videobloggFAIL.

Satt og laget extensionsvideo til dere i sta hvor jeg viste hvordan jeg setter på clips og styler håret med extensions, det har jo vært veldig ønsket fra dere så jeg tenkte jeg bare måtte kjøre på. Da ett minutt gjensto og jeg bare hadde noen smådetaljer igjen ringte telefonen min og HELE greia ble ødelagt.. Når jeg svarte telefonen var det første jeg sa ” æ hate dæ..”, fordi da ble virkelig mye arbeid lagt i grus, haha! Men da vet dere i alle fall at jeg prøver og at jeg kommer til å få laget det til dere så snart som overhode mulig håper jeg. I løpet av neste uke senest. . . Håper noen ble glade nå ♥

Har mistet både vippelimet og solpudderet mitt så var under tvang jeg valgte en litt mer “naturlig” look i dag når det kommer til sminking.  Om vinteren bruker jeg mye mer sminke enn på sommeren, føles veldig herlig og ikke ha lag på lag en gang i blandt også! Hva synes dere jeg kler best? 

,

103 kommentarer

Siste innlegg