extensions

Har fått mange spørsmål om extensions den siste tiden så tenkte å svare på en del nå! Jeg har som sagt hår fra luxushair.no og jeg har en kategori på bloggen som heter “extensions”, der kan dere se på alt jeg har skrevet om det! Jeg har nå farge 613/12, den er mye lysere i virkeligheten enn det ser ut som på fargekartet. Utrolig fin farge!

Hvordan blir extensions når man bader med det i klorvann/saltvann?
Det anbefaler jeg definitivt ikke. Man kan være heldig å få et fint fall i håret, men i de fleste tilfeller blir det utrolig mye floker oppe ved spennene. Men om du MÅ gjøre det, flett håret først, fordi da blir det ikke så flokete.

Elsker når håret ser litt “rotete” ut om dere skjønner? Haha her var jeg nettopp våknet fra en powernap så håret står alle veier, men synes det er litt kult! 

 Blir håret fort slitt?
For å si det sånn, for noen helger siden spydde jeg PÅ extensionene som jeg hadde tatt av, jeg måtte vaske de 5 ganger etter og det var kun en eneste ball med floker i starten, og de er enda like fine nå! Haha litt ekkel info der, men da har dere ett eksempel.

 Hvordan får du håret til å se så bra ut når du har bob?
Vel, er vel at jeg har brukt extensions i 4 år og har fått ganske god peiling på hvordan jeg fester dem.  Men at fargen matcher og at man har tykke extensions, altså mangre gram hjelper bra! Jeg har også et tips til dere som sliter litt med å feste dem, luxushair har fått noe nytt som heter “hair on a line” som er 50 cm og 140 gram, som kun er en remse med clips, altså man må ikke feste på så mange små! Det er kanskje litt lettere..? Kan kjøpes HER.

Slik ser håret mitt ut bakfra (eter en powernap haha) 

De har også supermange gode tilbud nå i Mai i sammenheng med 17. mai, så pass på å få det med dere, hihi! Jeg har farge #613/12 som sagt, og er lysere i virkeligheten enn det ser ut som på fargekartet til luxushair noe som er VIKTIG å merke seg! Dere kan bare se på bilder av meg for å se ca hvordan den ser ut. Det jeg bruker kan kjøpes HER. Og husk at det alltid er fri frakt! 

Noen av dere som har prøvd hår fra luxushair?


65 kommentarer
    1. Ja, jeg har selv extesions fra luxushair, men har ikke tatt de i bruk ennå, fordi jeg må farge håret mitt først 🙂 er ganske fornøyd hittil, men så har ikke jeg hatt de så lenge heller.

    2. hva har skjedd med overleppa di? serr o.o
      den er sånn donald duck lignende
      men du er jo småsøt da..

    3. Dette er virkelig ikke gode kvalitets extentions. Har prøv masse forskjellig og disse er faktisk helt på bunn av alt som finnes der ute. Ikke til å anbefale i det hele tatt.

    4. Kan du legge ut video det du viser hvordan man tar på extensions, er selv utrolig dårlig så hadde vært fint om ei med erfaring kunne ha vist, hehe<3
      ++kan du legge ut bilde av deg selv uten extensions i?:D

    5. jeg har extension fra luxushair, 65 cm og i farge #2 🙂 er kjempe fornøyd, var hele 180 gram i pakken, nesten litt for mye! he-he, elsker luxushair! kom etter 2 dager, og tykt hår. super kvalitet! anbefales!

    6. Jeg lurer på hvordan luxushair er i forhold til etisk handel (hvis det er det det heter), liksom er håret gitt fra kvinnene med egen vilje og får de nok betalt/ betalt i det hele tatt? Har hørt mye bra om luxushair, og vurderer å skaffe meg extensions derifra selv.
      Uansett, digger deg Sophieelise! Du er så sterk og flink <3

    7. Jeg har extensions fra luxushair og er såå fornøyd! Men jeg bare lurer på hva du gjør med håret når du har gym på skolen. Har du bare håret rett ned eller må du flytte om på clipsa for å få en fin hestehale? Og hvordan gjør du det isåfall? 🙂

    8. hvis du har tatt noe i leppene kunne det ikke vært dyre saker. vises ikke engang noe forskjell. samme trutmunn som alltid

    9. Perfekt på latinsk er perficere som betyr “fullende” og det blir da fullkommen på godt norsk!
      Det å være perfekt er både umulig og mulig! Høres sprøtt ut? Men det er faktisk sant!
      Du kan for eksempel være perfekt innenfor ett fag eller ting du gjør! Måten du snakker på, hvordan du kler deg kan også være måter å være perfekt på. Stemmen, hvordan du oppfører deg og hva du tenker og hva du mener.
      Fullkommen betyr vidre: komplett, udelt, ren skjønnhet, uten feil og moralsk feilfri!
      Perfekt kan ingen være er det noen som sier. De har både feil og rett. Og de har ikke møtt deg! Igjen så kommer det ann på øynene som ser, eller hva en person mener. Det er ett fritt land, alle kan mene hva de vil, MEN de kan ikke forandre på sannheten.
      Det faktum at du har noe av de beste holdningene jeg har hørt, kler deg bra, kjempe fin på håret, du snakker ikke tull, er morsom, du er ærlig, har en søt stemme, nydelige øyne og du er kjempe vakker!

