eyeslipsface

Om dere er ute etter sminke som er nesten uvirkelig billig med på toppen av alt billig frakt OG god kvalitet, så kan jeg virkelig anbefale eyeslipsface.no – også forkortet som e.l.f. Det er billig uten at det merkes, h&m sin sminke merkes jo på kvaliteten at det koster under 100lappen men slik er det ikke her, ordentlig kvalitetssminke! Var så heldig å få en svær pakke med sminke i posten fra de, og nå har jeg fått testet ut alle produktene og skal nå komme med mine anbefalninger til dere om hva som falt best i smak hos meg, enjoy!

Det kommer vel ikke som noe sjokk for noen at jeg med en gang følte meg ekstremt tiltrukket til en lyserosa leppestift? Jeg elsker å ha lyserosa lepper så denne var midt i blinken. Den holder lenge, har ikke så mye skinn i seg (den er mer matt i virkeligheten enn det ser ut som på bilder) og den smaker ingenting. Noen ganger blir jeg kvalm av smaken på leppestifer, men ikke av denne! Perfekt i alle fall, og har blitt fast innventar allerede. Koster 31 kr og kan kjøpes HER. Er litt usikker på hvilken farge det er min er i, men tror det er Nicely Nude. 

Dette er en lipliner med lik konsistens som en leppestift slik at man slipper å spisse den, som man må med blyant. Det gjør heller ikke vondt å påføre den som jeg synes det gjør med vanlig lipliner! Den holder også lenge, og føler meg ikke lengre komplett uten den om jeg har på leppestift, uansett hvor ekstremt det høres ut. Jeg har i fargen Natural, koster også 31 kr og kan kjøpes HER. 


Og så til min ABSOLUTTE favoritt – shimmer sheets! Når jeg først fikk disse tenkte jeg bare “hva i alle dager er dette for noe”, det så jo ut som en skitten våtserviett! Men dette er nesten som selvbruningsservietter bare at man skal bruke det i kinnene og andre steder man vil ha shimmer, og jeg kan si med en gang at det var HUNDRE ganger finere enn solpudder! Jeg følte meg skikkelig sommerlig med en gang, og etter jeg hadde tatt det på var jeg ute og trente, når jeg kom inn igjen så det like fint ut. Det har jeg aldri opplevd med solpudder før som blir sykt fort flekkete. Haha jeg vil bare dra på stranda nå, føler meg sommerlig! Er MANGE servietter i en pakke, så det holder lenge og er sykt billig. Koster 31 kroner det også, og jeg har i fargen bronze! Kan kjøpes HER. 


Prøvde å ta bilder av hvordan det ser ut, men er utrolig vanskelig å få bildene til å rettferdiggjøre hvor fint det er i virkeligheten, ser rart ut med blitz og uten ser man ingenting. Men i virkeligheten er det vakkert! Dette var de beste jeg fikk:




Noen av dere som har erfaringer med e.l.f? Vil gjerne høre! 

52 kommentarer
    1. kan du vær så snill å følge meg på instagram? jeg heter helenepettersen6 der <3 Tusen takk hvis du gjør det :**

    2. Jeg har kjøpt mineral foundation fra Elf mange ganger. Sykt billig. Det koster jo bare 30 kr for en pakke, så det er et produkt som er fast i sminkemappa hos meg iallefall 😀

    3. Jeg har bestilt fra elf flere ganger og er superfornøyd. Elsker spesielt leppestiftene. <3 Produktene er ikke testet på dyr og er et nett sted jeg anbefaler alle å titte innom...

    4. Venter spent på en stor pakke fra elf nå:) Den kommer i starten aav neste uke og den er full av løsvipper og mineralfoundation:) Gleder meg til å prøve, det koster jo bare 10 kr for et par løsvipper!

    5. grunnen til at “liplineren” ikke føles som en vanlig lipliner er fordi det er en LEPPESTIFT i blyantform…

    6. Har du fått de fregnene/mørke flekkene i ansiktet pga melanotan du tar? (husker ikke hvordan det skrives) Kan ikke huske å ha sett du har hatt slikt.. før nå.

    7. hvor er piercingen din fra? – navlen
      Kunne du vist frem alle navle-piercingene dine en gang? haha, slik som noen viser vesker. Har nemlig selv, og synes den på bildet så skikkelig fin ut

    8. Til alle dere dyreelskere :
      De tester IKKE produktene på dyr. Dette er selfølgelig et stort pluss. Kjempe bra merke, elsker absolutt alt. Har vel brukt over 1000 kroner på elf sminke. Litt i overkant, er klar over det, men det
      er definitivt et kjempe bra merke. Hvis jeg hadde bestillt disse produktene fra et annet merke hadde det nok kostet 10 ganger mer! Kjempe fornøyd. Nesten så jeg ikke vil dele denne siden med noen ^^,

    9. JEG elsker elf 🙂 Akkurat NÅ bestiller jeg en del ting der i fra:) det er like bra som det du finner i butikken og vist du tenker deg ett puddet koster fra 150-200 så finner du fra elf til 13 HAHA syyyk pris altså, i tilegg at noen av tingene er bedre enn vanlige! og de er dyrevennlige, noe som jeg synest er veldigt bra! 🙂 LOVE YOU SOPHIE

    10. Digger elf! Det eneste dumme med det er at noen av prodkutene er litt små. Bestilte et pudder derfra og det ble tomt nesten med en gang. Men det er utrolig god kvalitet og for veldig få penger ja

    11. Jeg har nesten all min sminke fra e.l.f. En venninne av meg anbefalte denne nettbutikken for en stund siden og siden da har jeg shoppet fra e.l.f. Billig men bra sminke 😀

    12. jah!! skjekk bloggen min, der er det nen rewiever <3 jeg ELSKER elf! er fornøyd med ALT, UNTATT at conceler og higlighteren løsna på pakken, men fargene er supre!

    13. Ja, jeg hatt erfaringer med elf. Jeg bestilte sikkert over 15 forskjellige ting, og ble bare fornøyd med mask tre av de..

    14. Uffda.. Det ble veldig skjollete og ujevnt. Ikke frekt ment, men bare se selv.. Huff. Digger deg ellers! <3

    15. Jeg har bestilt fra elf over 11 ganger, og eelsker siden, har nesten alt der….
      Tipper du ville likt Mineral Lipstick i fargen Natural Nymph, det er en helt nude leppestift 🙂 Jeg har brukt opp 2 selv, haha 🙂
      Digger bloggen din Sophie! Har lest den helt siden du startet å blogge neste, da søskenbarnet ditt Stine tipset om den, hihi 🙂 Stå på!
      Hilsen Karoline 😀

    16. Du får det du betaler for!
      Vil ikke akkurat si at Elf har god kvalitet. Men noen produkter er selvfølgelig ok. Det kommer nok an på hvilke produkter du er vant med fra før av.

    17. Nja..den bronzeren blei jeg ikke så imponert av. Kanskje du har lagt det på så mye og ujevnt for å faktisk vise fargen..ikke vet jeg. men ellers har jeg hørt mye bra om elf:-)

    18. etter min erfaring, er elf den dårligste sminken jeg har prøvd,synes tilogmed det er mye dårligere enn H&M, føler ikke sminken henger på, og brunkremene dekker ikke litt engang..så det syntes jeg var veldig dumt..jaja

    19. Som sagt over her så spørs det hvilke produkter man er vant med fra før av. For min del, så så det billig ut. Og inntrykket mitt av sminken dalte desverre av anmeldelsen din.
      Til dere som spør om pigmentflekkene. Hun har skrevet om de før, så de er ikke kommet nå nylig. Hun har fått de av solarium(?), og har pleid å dekke dem til. Bildene dere ser de tydelig på, har hun bare ikke dekket over dem

    20. elf er great. Jeg er spesielt fornøyd med mineral produktene deres og endel fra studio linja, produktene som koster 13kr er desverre ikke like bra, og det er ikke så myye produkt for pengene heller.

    21. Så klart er det ett bra merke for deg som får sponset alt. Du MÅ jo skrive fint om dem. For oss som betaler alt selv kan si hva vi vil om ELF, og mine meninger er at når det kommer til kvalitet, er ikke ELF noe bedre enn H&M sminke. Ja du finner av og til noe bra slik som leppestiftene fra minerallinja, men så langt er det det eneste jeg har vært fornøyd med…

    22. Jeg liker ikke ELF så veldig godt. Jeg måtte betale 245 i toll, så det ble nesten like dyrt som maxfactor, loreal og det der.
      Jeg anbefaler ikke hudsminke, som foundtaion, concealer, rouge, solpudder og lignende. Huden blir helt ødelagt. Men øyeskygge, mascara, lipgloss, leppestift og lignende, det anbefaler jeg!
      Også mineralconcealer, det funker bra. Men ikke vanlig concealer, bare mineral.
      Jeg fikk en sånn “all-over coverstick” til jul, og den måtte jeg slutte å bruke etter kun noen dager. Huden ble rar, og jeg fikk flere kviser.
      Kommentere tilbake? 🙂
      ELSKER bloggen din<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg