Å være fornøyd med seg selv

Det er helt UMULIG å skrive en blogg hver eneste dag hvor man skal blottlegge sine meninger uten at folk mener du er dobbeltmoralsk. For eksempel får jeg mye kritikk for at jeg skrev innlegget om hvor nydelig jeg synes blondinbella er og at alle bør være fornøyde, når jeg selv trener. Så da skal jeg forklare litt hva jeg tenker om den saken, så håper jeg folk kan lese med et åpent sinn og ikke være så utrolig opptatt av at alt skal være feil hele tiden.

For meg er det å leve et sunt til å leve et balansert liv. Et liv der du selv er lykkelig. For meg går det veldig i perioder, i en periode kan det være at jeg vil ligge inne å spise potetgull hver dag, og i en annen så kan det være at jeg vil ut å trene, trekke frisk luft og presse grenser når det kommer til kroppen min. Jeg gjør aldri noe jeg ikke vil når det kommer til min kropp, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Jeg trenger et liv der jeg har balanse i jobb som da er bloggen min, skole, godteri, en fest i ny og ned og nå – trening.

Og en ting – hva pokker er det slags drittsnakk om at jeg ikke er meg selv/fornøyd fordi meg bruker extensions og sminke!? Har det NOE å si for hva slags personlighet jeg har? Jeg føler meg vel i mye sminke og med extensions, jeg ville følt meg usikker uten. Det er hardt å si det, men slik er det. Det er nok et eksempel på noe som gjør meg lykkelig, og da må for guds skyld jeg få lovt til å gjøre det? Jeg eeeelsker å sminke meg, jeg ELSKER å holde på mde hår, klær, ja you name it! Det gjør meg glad. 

Det jeg mener er… vær ikke så hard mot andre, vær ikke så hard mot deg selv. Livet skal være herlig! For meg er ikke et herlig liv å spise salat og trene hver eneste dag, om jeg trener så er det rett og slett for at jeg synes muskler er jævlig deilig på jenter og jeg elsker følelsen av å oppnå noe. Nå føler jeg det slik,om jeg i morgen ikke føler for å trene så gjør jeg ikke det. Jeg og kusinen min snakket om hvor ulykkelige vi hadde vært på diett og at vi aldri hadde klart den følelsen av å ha lyst på noe, for eksempel brownies, og så ikke tilatte oss selv å spise det. Men det er bare oss, om noen andre blir glad av å gå på diett – værsågod! 

For meg er sunt = det nettopp DU føler deg bra av! Det finnes ingen fasit, ingen “mirakelkur”, for alle er ulike. Det er så UTROLIG viktig å tenke på!

Her har dere i alle fall magen min, bildet er tatt nå nettopp. Den skrukkete og slappe magen min, som mange av dere sa. Well well, jeg er fornøyd så da kan det være det samme hvor stygg dere synes den er 😀 

133 kommentarer
    1. “Så da skal jeg forklare litt hva jeg tenker om den saken, så håper jeg folk kan lese med et åpent sinn og ikke være så utrolig opptatt av at alt skal være feil hele tiden.”
      Akkurat det tenker jeg også når jeg leser kommentarene dine. Det er så jævla mange som går inn på bloggen din, og andres blogger, med en negativt holdning. De leser bloggen bare for å finne noe de kan peke på. Det er som om de skumleser innleggene helt til de finner noe de kan henge deg og andre bloggere ut med.
      Jeg blir så jævlig oppgitt. Serr. Satt i timen for litt siden og leste bloggen din, smilte av det du skrev og beundret hvor sykt pen du er, og hvor fin personlighet du har. Ved siden av meg satt det to jenter og leste Nette Nestea sin blogg. Og de satt seriøst bare å pekte på hvor teit hun var som hadde på de klærne, måten hun skrev på og måten hun poset på. Da tenkte jeg bare… Hvor SLITSOMT må ikke det være? Å gå inn på en annen person sin blogg BARE for å hate? Hvor slitsomt er det ikke å irritere seg over et annet menneske når man helle kan gjøre noe gøy????
      Det du skriver med utseendefiksering er også sykt sant. Jeg er opptatt av å ha langt hår, pen sminke og fine/glamorøse klær når jeg er på skolen. Da jeg begynte i klassen min på vgs for tre år siden fikk jeg ikke noe særlig kontakt med de andre jentene før etter noen uker fordi jeg er litt innesluttet når jeg møter nye mennesker. De jeg nå er bestevenn med på skolen har i ettertid sagt at de trodde jeg var overlegen og bitch, BARE fordi jeg brukte mye sminke og ikke snakket så mye. Mye av dette har du også nevnt tidligere. Det er dette jeg liker bloggen din for! Jeg kjenner meg igjen i deg. Måten du liker å kle deg på, måten du oppfatter at andre mennesker rakker ned på de som bryr seg om utseendet.
      Det er helt sykt hvor mye andre mennesker liker å dømme og hate. Stå på Sophie! Du er sinnsykt nydelig, har en nydelig brunfarge, perfekt tatovering, smashing kropp og en fantastisk personlighet! Hadde tenkt til å skrive at du aldri skal la haterne trykke deg ned, men det vet jeg jo at du aldri kommer til å gjøre! 🙂 Stor klem.

