HAPPYDAY…….

Hei! Kan gi dere en liten update på min håpløse pcsituasjon.. Nå er den altså helt død men en kompis skal fkse den senenere, og i mellomtiden får jeg faktisk låne en pc hos han! Veldig snillt og ble kjempeglad da jeg fikk høre det. Derfor går jeg tilbake til normal oppdatering når jeg er hjemme igjen, er bare litt vanskelig akkurat nå.

Ellers er det jo kvinnedagen i dag, gratulerer så mye til alle! Selv startet ikke dagen heeelt supert, vet ikke helt om noen av dere leser gossipbloggen, også kalt toppsladring..? Well well, i dag var altså jeg “the big news” og var ikke akkurat superhyggelig å få noe slikt slengt i trynet. Tar meg en pause fra gossiplesing tror jeg, blir jo gal av det. Dette kommer til å bli en laaaaaang dag for min del.. 

lovequotesrus:
Photo Courtesy: isocelesfishsandwich

 

53 kommentarer
    1. Gratulerer med kvinnedagen, ja!!! <3 Viktig og få med at vi har stemmerett og likestilling! Følg med på NRK nyhetene klokken 18:40. HOHO

    2. Kjempe stilig! gratulere med dagen :)) hva heter den gossip bloggen? ikke bry deg om det 😉 de er bare sjalu på deg! digger bloggen din 🙂 den har hjulpet meg så mye!<3

    3. Gratulere me dagen:-D<3 husker du skrev om den bloggen før, faen jeg ble forbanna når jeg leste alt det dritte de slengte til dere! noen som er missunlige!
      Digger bloggen din:-D stå på! og lykke til med pc'en!

    4. Hei Sophie! Vi får inn mange mails fra lesere som kan være litt _vel_ oppfinnsomme med det de skriver. Vi har innført mer sensur nå og minner på at hvis toppbloggere selv vil vi skal fjerne ting (som bilder, innlegg, kommentarer m.m) Så gjør vi det.
      Hilsen Toppsladring

    5. Ikke bry deg om det… Den som driver bloggen er bare sjalu på deg og har rett og slett ikke bedre å ta seg til..
      Bare tenk på denne sitaten:
      HATERS HATE CAUSE THEY HATE SEEING YOU DO BETTER!
      Den er så sann.. hvertfall når det gjelder deg 🙂
      Jeg syns du blogger utrolig bra og det at du bryr deg om dine lesere, ja det vises! Du bruker mye tid på å blogge, lage videoer osv!
      Gratulerer med kvinnedagen btw! 😀

    6. Hei jeg lurte på om du kunne skrive ett innlegg om tattoveringen din? 🙂
      Om hva ” a smooth sea never made a skilled sailor” betyr og hva du mener med det? Jeg elsker den!

    7. Hei! har gått gjennom alle bloggene jeg leser hver dag, og ingen av de hadde blogget, jeg ble litt lei meg fordi jeg har ingenting og gjøre, MEN så trykker jeg på sopieelise.blogg.no og heldigvis hadde du nok ett koselig inlegg! du skuffer aldri sophie! derfor elsker jeg bloggen din 🙂 🙂

    8. Huffda, skal ta turen innom og se nå 🙂 Håper det går bedre med deg <3
      Klem fra Lizbethosnes.com - Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler - og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Og ja, selvfølgelig kommenterer jeg tilbake - som normal blogghøflighet 🙂 Lizbethosnes.com!

    9. Gratulere med kvinnedagen!:-)
      Men jeg bare lurte på om du kunne legge ut litt om hvordan trening du driver med og hvordan du fordeler det ut over uken? Hadde vært veldig interessant 🙂