    10. Kan du spørre om å bli sponset det “hair on a line” extensionet fra Luxushair? Jeg vurderer å kjøpe det, fordi det extensionet jeg har nå er for tynt og ser ikke så veldig ekte ut. Men hvis jeg kjøper det “hair on a line” extensionet er jeg redd for at det ikke ser så ekte ut en vanelig clip on extensions som du bruker.Så jeg er usikker på hva jeg skal kjøpe. Om du vil bli sponset det hadde det vert fint om du skrev alle dine meninger om det i et innlegg. Hadde vært fint om du svarte på spørsmålet mitt (om du kommer til å bli sponset det eller blogge om det) i chatten på min facebook (Celine Schou) eller på en kommentar på bloggen min: celinesc.blogg.no. 🙂
      Jeg elsker forresten bloggen din! Jeg har nå vert fast leser i mange år, og jeg må helt ærlig si at du har hjulpet meg til å få utrolig mye bedre selvtillit!! Før gikk jeg ikke i noe annet enn store gensere og “gjemte” meg liksom for alle andre og ville ikke at noen skulle se på meg. Mitt på sommeren når det var over 20 grader gikk jeg heller ikke i noe annet enn hettegensere. Men nå har jeg lært å godkjenne kroppen min som den er og liker å gå i singletter, gensere osv. Du er absolutt den jeg liker best av ALLE bloggene jeg vet om!! Du syntes det kanskje høres litt dumt ut, men du skal vite at det (du/bloggen) betyr utrolig mye for meg! 🙂 <3

    11. Syntes det så veldig tørt ut! Ser skikkelig at du har extensions i, siden det ser skikkelig fake ut.

    12. Lite vits i å vise hvordan du ser ut med extension, når du er så jævelig feig att du ikke tør å vise deg med!!!!! Men ja, herregud, skjønner liksom det SÅÅÅ mye, må være såå flaut å vise hvordan man ser ut uten påsatt hår, fakestøggbarbiegirl94

    13. Har håret fra luxushair, platinablondt. Håret er noe av det beste jeg har hatt. Det er mykt og selv om du vasker det, så blir det ikke slitt. Men clipsa er ikke akkurat de beste, de faller ut av håret mitt. Og jeg kan bare dra dem ut, sitter ikke bra. Men så lenge de har den gode kvaliteten på håret, så er det greit.

    14. hvor langt extentions har du?:) jeg har ikke testet hår fra Luxushair enda, men mottok en pakke derfra i dag som jeg skal hente i morgen! gleder meg virkelig til å få litt lengre hår nå!

    15. Kan du vise hvordan du krøller håret? Jeg får aldri til sånne “randome” krøller/bølger.
      Altså hvor høy varme du har på tangen, og hvor lenge du har den i håret. Hadde satt stor pris på det før min konfirmasjon:-)

    16. Dette var nyttig info! takk 🙂
      Jeg står fortsatt igjen med noen få spørsmål:
      – Sover du med dem?
      – kan du lage en video når du setter dem på, jeg sliter litt med å ikke vise de clipsene! hehe
      – bruker du produkter altså shampo/balsam som er tilegnet extension?
      Hadde vært veldig takknemlig med rask svar, sliter litt her! haha

    17. Ville bare informere om at “hair on a line” ikke har noen clips!! Den er bare festet med tråen! Tenkte bare å informere siden du skrev at de bare festes med en clips.. Ser veldig lett ut å feste på da jeg så det på en video på youtube 😉

    18. Hei Sophie! Vet du om det finnes noen kopi sider av luxushair? Jeg fikk en pakke derfra hin dagen og skulle prøve dem på i dag, men når jeg retter det, lukter det svidd plastik, og det kommer svarte smeltede flekker på rettetangen. Har du hørt om dette før?? Pils svar!

    19. Heey 🙂 ser dårlig ut med at du kommenterer tilbake men prøver likevel 🙂
      Har så lyst å begynne å ta mye solarium igjen men for man ikke en del fregner av det ?? følte det sist at jeg fikk noen få ekstra og det liår vi ikke.
      Hva mener du ?
      ha en fin 17 mai <3

    20. har aaaalt for lang panne til resten av trynet. og ape på munnen, ikke rart nrk er skuffa over deg…. du og dine melaton bruk….

    21. OKEI ALLE SAMMEN!!!!??! hun har ingenting i leppene sine!!! hun pusher de opp på en måte, det kan jeg gjøre det. ikke no botox her!!!

    22. Bare ett lite spørsmål? Åssen krøller du håret ditt,,, digger de krøllene du har i håret 🙂 kan du vise det ?… har også lyst til å prøve det ! :_)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg