skole……..

Det her har virkelig vært en lang dag med tanke på skole! Selve skoledagen var ikke så lang (0820-1335) men herregud så mye lekser vi har akkurat nå.. Flaks at jeg er supersmart og klarer alt  Haha neida men har bare jobbet med det, derfor har det blitt litt sen og dårlig oppdatering! Har fått en god del kjeft de siste dagene med tanke på skole og alt.. Jaja får faen meg bare holde ut og ta tak i skolen nå..

Venter på en viktig telefonsamtale, og etter det skal jeg nok ta å jogge meg en tur ute i “finværet”  Høres litt senere! 

Fikk denne fine lommeboken frahttp://www.smejfashion.no/, noe som var veldig bra da jeg trengte en ny! 

Og dette har jeg drevet på med i en times tid nå.. Skype med to i klassen for å få gjort en gyminnlevering.. Går så som så..

99 kommentarer

Siste innlegg