    2. Nydelig mage! Syns du kan ha et innlegg der du skriver om hvordan du trener og hvor ofte 😀 trenger tips selv for vil stramme opp magen:-P

    3. Utrolig bra skrevet! Skjønner hva du mener, og er enig!
      Du ser helt nydelig ut, jeg digger deg! og du er helt klart et forbilde for meg! Har ikke ord, du er den peneste jeg har sett, noen gang! du er perfekt!
      Stå på, du er best!
      Stor klem fra Sandra! 🙂

    4. du har verken slapp eller skrukkette mage! du har en helt nydelig mage! å jeg er helt enig med det du skrev. å ALLE er perfekte uansett kropp fasong:)
      elsker bloggen din <3

    5. aw, magen din er så fin ! Prøver liksom å stramme opp magen og lårene mine jeg også, men tar nok litt mer innsats for min del, siden jeg glatt spiser en hel plate sjokolade rett etterpå, og da nytter det ikke særlig mye : )
      har du noen gode øvelser for å stramme lår også videre egentlig? Har nemlig leggmuskler nok fra før siden jeg går på ballet, men finner ingen øvelser som går på lårene føler jeg : o

    6. veldig bra skrevet, Sophie! .. Det er så bra at du driter i hva andre mener og at du tørr å være deg selv! Skulle ønske jeg hadde den egenskapen også.. Du er utrolig pen, Sophie, og kroppen din er helt sinnsykt fin! Hadde dødd for en slik kropp.. 🙂 stå på videre!

    7. Du er helt utrolig flink til å skrive herregud, blir sykt inpirert! Så du hadde en tattis? kan du ta bilde av den og skrive litt om den? så skikkelig fin ut:)

    8. Det er superfint med trente jenter, alt for man dvaske nå til dags dessverre. Hvis det i tillegg gir deg glede; så ikke slutt! Trening er fantastisk for kropp og sjel! Sverger til det selv!:))

    9. bra skrevet! missunner deg med den tynne magen din, keep up the good work! elsker bloggen din 🙂

    10. Helt enig med deg å det er veldig bra skrevet!
      Så lurer jeg nå fortsatt på hvordan du har blitt så jævlig tynn?
      Jeg blir glad av å gå ned i vekt, å føler meg bedre da, så kunne vel godt fått noen tips:)) slik blir jeg fornøyd med meg selv, akuratt som du blir av sminke ogsånt.

    11. Veldig bra skrevet Sophie! Magen din ser fantastisk ut!
      Jeg er en ganske tynn jente, med veldig høy forbrenning. Jeg spiser og spiser men legger nesten IKKE på meg, så jeg lurte på om du hadde noen tips angående det? Er missfornøyd med å være så tynn som jeg er. Det hadde hjulpet om du kom med noen tips på bloggen 🙂
      Takk på forhånd.

    12. Utrolig bra skrevet! Alle burde vere fornøyde med seg selv uansett form eller størrelse. Før var jeg veldig opptatt av å se best ut, bare på grunn av en gutt jeg likte, men jeg begynnte og tenke, og da fant jeg ut at jeg trenger ikke og kle meg pent, sminke meg finest, ha håret perfekt hver dag, eller ha fine klær på meg, for det er innsiden som teller. Personligheten din. Så jeg gir blaffen i om folk baksnakker meg for hvordan jeg ser ut. Viss folk liker deg, er det ikke for hva du har eller hvordan du kler deg, men hvordan du oppfører deg. Så nå går jeg oftere i joggebukse og har håret i hale og av og til sminker jeg meg bare så vidt.
      Og en enkel grunn for at folk rakker ned på andre folk, er for at de er misunnelige. De vil ha makt, og med og baksnakke og slenge kommentarer bak pc’en, blir de de. Men jeg hever meg over det, og viss folk har problemer med meg, so say it face to face..
      Men stå på Sophie, og ikke bry deg om noen andre utenom dine nermeste og deg selv <3

    13. Du har så rett om at det som er sunt er det du føler deg lykkelig og bra av. Liker at du skriver så bra og selvsikkert – selv om noen klager på at du bruker så mye sminke osv, så er det jo den du er. Får du bedre selvtillitt med sminke på (noe jeg vet veeldig mange gjør) så burde ingenting stoppe deg i fra å sminke deg. 🙂

    14. Fint skrevet!:))) Flott mage… Men som noen skrev i går skrukkete og henge mage osv, det var pga at bildene du tok kanskje ble litt uheldig eller hva jeg skal si. Så det jeg også, men det er vel pga du har vært gravid før som jeg kan huske jeg har lest å da får mann en gravid-stripe ser ut som du har det. Ikke vondt ment i hele tatt, men bare min mening og syn på det så kanskje folk skjønner det da.

    15. jeg digger deg tvers igjennom! du er heit, rett og slett. missunder kroppen din noe jææævlig! virkelig. kjenner jeg blir sur for at faktis mange daglig sitter å rakker ned på deg, for vet hvordan det er selv, er ikke alltid det er like såerende, men er så sinnsykt irriterende, har folk NOTHING fint å si så kan de holde kjeft, for er aldri bloggen folk kommenterer, er personen, og det blir feil. for folkene som kommenterer kjenner ikke deg:)
      til dere sophie haters; hold kjeft;)

    16. skrukkete og slapp mage!? Heller folk som er sjalue! Jeg syntes du har en kjempefin kropp jeg! Og du er en stor insperasjon for veldig mange jenter der ute, bl.a meg! Jeg elsker bloggen din bedre enn noen andres og vet du hvorfor ? Fordi du nemlig er DEG selv! Jeg mener alle kan gå rundt å ta bilder og late som om de har et perfekt liv, men du blogger om det VIRKELIGE LIVET. Hvordan livet egenklig er. Jeg mener du kan også gå rundt og ta bilder av alt og ingenting og skrive om hvor bra du har det HELE tiden. Men gjør du det ? NEI! Og det syntes jeg er KJEMPEBRA! For det for nemlig oss til å føle at det finnes en blogger som faktisk blogger om virkeligheten! Stå på Sophie!

    17. HVORDAN kan noen mene at du har en slapp og skrukkete (?!) mage? Gud bedre, jeg ville dødd for å se slik ut! MIN er slapp 😛 Jeg har ikke skikkelig stor mage, men jeg har et fettlag, og en veldig utrent bukmuskel 😛
      Vær fornøyd!

    18. Fantastisk jente du er Sophie! Du sier det som er fakta, du motiverer meg sånn seriøst! Digger deg!
      Jeg ser også stor forskjell fra nå og fra august på de mage bildene. ALLTID vært kjempe veltrent, men du var utrooolig bra trent nå! ^_^
      Du er nydelig Sophie, don’t let the bitches bite yah!<3

    19. Gi faen i hva de som kritiserte magen din sier! Ikke mye slapp den der! Er så misunnelig på deg for den magen.
      Er slank jeg også, men som mange andre jenter i “ungdomsskoleårene” har jeg den nederste fettklumpen på magen. Trener hver dag i uka, men får minimale resultater.. Det er utrolig umotiverende…
      -Kunne du tenke deg å lage en video evnt. et inlegg om hvilke mageøvelser du bruker? Hadde blitt kjempeglad hvis du gjorde det! Helst en video så man ser hvordan man gjør øvelsene!
      -Stå på Sophie! Du er den mest genuine og ekte bloggeren på topplista<3

    20. du er forbildet mitt Sophie! du har den PERFEKTE magen! misunner deg en smule for den ass. ikke hør på taperne som prøver å dra deg ned, det er ikke verdt det.
      stå på sophie, jeg digger deg !

