

    41. 5-6…! Kommer sykt an på! Noen ganger, er det en sterk 8-er mens andre ganger er det en svak 2-er.

    42. så fin du er Sophie! bliv ved med den gode selvtillid. Jeg er helt klar en sikker 10, føler mig ikke bedre end andre – men fuck janteloven. Det eneste jeg ville lave om var at jeg have en lidt rennere hud. 🙂

    43. Hårfargen din var driiiiiiitfin nå! Håper ikke du farger håret lysere nå, du kledde dette:)
      Heldig som er såpass fornøyd med deg selv, det er ikke jeg for å si det sånn:(

    44. ligger vel egentlig på en 2-er, men er så sykt fornøyd med rumpa og magen, så det gir meg litt bedre selvtillit enn jeg ville hatt ellers… haha

    45. blir kaldt feit av gutter osv, så skalaen min ligger på ca 4!!!du er så heeldig som er fornøyd, og som har den fin kroppen, missunelig til 1000!!! <3 <3

    46. Jeg tror ikke jeg klarer å sette meg selv mellom 1 og 10, for det har jeg rett og slett ikke selvtillit til! Hadde sagt 0 om jeg måtte, og jeg hadde aldri gått over 1 om jeg var nødt til å si et tall mellom 1 og 10. Hvis jeg må velge, så må det vel være lårene,leggene og øynene jeg er mest fornøyd med 🙂

    47. Er rimelig ornøyd med kroppen min, så 7, tror jeg 😀 Hvis jeg kunne forandre en ting, skulle jeg gjerne htt større pupper 🙁 Men jeg digger rompa mi ;D

    48. Jeg ganske fornøyd med kroppen min, så jeg synes selv jeg ligger på en 7. Er fornøyd med det meste, men prøver nå å få mer magemuskler 😉

    49. Jeg synes jeg har for store pupper og jeg synes det er stygt, jeg kunne godt vært høyere, fastere lår, mer muskeløs mage, finere rumpe, penere hud og hvite tenner og en hårfarge og øyefarge som jeg er fornøyd med!
      På en skala fra 1-10 … 3

    50. jeg elsker at du kan innrømme at du ikke er feit! jeg hater tynne jenter som klager og syter “åh, jeg er så feit.” digger deg, Sophie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg