Bra start på dagen

Startet dagen med at jeg bare lå i senga i sikkert en time, klarte ikke å stå opp for det er så deilig med fri og sove så lenge man vil. Så tok jeg meg et bad etterfulgt av selvbruning, nå skal jeg bli fin! Drar også til frisøren 1730 i dag, gleder meg til å se hvordan det blir..

Tenkte også jeg skulle rydde rommet men det er så typisk meg å tenke ” tar det om en time” så tenker jeg “nei, får ikke tid, tar det i morgen” og slik fortsetter det i en eeeeeeeeeevighet.. Haha! 

OGGGGGGGG ER DET MULIG GRUNNEN TIL AT JEG IKKE LAGER NY FACEBOOK ER JO FORDI DET BLIR DEN TREDJE JEG LAGER PÅ EN MÅNED.. BAHHH. Klart jeg ikke gidder og heller vil få opprettet profilen min.

Hva skal dere gjøre i dag? ♥

Sovegenseren – var helt seriøst minusgrader på rommet i natt.. 



53 kommentarer

Siste innlegg