Hva skal man si. . .

Haha vet ikke helt hva jeg kan fortelle dere angående dagens mattetentamen, annet enn at jeg hadde en sang på hjernen (faktisk denne HER) hele tentamen, i tillegg spiste jeg opp godteriet mitt før vi hadde startet så da var jo den beste delen ved å ha prøve borte, haha . . . Det gikk ikke så veldig bra, kan jeg vel summere med! Men fikk gjort alle oppgavene, så om alle er rett blir det jo 6!? Hehe.

Har ikke gjort så mye annet enn å ta et bad etter jeg kom hjem, spiste faktisk akkurat frokost (haha tidlig), og må snart gjøre litt lekser. Hvorfor går dagene så sykt fort!? Klokken er jo snart 18!

Skal også dra å handle, blir nok en del godteri i kveld ja!  Må bare bytte klær 10-15 ganger først, gjør jeg alltid før jeg drar noen steder.

Sånn her ser jeg ut akkurat nå. Har forresten svart ettervekst herifra og til Kina, hater det! Når jeg stripet det hjemme ble ikke etterveksten tatt, så skal til frisør og gjøre det på Mandag. Gleder meg, fram til da blir det nok mye hette og capsbilder. Men hårfargen min er fin, sånn borsett fra fartsstripen i hodebunnen. 

81 kommentarer
    1. når jeg ser på deg tenker jeg bare: wow, perfeksjon! med en gang. Du har blitt så utrolig flott i det siste, stå på:-D

    2. Nyyyydelige bilder av deg! Likte spesielt nr.3,det var kjempe fint,det var selvfølgelig de andre også 🙂 Håper du får en fin kveld,du får kose deg! ^^
      PS: Du har fått veldig fint hår 🙂

    3. IKKE for og være frekk ( ja det er frekkt, men der irriterer) Enn ser så sinnsykt godt at du ikke har så store pupper ! Det ser så unaturlig og dumt ut, sorry ! Men liker bloggen da 😉

    4. Wow Sophie! Du kledde den nye hårfargen din sinnsykt godt, syntes du ser friskere ut nå og håret ditt ser så mye mere naturligere ut nå enn det gjorde når du hadde plantinablond hår. Ikke ondt ment det jeg sier nå, men bare sier det sånn at du får vite min mening 🙂 Også vil jeg bare si at du er en utrolig flink blogger og at jeg er innom bloggen din hver dag somoftest 2 ganger om dagen, men avogtil mere. Ihvertfall, stå på med bloggingen!

    5. Du ser utrolig bra ut nå, Sophie! 😀
      Men her ser man at du bruker minst 2 bher da 🙁 må passe på så det ikke vises så godt, hihi 😀

    6. Flink som gjorde alle oppgavene! Tror jeg blir å slite på heldagsprøven i matte jeg har neste torsdag.. Så pen du er, Sophie 😀 (digger forresten navnet ditt!)

    7. Hvorfor skal du overdrive puppene så sykt vi lesere ser jo at du nesten er flat på enkelte av bildene dine! Hva har du oppi? Kyllingfileer og sokker? Bare et spørsmål=P

    8. jeg synest du er bare helt nydelig. du er bare så pen:-) liker så godt hårfargen du har nå! sellom jeg synest og at du kledde brunt men den du har nå er bare helt fantastisk. jeg synest du er så bra blogger, og jeg ser virkelig opp til deg:-) synest meningene dine er så gode eller brae visst det er det jeg skal kalle det;-P jeg har egentlig lest bloggen din ganske lenge sikkert et halvt år og om ikke det er mere. Og i begynnelsen så trodde jeg du var en person som bare brydde seg om sko, sminke og klær, men etter hvert som jeg leste bloggen din ei stund så la jeg merke til at du virkelig er en godt menneske. At du bryr deg om andre. Altså jeg liker deg så god fordi du kan framstille deg selv som barbie vist du skjønner hva jeg mener? men når man virkelig ser deg som en person så legger man merke til at du er snill og at du bryr deg om andre og ikke bare deg selv, det liker jeg:-) vell det hørest vell kanskje litt rart ut siden jeg kjenner deg bare som bloggeren Sophieelise, men på denne bloggen så virker du så snill og alt det gode! jeg synest du er en fantastisk blogger og du virkelig bryr deg om leserne. Skulle faktsik ønske at jeg kunne møte deg en gang men siden jeg bor på sørlandet så er det nokk litt vanskelig. Jeg hadde fakstisk en drøm om deg for en god stund siden, og den drømmen handlet om at jeg så deg på en resturang, haha<3 skulle faktsik ønske at jeg kjente deg som person, sellom jeg bare er elleve år så det hørest kanskje litt rart ut men jeg mener det. håper du leser denne kommentaren, og håper du så denne kommentaren som en posetiv ting, hehe:-) Klem Sunniva<3

    9. 2 bher hihihih. Hvorfor kan du bare ikke skrive at du bruker 2 fordi du er missfornøyd med størrelsen ? Så slipper folk å irritere seg iver puppe løynen ?
      Digger deg, enste ulempen er når du lyver over at du bruker en bh;)

    10. Du e NYDELIG sophie!! ÆLSKAAAAA HÅRET DITT NU !!!! :DD <3<3 du e den beste bloggeren !!! KEEP IT GOIN' GIRL <3<3<3

    11. Hei sophie, jeg har like mørkt hår som du hadde før, og jeg lurte på hvilken hårfarge du brukte til og farge det? 🙂 plis svar!!

