skjegg inn my heart

Kom hjem i går fra Bardu som dere vet. Er utrolig trøtt enda! Reisen gikk veldig bra, litt langkjedelig å ta buss så lenge bare..

Ligger i sengen og ser på “Linni” og savner mammaen min, gleder meg til hun kommer hjem fra jobb haha.. Og angående tvprogarmmer så skal jeg snart se Petter elsker Mari, anbefaler det til alle som er litt kjærestesyke! Får mindre lyst på kjæreste når jeg ser petter pilgaard, haha. Og etter det blir det sengen med en gang. I morgen er det skole igjen.. suger  

Forresten, hvor deilig er ikke Zac Efron!? Vet at mange synes han har såkalt “tapt seg” siden high school musical og blitt styggere men det synes så absolutt ikke jeg..Nå er han jo MANN! Perfeksjon right there.. høres sikkert rart ut men jeg elsker når gutter har litt skjegg 🙂

60 kommentarer

Siste innlegg