a good day

I dag er en bra folkens! Skolen skinner, det er fint vær og alt det der. Jeg har også fått trent masse og hardt i dag, føles godt å være i gang igjen! Men kan heller fortelle dere mer om det senere. Har også vært i byen for å kjøpe en babygave til en bekjent som har fått baby så Pia – om du ser dette, jeg har mye ting her hjemme til babygutten din! ♥

Og så skal jeg hilse til bloggleseren Sara som ringte meg i sta! 

Så var det koselig å komme hjem for å se dette i posten! Fikk en klokke + et brev fra en leser ( ♥ ) og en litt forsinket valentinesgave fra http://www.teddydelivery.no/ 

 

Når jeg kom hjem tok jeg et bad etterfulgt av selvbruning og jeg ble så brun at jeg må le når jeg ser meg i speilet, ser jo faktisk ikke ut.. Derfor blir det ingen bilder av meg akkurat nå, må ta en seriøs avskrubbningsrunde i kveld! Har (heldigvis?) kommet over det stadiet hvor jeg synes det er fint å være unaturlig brun, ikke slik som jeg så ut før:

HAHAHAHAHAHA JODAAA… Her var jeg hele 15 år gammel. 


40 kommentarer

Siste innlegg