inspirasjon

Åh som jeg elsker nelly.com! Tror jeg skal begynne å bestille alle klærne mine derifra nå haha  Og jeg som skulle prøve å dra ned på shoppingen for å spare penger.. Pokker! 

Denne kjolen elsket jeg virkelig, har lik i lysebrun og hvit. Den koster 479 kr og i svart finnes den HER! Obs; den er litt liten rundt brystet! 


Denne koster 499 kr og kan kjøpes HER. 


Denne var så billig at jeg faktisk allerede har bestilt den! Skal bli spennende å se hvordan den kommer til å se ut på meg, tror man må ha veldig fine former for at en slik skal sitte bra..? Kostet 199 kr og kan kjøpes HER

Er det kun jeg som faktisk synes gult ER sykt kult? 399 kr HER.

Denne bestilte jeg også nå, falt for den med en gang! Litt sånn ” nattkjole” lignende men det gjør ingenting om man tar en mørk tynnstrømpebukse under synes jeg.. Koster 249 kroner HER.

Jeg vil bare ha ALLE disse kjolene, tenk i sommer når man er brun, kan gå litt lettere kledd.. Ah, jeg lengter sånn! Noen favoritter? ♥

62 kommentarer

Siste innlegg