    21. Sophie, vær deg selv akkurat som sånn du er. Ikke endr deg pga av bloggen. Du er deg selv, og det er det som er viktig! Er helt enig med deg, utende har ingen ting og si. Det er personligheten. Selv jeg syntes du virker som en utrolig grei, fantastisk og herlig jente, og ville gjerne blitt kjent med deg om jeg hadde fått den muligheten. Skjønner faktisk ikke hvor tungt og slitsomt det måtte ha vært og ta imot alle de stygge kommentarene som kommer inpå bloggen, jeg hadde ikke klart å takle det en gang! Selv jeg har jo ikke en stor blogg i det hele tatt, blogger bare på gøy egentlig, og får lite kommentarer. Men selv de f`å dumme og frekke kommentarene jeg har fått, trekker jeg veldig til meg. De husker jeg for livet. Det har gått veldig mye ut over selvtilliten min, men jeg MÅ skjerpe meg. Ikke faen om noen idiotiske lesere skal få styre over meg, jeg er den jeg er og sånn er jeg. Ingen kan endre meg. Og det kan de heller ikke med deg. Folk elsker deg for den du er Sophie, husk det! Det er utrolig viktig, å stole på seg selv. Selvom det er hardt og få sånne dumme kommentarer, prøv å tenk minst mulig på det.Tenk heller på alle de positive kommentarene so gjør deg glad. Og har lest bloggen din er god stund, og har merketlest at du ervar ganske mye lei deg en periode. Alt var så trist liksom. SÅNN har det vært hos meg også, mange ganger. Men det tror jeg fører til i liveet til mange mennesker, og sånn er det bare. Jeg selv har hatet livet mitt helt ekstremt mye, og tenkt at jeg ikke kommer til å takle det lenger. Jeg var så ufornøyd med alt, og livet mitt var bare et helvette. Men tenk heller på det positivet, og prøv å gjøre noe ut av det! Vet dette er lettere sagt enn gjort, men hva annet skal vi gjøre da? Vi må jo nesten bare prøve. Jeg har såtte på rommet mitt og grene meg til søvn uendelig mange ganger, men hvorfor heller ikke bare slenge deg ned i sofaen og se en god film med litt snop, om du har mulig heten? Eller gå ut med en vennine eller noe sånt, alt er bedre enn å sitte trykt inne på rommet ditt og syntes synd på seg selv. Så vær deg selv og ingen andre, drit i alle dritt kommentarene som kommer inn, rett og slett bare drit i det! Ønsker deg alt godt i livet ditt sophie. du virker som en nydelig og fantastisk jente! 🙂

    22. Du ser kjempe bra ut! Ikke noen grunn til å kritisere deg. De som sier noe er mest sannsynlig bare missunnerlige. Kos deg med litt godteri med god samvittighet du! God helg 🙂

    23. Kjempe bra skrevet sophie! Blir så glad når æ ser at du tør å være deg skjøll, å ikke bry deg om andre meninge! Like skjøll å trene å prøve å holde meg i form, å trene frivillig styrke hjemme. Æ har ikke den perfekte kroppen, har litt store lår og mage å i tillegg har æ mye muskla i skuldran som gjør meg litt bred å mye lårmuskla pga mye håndball, å e ikke helt fornøyd med kroppen min, men æ har lært meg skjøll å akseptere kroppen min fordi det e sånn æ e å æ må bare akseptere det fordi alle e nydelig på sin egen måte, uansett om man e tykk elr tynn.
      Æ e en ganske stor fan av justin bieber, og han gir meg så stor inspirasjon ifra kordan han e som menneske, å han har fått meg til å tenke annerledes på livet. Man har mye å lære fra han. Å æ digge folk som tør å være seg selv.
      Det er en jente på skolen min som har klipt håret kort å farget det helt blått. Vennene mine kommenterer det osv men jeg syntes det er tøft av hun som tør, det beviser bare at hun tør å være seg selv!
      Godt å få sakt mine meninger, stå på sophie!

    24. Sophie, når du først skriver slike innlegg som dette, så skriver du utrolig bra! Selv syntes jeg at du har utrolig fin kropp, og hadde gjort alt for å få en kropp som deg! Jeg sier ikke at jeg er feit ellernoe sånnt. Men magen din, beina, armene, ja hele kroppen din er perfekt! Etter mine meninger. Du er forbildet mitt! Og er ganske enig i hva du skriver. Alle jenter burde lese dette, så kanskje noen får selvtilliten sin ett hakk opp. Fordi det får nemlig jeg når jeg leser slike innlegg! 🙂 Stå på Sophie!♥

    25. jeg pleier som regel ikke og komentere blogger, men dette må jeg komentere! du har en utrolig fin kropp, ikke hør på hva andre sier! du burde være stolt!

    26. Er det virkelig noen som synes du har skrukkete og slapp mage? Unnskyld meg, men det må være noe av det dummeste jeg har hørt! Du har en sykt fin mage, og de som sier det sier det sikkert bare fordi de har lyst på sånn mage selv. Du burde virkelig være stolt over deg selv og kroppen din!
      Stå på – elsker bloggen din! 😀

    27. Jeg hadde gitt mye for å få den magen du har Sophie! Herregud du er jo bare perfekt fra topp til tå. Elsker kroppen din og alt med bloggen din.

    28. Du har en veldig fin kropp Sophie, og jeg hadde vært glad om jeg så sånn ut. Men, ja det er et lite men i denne saken.
      Det som ofte provoserer meg litt (og andre regner jeg med) er at du alltid skal vise fram denne kroppen du er så fornøyd med. Greit nok at du er glad i kroppen din og liker å vise den frem, men enkelte ganger blir det litt for mye av det “gode”. Jeg tror jeg aldri har sett et bilde av deg på bloggen der du ikke viser enter rumpe, lår eller pupper. Du går alltid med stramme bukser og utringa topper og gensere så man ser mest mulig. Og når du er hjemme og skal slappe av går du aldri med baggy koseklær. Du går enten uten bukser så man ser litt av hvert, eller så har du kanskje en litt stor genser på deg som du enten drar ned for å vise kløft, eller strammer på siden med en strikk for å vise rumpe. Det er greit det, hvis det er det du er komfortabel med. Men er det virkelig det du liker? Eller liker du bare å vise deg frem for å vise et “perfekt” bilde av deg som du egentlig ikke er? Folk får et press på seg, enten du vil det eller ikke. Folk kommer til å føle seg presset til å gjøre det samme som deg, for du er et stort forbilde for mange…

    29. Hei <3
      Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og jeg syns du er utrolig flink til å få frem at alle er fine uansett kroppsfasong og osv... Det er dette jeg liker ved bloggen din, og at du greier å stå i mot de som skriver stygge kommentarer syns jeg er kjempe bra (noe jeg ikke hadde klart) Så stå på Sophie! <3
      Du stråler og har en utrolig bra personlighet! <3
      Klem meg <3

    30. Kjempe bra innlegg, bra skrevet også! Om noen i det hele tatt har tatt seg tid, til å kommentere at magen din så skrukkete og ser slapp ut, da er de rett å slett drit misunnelige! For magen din ser kjempe bra ut! Skal innrømme min er ikke like stram og fin som din, men jeg er super fornøyd alikavel:)Å gå på diett/shaker og ja alt du kan tenke deg, er som å ha spiseforstyrrelser føler jeg. Når jeg klarte å spise mat igjen, var det værdens deiligste følelse, å det kaller jeg lykke!!

    31. elsker at du er deg selv hele veien!
      Å de som kommer å mener at du har dorlig selvtilit pga at du bruker mye sminke osv? ..er det ikke utrolig BRA at om hun ikke føler seg bra uten, at hun bruker det? Sånn at hun kan være seg selv og føle seg bra? for det er jo på en måte en “del” av henne… <3 den personern som dømmer en mest, er en selv. Så hvis hun føler seg bra sånn, så, BRA! så lenge hun føler seg bra sån, så er det det eneste som teller. Synes du er en utrolig bra blogger, elsker bloggen din! <3 keep it going 😉 <3

    32. Er helt enig med deg! Og dessuten må man passe på å ta utgangspunkt i fasongen på sin egen kropp! Jeg kan aldri bli like tynn som deg, uansett hvor mye jeg trener, fordi jeg har en annen fasong. Alt for mange som ikke tenker på det, og kaller folk feite eller anorektikere bare fordi de ikke matcher den “perfekte” kroppen alle ser for seg. Utrolig irriterende!

    33. Så utrolig enig, synes folk skal holde slike meninger for seg selv! Det går jo faktisk grenser og de må da skjønne at noen kan ta dette veldig hardt til seg..
      Jeg synes du er NYDELIG, Sophie! Og jeg ser utrolig mye opp til deg ettersom du ikke tar til deg dritt og klarer å holde ut bloggen uansett hva folk sier til deg, synes også slik du framstiller deg på bloggen at du faktisk er ett godt forbilde. Forstår ikke hvem som kan være så skutt i hodet sitt og si at du burde skjerpe deg og at du er ett dårlig forbilde, du er jo bare deg selv og hva skal du da gjøre? lyve om at du ikke drikker, at du ikke trener osv?
      Haters gonna hate, potatoes gonna potate. Haha, alle er fine på sin måte, synes folk skal drite i å gni dritt i trynet til andre! Alle vet jo at det går på ens selvtillit.