    10. Heisann Sophie! 🙂 Leser bloggen din hver dag,og lurte på om (siden såpass mange leser bloggen din) om du kunne vært med å støtte Kony saken, og bidra med å spre budskapet. Viss du ikke vet va det er så henter jeg det fra facebook.
      Tiden er feil og går ikke ann å endre på, men det blir altså 20. april natt til 21. april klokken 22.00! For oss som bor i Oslo møter opp på rådhusplassen! SE LENGRE NED FOR FLERE MØTEPLASSER MÆRMERE DIN HJEMBY!! La oss vite om du vil ha en event nærmere ditt sted!
      Hva er Kony 2012?
      For det aller aller første må du se denne filmen her hvis du ikke allerede har sett den: http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc
      Hvis du lenger er i tvil på hva denne eventen går ut på, spol til tid: 25:20 i filmen. Vi skal altså klare å gjøre KONY 2012 kjent over hele Norge, i alle fylker, alle byer, alle tettstrøk, OVERALT! Og alt dette skal skje over en eneste natt! Når mørket senker seg over byene den 20 april 2012, skjer det! Hvis alle og en hver gir en liten innsats kan dette gjennomføres med glans. Får du ikke tak i “Action Kit”, kan du printe ut en enkel plakat, på et a4 ark om du ikke har noe annet. Heng det i nabolaget, heng det i byen. Absolutt ALT hjelper. Selvom vi er ett lite land kan vi delta, og vise at vi også bryr oss! Dra gjerne grupper sammen, film det og legg det ut på youtube, gjør det offentlig, kjent! FORTSETT Å INVITER FOLK, LA ALLE FÅ VITE OM DETTE!
      HVEM ER JOSEPH KONY?
      – Joseph Kony er verdens verste krigsforbryter. I 1987 tok han over ledelsen av en eksisterende opprørsgruppe og omdøpt det Herrens motstands hær (LRA).
      LRA har opparbeidet seg et rykte for sine grusomme og brutale taktikk. Joseph Kony bortfører barn til å bli soldater i hans hær eller “koner”. LRA er oppfordret til å voldta, lemleste og drepe sivile, ofte med sløve våpen.I sitt 26-årige historie, har LRA bortført mer enn 30.000 barn og fordrevet minst 2,1 millioner mennesker
      (alt hentet fra facebook sida Kony -norway) håper DU kan være med å spre budskapet,om å stoppe Kony , og sette alle barna fri! På forhånd takk! 🙂

    11. den dere “you say that you love me too” var helt nydelig <3
      og ja, plis åpenbar folk om Joseph Kony! Du er best

    12. Gratulerer med dagen! 😀 men jeg vil bare spørre om en tjeneste… Kunne du lagt et innlegg om Joseph Kony og den “filmen”? Hadde virkelig satt pris på det, loveya! <333

    13. Æsj, liker ikke den toppsladring bloggen! De henger ut toppbloggere.. Men håper du får en kjempe fin dag! Hyggelig med en kommentar tilbake:))

    14. Åh, uffda! Liker ikke sånne teite sladderbloggere, er rett og slett unødvendig. Syns det var snilt av dem å slette innlegget om deg da, hvis du ikke har sett det så burde du ta en titt innom å se hva de skrev! 🙂
      Du er veldig bra, så ikke tenk på det teite de sier, håper du får en fin dag videre Sophie!

    15. Hei, elsker bloggen din. Det er et must å gå inn på den hverdag. Du er virkelig en sterk jente som takler så masse rykter/drittslenging av anonyme folk over nettet. du inspirerermeg utrolig masse, takk for det, Sophie <3

    16. Dere glemmer at innlegget på toppsladring ikke har noe med toppsladrings blogg å gjøre. Det var en privatperson som sendte det inn, og dere; og Sophie Elise styrker bare bloggen ved å gå inn på den. Personlig liker jeg bloggen fordi det er morsomt hvilket tull folk kan finne på å si om andre, og fordi rykter ikke er et ukjent fenomen på min hjemplass. Er det virkelig det hos dere?? Er så morsomt når dere klager på bloggen. DERE er bloggen.

    17. Men det jeg egentlig skulle si, før jeg leste alle de lattelige kommentarene var: Sophie, jeg håper du finner noen som kan gjøre deg lykkelig. Du er så fin og yndig, du fortjener kun det beste 🙂

    18. den toppsladder bloggen driver tydelig med mye dritt. Håper du ikke bryr deg om det, ble skikkelig sur, det var ikke bare om deg det stod tåpelige og usannsynlige ting om, men om alle topp bloggerne.
      Har de ikke bedre en å gjøre enn å rakke ned på folk som er så mye mere ekte å bedre en dem?
      De kan skrive litt sladder om seg selv og se hva som vil skje!

    19. Må gi deg litt ros for at du har nevnt at det er kvinnedagen idag. Leste nettopp gjennom ulike toppbloggere + andre bloggere, og du er den første av veldig mange som har nevnt det. Så gratulerer med dagen, og stå på videre! Jeg har masse respekt for deg 🙂

    20. Ok, så Nancy var en kjent groupie i NY før hun slo seg sammen med Sid Vicious. Han drepte henne i narkorus før han tok overdose og døde. Ser ikke hvordan det forholdet skal være noe å ønske seg.. Still, epic punk history.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg