Rødhette

Halla folkens! Har vært litt trøtt i dag, satt oppe hele natten for å se på “crazy stupid love”, herregud for en søt film! Likte den veldig godt  I dag har generelt vært en bra dag, dro først og tok sol, etter det til frisøren. Jeg la inn noen lyse og noen mørke striper slik at de skulle passe bedre inn i extensionene, så nå er jeg veldig fornøyd. Farger håret på FRONT i Harstad, elsker å gå dit og gleder meg allerede til neste gang, hihi.

Snart kommer Katarina, Anne-Sofie og Lisa hit, regner med vi blir å chille masse, har kjøpt inn det nødvendige altså – godteri, pommes frites og lucky strike! Da er kvelden komplett!  Kom nettopp på at jeg faktisk har is i fryseren også, i alle mulige slags varianter. . . Må være en drøm å være på besøk hos meg! 

Hva skal dere gjøre i dag? Og som dere kanskje merker mangler motivasjonen litt her hos meg, men jeg skal komme med et innlegg senere i dag der jeg svarer på et rykte osv ♥ 

Noen bilder jeg og Amanda tok i dag, love that girl! Fikk høre flere ganger i dag at rødt er min farge, har aldri tenkt på at man faktisk kan ha en farge man kler bedre enn andre.. Så, kanskje rød er min?

54 kommentarer

Siste innlegg