    12. Ikke ta dette fiel, for jeg vet hvordan folk kan skrive noe men mene noe annet, men helt rett fram: jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan være fornøyd med deg selv. kanskje du er det? jeg føler på en måte at jeg kjenner deg (noe jeg selvfølgelig ikke gjør, for du bestemmer jo hva leserne skal lese og få med seg av livet ditt). Du er helt fantastisk pen. Selvom noen kanskje er penere enn deg (noen er alltid penere og bedre versjon av deg selv på en måte, desverre) men du er så mye mer penere og har en utrolig fin og søt personlighet. Håper du har en fantastisk kveld! Klem fast leser og nå din faste komentar-person Vilde:))

    13. Du stråler jente! SUPER FINT HÅR sophie, mye penere 🙂
      passer sykt i den hårfargen du har nå. Du har en kjempe fin utstråling sophie, Håpe på d beste de med mattetentamen, å svare på alle spm e jo bra da. Ha fortsatt en fin dag 🙂

    14. Jeg må si dette t sophie, at jeg mister utrolig mye respekt for deg når du juger til leserene dine. Du har vært så uteolig ærlig før om både store og små ting, også når du da elger å skjule en ting som at du fester ekstentionsene til hodebunnen.. Det blir for dumt, og ta ikke dette ille opp værsåsnill, jeg bare sier slik jeg føler det om mener ingenting vondt mot deg, diger både deg og bloggen din. Men tror de fleste ser gjennom denne “etterveksten ” din… Ingen ville jo brydd seg om du velger å sette ekstentionsene på toppen av hodet? Det er ditt valg og ingen skal si imot det så lenge du er ærlig… Takk, elsker bloggen din 🙂

    15. Sophie! Du er så utrolig sterk som fortsatt står på beina og driter i alle andre,- tross alle de fæle kommentarene du får hver dag! De som skriver dritt har det bare vondt med seg selv og burde skamme seg! Du er en nyydelig jente, og av og til trenger vi alle en påminnelse;) (Vet du er menneske og får vondt av kommentarer osv selv om du ikke viser det på bloggen alltid, og DET burde jo DERE lesere huske også, at ord sårer uansett.
      Ville du/dere likt å få de stygge kommentarene dere skriver til Sophie kanskje?! Tror ikke det nei…..
      Men husk Sophie at du har mange som heier på deg og synes at du er en flott person, og garantert enda flottere i virkeligheten. Både personlighet og utseende.
      Ha en god helg vakra!
      Stor klem fra fast leser på Vestlandet<3

    16. ser jeg retursjering?:( greit nok, du, som alle andre jenter, har komplekser, og ofte føler en seg mye mer vel når en kan retursjere litt. og jeg kunne sagt at du ville vert et “bedre” forbilde om du ikkje retursjerte, men det blir jo helt feil, for du skal ikke tenke på hva som blir best for andre, men hva du føler deg vel med. men jeg synest du er helt fantastisk vakker, både med og uten sminke, og retursjering. you go girl!! <3

    17. Du er så utrooolig pen! Du lyser opp hverdagen min, og du er et godt forbilde for meg ! Elsker deg Sophie <333

    18. Altså, du sir at du har en svart ettervekst og ellers punktere så mye weird e det vanligvis ingen som legg merke til FØR du sir det. Ingen som bryr seg om at du har en ettervekst på 2cm (vil eg håpe.. ja, du skjønne vel tegninga. Du e den du e! 🙂

    19. det er ikke ettervekst, det er at du enda har brunt hår, og fester klips utenfor det mørke håret ditt, du skal sikker farge det blondt på mandag og late som du har hatt det blondt hele tiden, men nå har du brunt, og alt håret på hodet ditt er extensions

    20. Kan du vær så snill og lage et innlegg eller en video om hvordan du fekk ditt brune hår til den fargen du har no? og fortelle om hva produkter du brukte osv :)<3

    21. Hva gjør du for å få så store pupper/ få det til å se ut som at du har så store pupper?
      missuner deg sykt!!

    22. Fine, fine Sophie! Nå trykka jeg bare på et random innlegg, for å si at jeg liiker bloggen din! Er innom bloggen din så og si hver dag, å elsker når du skriver litt mer “dype” innlegg, du skriver så ærlig og så bra. Du skriver det andre tenker, men som ikke er så lett å få ut. Alt du sier om kjærlighet, det hjelper faktisk selv om det kommer fra en person jeg ikke kjenner. Men herreguud så heldige de som kjenner deg er! Du har mange kloke ord, å jeg ser for meg at du er en veldig god vennine å ha, så stå på.
      Du er en vakker jente, både på innsiden og utsiden etter mitt inntrykk. Så må jeg bare si at all dritt du får eg jo selvsagt bare fordi folk er misunnelige, men det trenger jeg vel kanskje ikke si, for det er åpenbart;)
      Man velger selv hvordan man vil se ut, sier bare jeg. Å at folk henger seg så veldig opp i hvordan du velger å sminke deg, ha håret osv, skal man ikke dømme folk fra innsiden da, folkens? Tenk å være så SUR å SINT på en person dere ikke kjenner, lev livet, smil og vær glad, ikke bruk tid til å være stygg mot andre :PPP LOL. Jelly much?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg