Innkjøp i dag

Dette fikk bli med meg hjem i dag, er veldig fornøyd med absolutt alt!  Det er litt godt at man faktisk kan kjøpe seg kortvarig lykke, jeg var oppriktig glad da jeg kom fra byen i dag, haha!

I morgen kommer jeg med et treningsinnlegg som dere har ventet på om hvordan man får trent mage. Følg med!

Twofaced øyenskygge fra makestyle.no som jeg hentet på posten i dag. Har jo blitt helt avhengig av øyenskygge, haha! Fin blanding av øyenskygger med shimmer og “matte” øyenskygger. Bruker det hver dag nå! Kan kjøpes HER for de som er interesserte, jeg mener i alle fall at det var verdt hver krone. 

Slik ser jeg ut til hverdags over øynene! Uten løsvipper her, haha. Det var da en gang..

Iphone 4S. Hadde jo vanlig Iphone 4 fra før av.

En bluse og en sort singlett. Dårlig bilde, man ser jo nesten ikke blusen haha!

Jeansshorts med det amerikanske flagget på lommene. Dritkul!

Elsker denne genseren, spessielt fargen! Tror jeg tar den på meg i morgen.

Shorts med dyreprint.

Skinnbokse.

5-pakk med sorte tynnstrømpebukser

154 kommentarer

Siste innlegg