Sovenymfe..?

Kan jeg kalle meg selv en sovenymfe..? Sovnet før 11 i går og våknet nettopp! Frokosten besto av popcorn, herregud så godt det var. Har blitt syk, er så tett i nesa at jeg nesten ikke klarer å snakke!  Haha hadde den rareste drømmen i natt, drømte at nesten hele heggen (bare gutter..?) ble med til huset i Spania, skjedde så mye sykt. Skulle ønske jeg kunne filmet drømmene mine! Når jeg drømmer om folk jeg nesten aldri snakker med lurer jeg på hvem som drømmen om meg om nettene, skulle jeg gjerne ha visst. 

Nå skal jeg dusje, finne klær til i kveld og så sminke meg. Har litt angst for at jeg ikke har noe fint å ha på meg! Hater når man føler at alle klærne er stygge og at ingenting passer. . . Sånn er det mer eller mindre for meg akkurat nå. Jaja, jeg finner vel ut av noe! 

Kanskje jeg kan få litt hjelp av dere? Har funnet fram tre kjoler i forskjellige rosanyanser som det står mellom i kveld. Så nå kan dere skrive kommentar med hvilken dere stemmer for at jeg skal bruke! 

Kjole 1. Denne ser ikke så fin ut av, men hadde den på meg på julaften og på en header, husker dere? 

 

Nr 2. Ser ut som om jeg har svææære pupper når jeg har på meg denne, haha! 

Nr 3. I denne ser det ut som om jeg har null pupper,haha.. Men elsker den! 

 

83 kommentarer

Siste innlegg