    34. Bra skrevet innlegg! Du er seriøst forbildet mitt. Hvorfor? Fordi du er ekte, og legger ikke skjul på ting. Du tar også opp viktige emner, og jeg synes det er veldig tøft at du står frem slik som du gjør. Skjønner ikke at folk gidder, eller orker å slenge negativt.. definitivt sjalusi for jeg kunne ihvertfall dødd for å hatt et utseende som deg ~ Forresten, veldig fin mage! Du har grunn til å være fornøyd med den nå 🙂 <3

    35. Stå på, elsker slike innlegg! 😀 så skaper motivasjon ved å by på deg selv og være åpen om kroppen din!

    36. Til Julie fra Julie:
      Hvilket press? Et press på å se bra ut? Er ikke det bare bra da? Hvorfor skulle det provosere? Fordi du ikke føler deg bra med deg selv. Hvis Sophie føler seg bra med med seg selv og har lyst til å gå i slike klær, noe hun absolutt kan, hvorfor skal ikke hun få lov til det? Fordi andre kanskje kan ta seg nær av det? Hjelpemeg.. Det er jo nettopp det hun skriver om – alle gjør ting på sin måte og uttrykker seg selv på sin måte. Det som funker for deg funker ikke nødvendigvis for alle andre. Folk er forskjellige, og godt er det. Sophie, du inspirer meg, og jeg er nok ikke den eneste. STÅ PÅ!

    37. Dette var bra skrevet Sophie 🙂 Jeg leser bloggen din av og til, og liker godt det du skriver. Det virker som om du planlegger godt, og tar bloggingen på alvor, istedenfor slik som mange gjør, bruker halve innlegget på å skrive at de egentlig ikke har tid til å blogge, og legger ved et bilde. For meg er ikke det blogging.
      Du må bare fortsette å stå for dine meninger, og jeg håper igrunn at du rykker en plass opp på listen snart. 😉

    38. Du har killerbody! Herregud, hadde gjort mye for den magen der! Selv prøver jeg å gå ned i vekt og få finere kropp 🙂 Du er inspirasjon!

    39. ååå,du har så utrolig RETT! ble nesten litt glad når jeg leste dette. jeg selv elsker å trene og gjør det hver dag, men ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg syntes det er gøy og at det gjør meg glad. Syntes du hadde kjempe fin mage og du har all grunn til å være fornøyd med deg selv! 🙂

    40. Du virker som en veldig sterk person, Sophie. Du bryr deg ikke så særlig om hva andre synes, har jeg fått inntrykk av. Akkurat det er derfor du er en av mine inspirasjonskilder. Og du er jo slank og fin også, da.
      Sophie, du er rå! 🙂

    41. Må nesten sitere en youtuber: Hvis hun er usikker og fake av å bruke sminke så er du minst like usikker og fake selv siden du bruker jo klær! Det er jo ikke slik du ser ut, du er egentlig naken under alle de klærne og alle vet det!!! Du er nok usikker ovenfor hvordan du ser ut ;)” se denne http://www.youtube.com/watch?v=ITraj1493lw

    42. Haters gonna hate! Synes magen din er nydelig, du har jo tross alt ikke sultet deg til den freshe og fine kroppen din, men du har faktisk trent deg opp til den. Misunner deg som faktisk er deg selv fullt ut på bloggen (og sikkert i virkeligheten også). De som kommer med frekke kommentarer er kun misunnelig! De har vel kanskje ikke en så bra mage selv 😉 Be strong, haters make you famous

    43. kan du lage et innlegg om hvordan du trener? hvilke øvelser du bruker, hvor lenge osv.. du har så sykt fin kropp, og når du legger ut slike bilder blir jeg så sykt motivert.

    44. Du starter med “å være fornøyd med seg selv”? Også skriver du at du blir usikker uten sminke osv. Du er jo ikke helt fornøyd med deg selv vel hvis du må gjør huden mattere, øyevippene dine lengre og få perfekte øyebryn. Jeg bare skjønner det ikke helt… Jeg synes en bør godta den man er selvom man har på sminke eller ikke. Være trygg og selvsikker uten sminke. Det er bare trist at en person som deg sophie er usikker fordi du ikke har på deg sminke. GODTA UTSEENDE DITT! Nok negativt. Først du har kjempefin mage! Ingenting å skjule, synd det er lenge til bikinisesongen, men:) +du skriver kjempebra! Hva har du i norsk skriftlig egentlig? STÅ PÅ!

    45. HAHA omg? Sier de serr at du har slapp mage. De er jo blind! Du har drømmekroppen, vær glad for det. Jeg beundrer deg.
      Jeg smilte når jeg leste dette innlegget. Det var virkelig bra skrevet. You go girl 😀

    46. Jeg er fornøyd med meg selv og jeg spiser ikke så sunt da men.. Men jeg synes det er bra at du står frem på bloggen din 🙂 Jeg har sånn mage nesten, og mange bloggere viser mangen sin og at de er fornøyde. Det er jo bra. Men dere som er litt eldre er vel mer opptatt av god form på kroppen sin.. Jeg er bare tolv da 😮 Mange skriver : så flott kropp du har. Du er heldig som har sånn mage. Osv, men for meg så er det veldig vanlig med sånn mage du har. Jeg har aånn selv. Og jeg trener ikke på samme måte som dere som er eldre gjør. Jeg driver med ridning og har egene hester. Og jeg blir ganske sterk av det 😉 Men dere som er eldre.. dere virker som at dere strever mer med å få den kroppen dere vil ha.. Jeg har den kroppen jeg vil ha 🙂 Haha, det er litt vansklig for meg å skrive hva jeg mener. Men denne kommentaren var en jeg prøvde å si hva jeg mente, men det funket ikke så bra 😛 Haha, elsker bloggen din. Alle burde få gjøre som de vil med sin egen kropp uten at andre skal si noe i mot.. Du er kuuul !!

    47. Veldig veldig bra Sophie, dette er grunnen til at så mange klikker innom bloggen din hver dag. Du er et stort forbilde!

    48. DU HAR UTROLIG FIN MAGE! SLAPP ER DEN I HVERTFALL IKKE!!! DE SOM HAR SAGT DET MÅ I HVERTFALL SAGT DET BARE FORDI DE ER SJALU! MEN DU ER UTROLIG HELDIG SOM HAR SÅ FIN KROPP!<3<3

    49. kjempe bra skrevet, sophie! du har så mange gode poeng og du kommer med en kjempe oppmuntring og god motivasjon til å trene 😀
      kroppen din er fantastisk, glad du ser det selv. ikke la haterne fortelle deg noe annet :- )

    50. jeg skulle gjort ALT for å ha en sånn mage! jeg ser jo ut som jeg er gravid i 9. mnd!!;S tuller ikke en gang. ikke trener jeg heller.. gjett om jeg har lyst til å trene!! har så forbanna lyst! men jeg har ikke noe motivasjon i det hele tatt. ingenting. jeg tror jeg har gitt opp kroppen min.. blir ikke fornøyd uansett, så nå har jeg gitt opp. egentlig trenger jeg nok bare et stort spark bak..

    51. Wow, du har kjempe fin mage! slapp og stygg, liksom… Kunne du lage et innlegg om hvordan du trener og hvor lenge osv ? en detaljert treningsliste ? og hva du spiser osv, kanskje ? For oss som ønsker å oppnå samme resultat som deg.. Kanskje si noe om hvor høy du er og hvor mye du veier, og om du har høy forbrening .. 🙂 TAKK

    52. wow, det er helt utrolig hvor modig du er. En toppblogger som faktisk tør å si at , Ja jeg er fornøyd med meg selv, deal with it. Du burde vere utrolig stolt av deg selv.

    53. Digger magen din. Du har jo like fin kropp som victoriasecret modellene har. Store pupper, fantastisk mage, fine ben og sprettrompe. Hvem kunne ikke ha tengt seg det? Du er deg selv 100% og du gjør en god jobb. Synes det er sykt hvis du tjener 45000kr som noen trodde i kommentarfelte en gang jeg så, men du gjør jo så mye bra at du er i allefall ikke den som fortjener det minst. Du er pen, og jeg vil si at da du farget håret brunt så tenkte jeg, NEI. men nå synes jeg at du er mye finere med brunt en blondt. Digger stemmen din, og du ruler. Tror det er mange sjalue der ute, så skjønner hvis du får en del stygge kommentarer. Hvis jeg var deg hadde jeg stått å sett på meg selv i speilet i timevis haha. Du snakket om at du var fornøyd med kroppen din. og det skjønner jeg veldig godt. selv er jeg fornøyd, men har litt valker her og der. Hva er lizm vitsen med å klage hele tiden. bruk heller tiden på annet sier jeg bare :D:D good luck. kunne du skrevet et motivasjonsinnlegg om hvordan du motiverer deg selv til og trene, eller er det slik at du bare av og til får lyst? 😀

    54. Helt greit selfølgelig å være fornøyd med seg selv. Jeg kunne gjerne ønske jeg var det. MEN husk at det er noe som heter selvrespekt også. Så når det kommer litt for avslørende bilder, er det ikke negative kommentarer fordi du ikke får lov å være fornøyd med deg selv.

    55. Utrolig bra skrevet Sophie, er helt enig med deg. Skulle og ønske jeg kunne vært fornøyd med meg selv, noe jeg ikke er..
      Du er nydelig!
      Btw..Fineste magen jeg har sitt! Kan du skrive litt om hvordan du trenger, og hvor høy og hva du veier osv? 🙂

    56. Wow, sa virkelig noen at magen din var slapp? Nå følte jeg meg feit.. tro hva folk ville sagt om de så min? tror jeg må ut å springe meg en tur…
      Du er nydelig btw! Elsker deg♥

    57. Jeg synes du har en super fin mage 🙂 Jeg har en veninne som sier at hun er for feit.. når hun ikke er det i det hele tatt. Vi prøver å si det til henne men det kommer ikke inn…
      BTW.. Kan du ha en videoblogg? 🙂

    58. hehe, vis magen din er skrukkete og slapp har ALLE jeg vet om det også!
      Det med at du håper folk kan lese med et åpent sinn er jeg så enig i! Virker som om noen bare leser de innleggene der du gjør noe som de ikke liker, så når de går inn på bloggen din tenker de: “Lurer på hva for noe dumt hun har gjort nå!”
      Du er fornøyd med deg selv, noe du har god grunn til! You go girl! <3

    59. Alle de som skriver dritt om deg, kan kanskje tenke litt på seg selv! det kan hende de er missundlige på ossen mage du har. jeg ville hatt sånn mage jeg:P forresten elsker pircingen din<33

    60. Elsker magen din! Kan ikke tro at folk sier at den er slapp og skrukkete. De er bare sjalu! Du har all rett til å være stolt over hvordan du ser ut!! 🙂

    61. det er ikke sant at magen er “slapp og skrukkete”. kan du lage et innlegg om hvordan du trener og vise hvordan man “strammer opp mangen”?:)

    62. Er nesten litt drøyt å si at den er skrukkete og slapp. folk får dårlig samvittighet av det! herregud.. bruk huet.. som feks så sier du ikke at du er feit ved siden av en som faktisk er det når du er drit tynn selv.. faktisk ganske det samme :/ det trapper kanskje ned på andre som leser som ikke har nærheten så fin mage som du har… sier ikke mer

    63. Du skal ikke høre på de som sier du har slapp eller skrukkete mage! De er bare sjalue! Jeg synes du har kjempe fin mage/kropp.. Og synes det er bra du hører på deg selv for å få et mest mulig fint liv!

    64. Det å si at magen din er skrukkete og slapp, er akkurat som å si at man ikke er tynn før man såvidt har hud/fett igjen. Att du bare skal være ben og ingenting annet !
      Du er ett kjempegodt forbilde, Sophie ! 🙂 digger bloggen din 😀

    65. synest att du har en fin kropp jeg!:)
      Kan du legge ut en treningsvideo der du viser flere tips? og kan du legge ut den ”danse”video greia som man kan ”danse” til? 🙂

    66. Du er utrolig fin! Det er så kult at du driter i hva andre sier. Jeg prøver å ”drite” i det jeg også, men jeg klarer det ikke. You go girl <3

    67. Haha, digger at du har navlen midt på magen! Jeg også har det skjønner du, og jeg er de eneste av venne flokken eller bekjente som har navlen høyt oppon bikinilinjen! Det er ikke sikkert at du har tenkt over det, men det var ikke negativt eller noe altso!! Var bare sykt digg å tenke på at noen andre også hadde navelen midt på magen! hahah 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg