paradise hotel 2014?

Jeg har sett at det florerer rundt en del rykter om at jeg skal være med på paradise hotel 2014 og at jeg har blitt kontaktet av tv 3, og vel. . . Ryktene er sanne!!! Seff skal jeg være med!!

Gleder meg sånn, åååh! Skal bare ta pause fra bloggen i 2 måneders tid for å reise til mexico for å bli drita på tv! Haha NEI folkens jeg skal ikke være med, og jeg skal ikke vurdere det om jeg får spørsmålet engang. Jeg hadde blitt kastet ut av familien for det første, og som dere vet har jeg ALLTID kjæreste så det er heller ikke aktuelt.. Og sist men ikke minst, tenk på bloggen!? Jeg kan jo ikke blogge på paradise hotel, og jeg planlegger å blogge i laaaang tid framover. Haha neinei!

Skulle dere likt å sett meg i paradise 2014? 

Noen instragrambilder fra det i det siste; 




56 kommentarer

Siste innlegg