svar på ukens spørsmål

Tror ikke jeg rekker å svare på dette i morgen, derfor tar jeg det i dag!

Synes du selv du er pen?
Det kommer veeeeeldig an på.. For meg går det i perioder. Akkurat nå, så nei. Synes selv jeg er pen når jeg er blond og brun, og nå er jeg ingen av delene.. Haha! Jeg har ganske god selvtilitt da, men ikke nødvendigvis når det kommer til utseende. 

Skal du fullføre videregående skole? Og hva skal du utdanne deg til? 
Eh, selvfølgelig skal jeg fullføre videregående skole! Noe annet er for meg helt uaktuelt. Jeg er utrolig skolelei ja, men vil ikke hoppe av skolen uansett. Jeg vil ta utdanning innen markedsføring, men vi får se hva som skjer.

Du gikk på melanotan før, sant? Angrer du?
Ja i mitt liv har jeg gått  på melanotan hele to ganger faktisk. En gang sommeren 2010, andre gangen i Oktober i fjor. Angrer alltid rett etterpå, men når pigmentflekkene blekner vil jeg bare begynne igjen. Der var jeg ærliiig.

Fra første gang jeg gikk på det:

Hvorfor er du så stygg, feit og bleik?
Jeg er beklageligvis ikke noen av delene, synes jeg selv da. Og det er vel det som betyr noe!

Hvorfor har du ikke fått ny kjæreste?
Haha ja, HVORFOR det? Rett og slett fordi jeg ikke vil ha kjæreste. Jeg er ikke klar for det, har heller ikke lyst til å erstatte exen min med noen enda. Jeg er liksom ikke villig til å legge inn innsatsen som kreves for å få et forhold til å fungere akkurat nå. 

Har du holdt på eller hatt noe på gang med noen etter det ble slutt mellom deg og M i Desember?
Ja, det har jeg. Har holdt litt på med en gutt, sånn fram og tilbake. Ikke nå, riktignok! 

Hva ser du etter hos en gutt?
Han må være litt rar. Og så faller jeg alltid for gutter med dårlig selvtilitt. Høres sikkert rart ut, men vil spy av gutter som tror de er “all that”. Og så må han gi meg MASSE oppmerksomhet! Jeg blir så fort lei om jeg ikke får oppmerksomhet av en gutt, og da kan jeg love dere at det er “bye bye”.

Når det kommer til utseende liker jeg mørke gutter, altså som er litt mørk i huden, mørke øyne, mørkt hår.. Ja. Har ikke noe å si om han er høy eller lav, tynn eller tykk..

Hvordan takler du “kjendis-stempelet” du har fått i Harstad? Påvirker det deg?
What, kjendisstempelet!? Det er jeg jo ikke på noen måte. Da er jeg såfall en ø-kjendis! Forskjellen på meg og andre 17åringer er vel det at jeg noen ganger er i media, og at jeg skriver blogg. Nothing more!

Hvordan er du “bak” bloggen?
Det er jo ikke noe “bak” bloggen, jeg er jo meg selv her. Men det er jo noen ting jeg ikke kan skrive, selvfølgelig! Noen av dere lurer på hvorfor jeg svinger så mye i humøret, og det er jo fordi jeg har opplevd mye vondt (som jeg heller ikke kan dele her) som setter en slags stuck i hjertet som ikke vil gå bort. Det er dager hvor jeg låser meg helt inne og borte fra alt, hvor jeg bare tenker. Jeg lever ikke i en rosa boble, som mange av dere tror. Nei.. Overhode ikke.

Hva er det beste du har fått sponset?
Iphone eller ipad kanskje? Er vel det jeg har fått mest bruk for. Også er jeg jo glad for sminke jeg får, extensions, klær.. Hehe ja, blir glad for alt!

Herregud så dum du er som kontaktet politiet når du mistet pengeboken!
Herregud så dum DERE er! Det var jo ikke for at de skulle lete den opp, men ofte leverer folk inn ting som pengebøker, mobiler osv til politiet når de finner det. Hørte helt enkelt og greit om den var kommet inn. Lol.

 

 

57 kommentarer
    1. Elsker at du svarer på spm ! Du er så awesome! Du er ærlig og utrolig pen med mørkt hår, syns du kler mørk blondt brunt, mye bedre enn platina blondt iallefall 😛 <3 men du er pen uansett!

    2. jeg syes du er skikkelig pen med brunt hår, det virker så EKTE i forhold til blondt hår (på deg)! Ikke at du ikke er fin som blond, men med brunt hår er du rett og slett supersmashy!!! digger deg til døde, u g0 girl!

    3. haha, merker du blir litt irritert på noen av spørsmålene, noe som er veldig forståelig! Utrolig mange dumme spørsmål! Stå på¨og vær deg selv _D

    4. Ikke farg håret ditt blondt igjen! Du er sååå my penere med mørkt hår. Du ser mer voksen, serriøs og ansvarlig ut, men fortsatt ung, vakker og ernergisk! Du var pen med blondt hår også, men synes at mørkt hår passer mye bedre til deg og din personlighet! Stå på Sophie! Prøv ditt aller beste å ignorer de slemme kommentarene, har hatt blogg i tre dager, og har allerede mange drittkommentarer, så jeg hvordan det er, men ikke gi opp! Du er en utrolig sterk og vakker jente og jeg elsker personligheten din og at du er fornøyd med deg sev<3

    5. synes du passer begge deler.. men blondt hår er veldig fint på deg 🙂 få som kler det, synes jeg, men du ser kjempe fin ut med det!

    6. jeg har aldri gått på menlanotan, men har masse pigmentflekker for det om … suger helt jævlig, da det gir meg maksimalt med dårlig selvtillit..

    7. Bra svart! syntes det er bra at du svarer på noen spørrsmål noen ganger, fortsett med det! Som jeg alltid sier elsker bloggen din! stå på!♥

    8. Vær så snill ikke farg håret blondt!!!! kanskje hvis du vil ha det blondt, kan du jo farge det sånn som tcmn har det nå? <3

    9. Bra svart 🙂 Elsker ærligheten din! Og bare får å si det; du er nydelig med brunt hår! Jeg syns du var veldig fin med det blonde også, men du må ikke ha dårligere selvtillit nå pga du syns du er bleik og ikke blond. Du pleier kanskje å være brunere så derfor føler du at du er bleik, men jeg sverger, bleik er du ikke 🙂 du er kjempefin, og sinnsykt heldig 🙂
      Og forresten, det ene spm om hvorfor du er stygg, feit og bleik.. Harregud, ingenting av det er sant! Du er nydelig, brun og har en perfekt kropp 🙂 Det viser bare hvor SINNSYKT sjalu noen av leserene dine er..

    10. det siste spørsmål hva jeg i grunn enig i, hvis det var for å spørre om de hadde fått noe inn, så kunne du ha skrevet litt mer presist 😉

    11. har du stygge(ikke vondt ment) venner for å se penest ut når du går ute i byen og på bilder ogsånn? sorry hvis venna dine blir lei seg :S

    12. Hei! Jeg finner ikke helt ut hvor jeg skal stille spørsmålet mitt, om jeg bare kan skrive det her i kommentarfeltet eller om jeg må sende det til deg? 🙂 Men jeg spør ihvertfall her (i håp om at du ser det uansett 😀 ) jeg lurer på om du har noen trenings tips? du har veldig fin kropp, og selv sliter jeg veldig med overvekt, både av det som kommer med det fysiske og det psykiske! Lurer på om du kanskje kunne fortelle litt om hvordan du trener? :))

    13. Fine svar! Men lurer på hvor du har kjøpt den shortsen med flagg på lommene og shortsen i leopardprint hen?:-)

    14. jeg elsker bloggen din! leser den hver dag, omså leser jeg innleggene om igjen. ingen blogg kan erstatte din!:) kan virke litt sånn desperat heheh, men nei. jeg måtte bare si at jeg elsker den!

    15. jeg er en fast leser av bloggen din å jeg elsker den, og det at folk snakker stygt om deg er bare fordi det mesunner deg.. Jeg fårstår deg veldig godt med det du ikke kan fortelle og at du har det tungt.. Jeg har også opplevd vonde ting som ikke kan deles..
      Jeg ville bare si, stå på alt blir bedre til slutt!:)uansett om ingen ting ikke kan glemmes kan de bli bedre!:))
      digger bloggen <3

    16. Jeg er stor fan av bloggen din, og elske alt det du skrive. Har eit spørsmål til deg. Hvoffer går du rundt i underbukse hjemme?? Alså hvoffor går du ikke i bukse?

    17. Hei! Jeg ville bare si at du er person jeg beundrer veldig:-)Til tross for alt du går igjennom fordi du er blogger, og ting du har gått igjennom tidligere i livet, står du fortsatt opp for deg selv. I motsetning til hva mange andre jenter hadde gjort, lar du deg ikke bryte ned av alt det idiotiske folk kan si. Du forandrer deg ikke for deres skyld, du gir ikke etter. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det er å få masse unødvendig kritikk, ja, rett og slett dritt av anonyme personer hver dag! Hvorfor skal folk kritisere alt andre gjør? Det irriterer meg grenseløst. Du fortjener respekt! Du er en av de sterkeste jentene jeg vet om. Jeg håper, på de dagene alt er jævelig, at du minner deg selv på hvor mye du faktisk gir andre. På hvor mye du hjelper andre jenter, og sikkert gutter, gjennom å blogge! Du har ihvertfall hjulpet meg masse! Tusen takk. Det du klarer, er det ikke mange som hadde gjort.. Stå på videre!:-)

    18. De tre bildene hvor du er blond, er du sykt pen på det i midten!!! jeg tror det er øyenbryna, det var sykt fint!!<3

    19. WTF? herregud så dum du er når du kontaktet politiet når du mistet pengeboken? HALLOOO! Det der hadde faktisk jeg også gjort! Det er ikke dumt, nå er det bare du som er dum, du som skrev selve det her spørsmålet!
      For det første så er man ikke dum om man kontakter politiet i en sånn situasjon, det er faktisk snakk om PENGER og kort og sånne ting som er veeeeldig viktige ting! Og de kan faktisk hjelpe deg finne den. OG JEG SYNES DETTE VAR FAKTISK ET UTROLIG TEIT SPØRSMÅL! DU ER VIRKELIG STERK SOPHIE ELISE SOM TØR OG KAN SVARE PÅ SÅNNE SPØRSMÅL! BE STRONG!

    20. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke liker deg selv med brunt hår, jeg syntes det er kjempe fint!! du kler det veldig, og det ser mye mer ekte ut enn det blonde!

    21. Åja, er helt enig i deg det med gutter med dårlig selvtillit!
      Det er liksom så søtt, istedenfor gutter som vet/tror de er verdens beste!
      jordnære gutter 4evah, haha
      drit i stygge kommentarer, du er så fin atte 😀 <3

    22. Utrolig bra at du svarer ærlig, og at du utdyper svarene dine 🙂
      Utrolig teit av folk å si at du er stygg, feit, bleik og at du er teit fordet du tilkalte polti.. Rett å slett trist å lese : /

    23. Utrolig bra at du svarer ærlig, og at du utdyper svarene dine 🙂
      Utrolig teit av folk å si at du er stygg, feit, bleik og at du er teit fordet du tilkalte polti.. Rett å slett trist å lese : /

    24. Vettu hva? Du klager for mye på “problemene” dine.. skirv heller om noe fornuftig en problemene dine.. Eksen din lever ett annet liv å la han være.. du snakker jo faen med om problemene dine hele tiden blir gal!

    25. Marius, visst du blir så gal av at hun bare ”babler” om problemene sine, så IKKE LES BLOGGEN DA. Så enkelt er det! Så slepper hun å ”plage deg med problemene”.
      Forresten Sophie du er kjempe fin! 🙂

    26. Til dere som skriver sånn her : ” Hvorfor er du så stygg og bla, bla, bla!” Tror dere at dere er så mye finere eller at dere tror dere er så tøff eller noe sånt? Jeg tror da ikke at dere er så mye bedre selv…. Sorry, er bare så irritert på folk som skriver sånn … !! Det er så slemt å skrive sånt..C; Men iallefall så vil jeg bare si at du er kjempeflink til å svare på spm’ene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg