grattis til bloggen!

Egentlig fyllte bloggen min 1 år for en måned siden, men er det 1 år siden jeg begynte å ta blogging seriøst og blogget hver eneste dag –  så “gratulerer” eller hva man skal si, haha! Er helt sinnsykt å tenke på at jeg har gjort det her hver eneste dag så lenge nå, jeg har faktisk aldri hatt en bloggfri dag. Sykt, men ganske flinkt av meg da eller?

Når startet dere og lese bloggen min btw? Er veldig gøy å høre om! Og er det et innlegg som har vært her noen av dere husker spessielt godt?

Føler jeg må takke dere også, det er jo dere som gjør bloggen min til hva den er! Ved hjelp av dere får jeg motivasjon.. Jeg tror ikke helt ord kan beskrive hvor utrolig takknemlig jeg er, og det er ikke for pengene og sponsorgaver, men for at jeg får møtt så mange fine lesere, får høre deres fine tilbakemeldinger og sterke historier. Dere inspirer meg, er så glad i dere! ♥

Første bildet på bloggen EVER… Hva skal man si…

201 kommentarer
    1. Starta når du hadde den fake fjortisperioden din. De innleggene er de jeg husker best 🙂 Digger bloggen din, Sophie!

    2. Haha, gratulerer! 🙂 Jeg begynte da for ett år siden 😉 Kjempe morsomt å tenke på at jeg har lest/vært innom denne bloggen hver dag i ett år nå 🙂 LYKKE TIL VIDERE!

    3. kan du aldri være normal?! tenk litt før du gjør ting med kroppen din! Alt handler ikke om utsende vet du det???? Selv om du fikser å fikser så mye på deg betyr det ikke at du er pen! Det er mange som synes du er stygg!!!!! DEt synes jeg å , vær normal å vær det selv!

    4. starta å lese bloggen din da du nettopp hadde startet heiasofie.blogg.no 🙂 elsker deg like mye fortsatt

    5. syns å hukse at du hadde noen småblogger før du startet på denne bloggen? så jeg hadde peilet meg inn på deg og fikk til slutt vite om at du hadde denne bloggen, men leste den ikke fast før kanskje i midten av 2011? noe sånt:)

    6. Jeg fikk ikke høre om bloggen din før din og tcmn’s “bloggkrangel” faktisk 😮 Men leste den hver dag etter det, og det vil jeg fortsette med siden du tar bloggingen serriøst og er en så herlig jjente som du er 🙂 Vil virkelig møte deg en eller annen gang!
      Gratulere til bloggen da! 😀

    7. jeg startet vel rundt mai engang 🙂 det innlegget jeg husker best er når du hadde vært på frognerbadet og folk klikket helt mongo pga bildene du la ut!

    8. startet å lese bloggen din i sommer, i starten av sommerferien tror jeg. og har vært innom bloggen din ca. hver dag! 🙂 du er så utrolig flink blogger, og ikke minst pen!! gratulerer med ett år foresten, hihi 🙂

    9. Gratulerer!! Håper virkelig at du kommer på 1.plass på topplisten,for bloggen din er bare beeest! Fulgt den i nesten 1 år :))) <3 Digger den,og Sophie,du er den peneste jenta jeg noen gang har sett!

    10. gratulerer sophie!! startet å lese bloggen din en uke før jeg selv begynte som var i mars i fjor, ble så glad når jeg leste alt du skrev så jeg fikk veldig lyst til å blogge selv. har lest bloggen din hver eneste dag etter det, du er best <3

    11. Sikkert for et halvt år siden! Sophie, bloggen din er perfekt. Du er perfekt. Å lese bloggen din, er et stort høydepunkt i dagen min. Rart, men sant. 🙂 Keep up the good work,babe! ;*

    12. jeg starta å lese bloggen din i oktober 2011 🙂 angra meg litt for at jeg aldri hadde gått innpå den før, fordi bloggen din falt virkelig i “smak” med en gang! digger deg, Sophie, stå på <3

    13. Jeg husker det var folk som begynnte å snakke om deg hele tiden. så viste ei vennine av meg bloggeen din, så da begynnte jeg å lese den 😉 var vel i sommer eller noe =) Stå på, digger deg!

    14. Starte å lese bloggen din da du så ut som et normalt menneske med vipper som så naturlige ut, og da du ikke var kjent 🙂

    15. Kan ikke huske når jeg begynte å lese bloggen din, føler jeg har lest den hver dag i flere evigheter! Å jeg digger bloggen din og deg da 😀 stå på videre, du er kjempe flink, GRATULERER 😀
      Noen inlegg jeg husker spesielt godt er trenings innleggene dine som har vært til stor hjelp for meg også husker jeg dot videobloggen da du sang The Climb. <3

    16. Gratulerer! Har faktisk lest bloggen din helt siden du startet. Leste bloggen din også da du blogget på sophyelise også 🙂 Du en utrolig stor inspirasjon for meg, og jeg bare elsker bloggen din. Du virker som en så fantastisk person! Stå på videre, Sophie ! 🙂

    17. Har lest bloggen din i over et halvt år nå! Det er så sykt inspirerende og elsker den. Sjekker bloggen sin 24/7! Hahah, bloggen din hjelper meg så sykt gjennom hverdagen. Har ikke ord for hvor mye den betyr. Du er så sterk og så modig at det gjør hele bloggen mye bedre. Du er så unik i forhold til andre bloggere. Gjennom bloggen så virker du som en super person, Sophie! Stå på, vi lesere er utrolig takknemlig for at du blogger hverdag. Ha en fin dag videre 😀 <3

    18. Gratulerer kjempe masse!
      jeg begynte å lese bloggen din litt før den kom på topplista, husker ikke helt hvordan jeg fant bloggen din, men tror det var en kommentar du hadde skrevet på en annen blogg:)
      jeg må bare si jeg elsker å lese bloggen din, jeg leser den hver dag og er innom flere dagner om dagen.
      lykke til videre med blogginga, du fortjener den plassen på topplista!

    19. Eh, Ingrid, lol. Sophie er vel den av toppbloggerne som har fikset MINST på kroppen sin, så hun er utrolig normal.
      Begynte først i august 2011, tror jeg 🙂

    20. Jeg begynte å lese bloggen din når du var med Stine og hun linka til bloggen din. Også sluttet jeg i en måned eller noe og etter det har jeg lest bloggen din fast! (:

    21. Begynte å lese bloggen din da du hadde den “bloggfighten” med Therese, haha! Har lest den så og si hver dag siden 🙂

    22. Kom helt tilfeldig inn på bloggen din ifjor i mars-april og etter det har jeg lest bloggen din nesten hver dag! Du er såå flink og blogge! Hadde alle vært som deg hadde verden vært et bedre sted 🙂 <3

    23. begynte å lese bloggen din omtrent da jeg begynte på vg1 i fjor høst, syns du virker veldig jordnær og du har en blogg som er interessang å lese .)

    24. Jeg begynte å lese bloggen din da sommerferien startet i fjor, jeg ble litt skeptisk, men så fikk jeg se de seriøse innleggene dine om dyremishandling og lignende! Da fikk jeg et nytt og bedre inntrykk av deg, du er veldig flink og fortjener det beste innen “bloggverdenen”.
      Du er virkelig en av mine forbilder, og du har en kjempefin blogg!!

    25. Jeg begynte å lese bloggen din etter sommeren i fjor. Elsker bloggen din, så inspirerende og du er så pen!
      Btw; du er finest i mørkt hår! 😀

    26. Så kult ..Gratulerer <3
      Startet faktisk å lese med en gang du på topplisten og etter det har jeg faktisk elsket bloggen og du er favoritt blogger'n min så....ja

    27. Gratulerer Sophie!! Du er et bra forbilde, og jeg liker at du er deg selv . Du er en av mine forbilder, og jeg håper du skjønner hvorfor for det fortjener du! <3

    28. husker det var utrolig mye oppstyr på face med sånn blogger VS blogger! tuvaw VS voe.. osv! også var det noen som la ut hva syntes du om sophieelise: æsj; nam osv, så jeg klikket meg inn i juni og brydde jeg egentlig ikke, men ble ”hekta” i september!

    29. begynte å lese den da Stine linket til den i sommer eller noe. først tenkte jeg du bare var enda en dum rosablogger, men som jeg har lest og blitt kjent med deg synes jeg du er en utrolig reflektert og kul jente 🙂

    30. jeg har vel egentlig fulgt bloggen din hele tiden. også heiasofie 😉
      husker spesielt godt “rykter” (hvis ikke jeg husker helt feit) innlegget.. rørte meg <3

    31. Jeg begynte å lese bloggen når du og TCMN hadde “bloggfight”, tenkte først at du var en sånn dum, blond bimbo, men etter hvert fant jeg jo ut at du ikke var det da. 🙂

    32. Jeg været indom din blogg siden sommers. Tak, for den du er Sophie, du rammer mig helt her i Danmark. 🙂

    33. Begynte å lese bloggen din etter at du og TCMN hadde “bloggkrig” haha, etterhvert fant jeg ut at bloggen din var mye bedre enn hennes!

    34. jeg titta en del innom når haawt linka til deg og snakka om deg, men ble fast leser i begynnelsen av sommeren! 😀 Først trodde jeg du egentlig bare var en dum blondine som ikke tenkte på noe annet enn hvor viktig det var å ha en tæææn kropp og blondt hår, men etterhvert som du kom med viktige innlegg(som de om selvtillit, dyreplageri, kjærlighet osv!) viste det seg at jeg tok utrolig feil!

    35. Jeg leste bloggen din da den var sophyelise.blogg.no, og husker jeg var så “fortvilet” da du sluttet! Sjekket til og med topplisten for Harstad fra tid til annen for å se om du hadde begynt igjen, haha
      Ellers har jeg lest DENNE bloggen gaaaanske lenge. Stå på, Sophie! Det er mange som kan lære av deg 🙂

    36. Begynte å lese bloggen din i sommer tror jeg. Rett og slett fordi jeg elsker å lese bimboblogger. Etterhvert fant jeg jo ut at du var mer en bare en dum bimbo, men også en ganske smart jente

    37. Jeg begynte å lese bloggen din rett før sommerferien, og har vært helt hekta etter det! Du er så skjønn, Sophie 🙂

    38. Jeg startet å lese denne bloggen i mai/juni?
      Og jeg husker egentlig nesten alle innleggene dine, spesielt der du uttrykker meningene dine, og innlegget om da du slo opp med Marco. Jeg hadde det på akkurat samme måten og kjente meg igjen utrolig mye. Du er en inspirasjon.

    39. jeg oppdaget bloggen din når jeg satt på youtube å sågg på videoer av tcmn, så kom den videoen der du jappet i vei om at du var en barbi whit a twist, og at du var et kjempe bra forbilde som skule drikke seg dritings osv ( kødde video) også så jeg på flere av video ene dine og oppdaget etter vert at du hadde blogg, og et innlegg jeg husker godt er det når du fikk rosa hår, å det bilde som kom ut på artige.no xP jeg elsker deg og bloggen din sophie <3<3 du er bare verdens beste !!! <3<3 klem fra amalie<3

    40. Jeg startet etter at jeg så den tullevideoen av Tcmn om deg, så måtte jeg bare gå innom, hehe 😀 <3

    41. Jeg begynte å lese bloggen din for et halvt år siden. En venninne av meg som tipsa meg, og som blogger selv så syns jeg at din blogg er skam kul. Du er en fantastisk blogger, stå på!!
      Kommer alltid til å lese bloggen din 🙂
      ps; koselig om du tar deg en tur innom min blogg, og gir tips om hva jeg kan forbedre ;D

    42. Når du var på andre eller første plass 🙂
      Du er en superstor inspirasjon ! Du ser liksom “fjortiss” ut, mens du har en UTROLIG flott personlighet ! Jeg bare DIGGER deg ! Stå på Sophie, du er et utrolig stort forbilde !

    43. når du kom på topplisten fikk jeg høre ” har du lest hun jenta med det lange blonde håret og store puppene sin blogg?” osv
      Leste ikke bloggen din så mye da, men leser bloggen din flere ganger om dagen! du er superflink 🙂 jeg hadde aldri giddet å blogge 2-3 innlegg om dagen, så du fortjener alle de fine kommentarene og 2.plassen!
      klem

    44. Gratulerer sophie ♥Jeg vetikke helt når jeg begynnte å lese bloggen din men da jeg først oppdaget den ble jeg fast leser med en gang ♥
      Du er modig og sier det du mener.0g klager ikke så veldig over vis du får negative kommentarer sånn som mange andre gjør 😀
      Du er seffølgelig veldig pen også ♥ Jeg er fast leser ♥ og et skal jeg alltid være og håper du aldri slutter å blogge ♥♥

    45. Jeg startet å lese bloggen din for lenge siden, husker jeg så den gjennom haawt sin blogg, men så drev du hele tiden å slettet bloggen(e)… haha

    46. Startet og lese bloggen din for et halvt år siden. Husker utrolig godt den ¨bloggkrigen¨ mellom deg og tcmn. Jeg greide ikke og velge vilket lag jeg skulle være på og endte med og være på begge sitt :PP Jeg var barnselig XDD HAHA virker sikkert som en suker fjortis men er ikke det altså 🙂 Ha en fin dag Sophie, jeg er en stor fan av deg. På de dagene jeg føler at ingen ting kan gjøre den dagen bedre så går jeg inn på din blogg og blir i utolig godt humør. Tusen takk! <3 Glad i deg <3 (Virker sikkert litt rart at jeg skriver at jeg er glad i deg, men jeg er på en måte glad i deg selv om jeg ikke kjenner deg. Håper du forstår og ikke tro at jeg er sen fjortis selv om jeg skirver litt mange smile :D) <3

    47. Begynte å lese bloggen din nesten rett etter du viste de “rompebildene” i oslo, når du var i en badepark med Stine 😀 haha!

    48. Det første innlegget jeg leste på bloggen din var det da du bestilte deg extensions, haha <3 😀 du vet da når du spurte leserne om å tippe hvilken farge du hadde bestilt ! 😀 digger deg, stå på videre i et år til ! <3

    49. Begynte faktiskt å lese bloggen din i dag 😊❤men eg har hørt om deg sånn før da. Du er så kul elsker bloggen diiin !<3 Hadde blitt stolt, fornøyd og kjeeeeempe glad for en kommentar tilbake:):)! Btw du er rå !<33

    50. Gratulerer , elsker bloggen! husker ikke da jeg begynte , er en god stund siden! 🙂
      Stå på , du er favorittbloggeren min så fortsett å blogg <3

    51. Jeg begynte å lese bloggen din for ca. et halvt år siden. En venninne fortalte meg om deg, og bildet ovenfor var det første hun viste meg. Ikke det beste førsteinntrykket kan man si.. :p
      Men etter en stund ble jeg avhengig og nå leser jeg bloggen din hver dag. Du må aldri slutte! <3

    52. Husker ikke helt når det var, men begynte å lese bloggen din før den kom på topplisten ihvertfall. Du er så kul, og jeg elsker når du skriver om litt store og viktige ting. Du er kjempeflink til å skrive, og du skriver på en helt annerledes måte enn jeg forventet når jeg tenkte på utseende ditt. Stå på!

    53. Har lest bloggen din en stund. Liker veldig godt at du skriver om dine egene meninger, og om trening. Får virkelig motivasjon av å lese det du skriver. Digger bloggen din, stå på :- D

    54. du har forandret deg en del ser jeg.. 😉 jeg har lest bloggen din ganske lenge, husker ikke når jeg begynte. du er en utrolig flink og seriøs blogger – det liker jeg, stå på videre du! 🙂

    55. Har lest bloggen din siden tcmn havnet på 1.plass.husker godt når du skrev at du hadde slått opp me han… Husker ikke navnet :-/

    56. Begynnte å lese den i starten av 2011 så jeg har lest den snart i 1 år xD elsker bloggen din og du gir meg mye inspirasjon i dagliglivet xD <3

    57. Husker veldig godt at jeg satt på hytta og jeg gikk inn på bloggen, husker nesten vært eeneste innlegg av de som var der, og det var faktisk 22 juli!

    58. tror eg begynte å lese den rundt begynelsen av sommeren, eeelsker bloggen din, og kjenner meg igjen i mye av det du skriver !;) og du er faktisk en av de eneste som blogger opp til flere innlegg per dag, derfor er du yndlings bloggeren min!<3

    59. Begynte å lese bloggen din etter at du fikk ett av innleggene din på VG´s nettside. Rundt høsten ifjor elle noe slikt. Det innlegget om at de som har en fin kropp burde få vise den frem, husker ikke, men det var vertfall et innlegg der du viste mye “hud”. Først ble jeg sjokka, men så ble jeg litt…tja…misunnelig for at du i det hele tatt turte, og for det står jeg i stor respekt for deg! GRATTISS 😀

    60. å, gratulerer!
      begynte å lese bloggen din når vi kommenterte på bloggen til hverandre, men så “sluttet” jeg å lese den litt. men begynte å lese den fast igjen i slutten av juli 😀 du blogger så utrolig bra, og du er ganske ærlig når du blogger. husker da du blogget om at du trente masse, og jeg fikk skikkelig inspirasjon av deg til å trene også. og når når du svarte på spørsmål. du hadde ett innlegg der du svarte om spørsmålene eller ryktene folk hadde hørt om deg var sant eller usant.
      men alt i alt synes jeg du er veldig flink, og ikke minst pen! du deler jo en del ting på bloggen din, men samtidig har du masse privat også, noe som er bra. for det er ikke gøy å lese blogger der de nekter på at de drikker og sånt, men når man egentlig vet at de gjør det! Du er et utrolig bra forbilde<3

    61. Gratulerer 😀
      Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske! du er virkelig flink til å blogge om alt mulig, det er det som er så gøy med denne bloggen, at det er variasjon! ikke det samme hele tiden! 🙂

    62. Ble fast leser med en gang du startet bloggen bare fordi du var haawts kusine egentlig. Nå er du min favorittblogger!Sykt at jeg har lest den så lenge :O <3 keep up the good work

    63. starter å lese bloggen din omtrent med en gang den kom på topplisten 🙂
      det innlegget eller den videobloggen jeg husker best, må være den du snakka om marko – og at du ville at han skulle ha flere kjærester.. ikke bare vokse opp å si at du er den eneste kjæresten han har hatt 🙂 noe sånt!

    64. Gratulere!
      Hm, huske ikkje ka ti, men e nok nån måneder siden tebake. Va da bestevenninna mi va innom bloggen din og æ bare “kem e det sin blogg?”. Va nok då æ begynte å gå innom bloggen din nån ganger, men nu e æ innom den fast kvær dag. Syns det e bare morsomt du e fra Harstad, du blogger utrolig bra! med variasjoner, og e dæ sjøl. Din og tcmn sin 🙂

    65. Jeg begynte å lese bloggen din da jeg fant en video av deg på youtube, og jeg satt i kanskje en time ellerno og så på dem. Jeg syntes du virket kjempe kul, så jeg startet å lese bloggen din. Jeg var fast leser i noen uker, men etter hvert sluttet jeg plutselig å lese bloggen din (haha, jeg aaaaner ikke hvorfor). Men så i mai/juni (?) en gang, så nevte tcmn deg i noen innlegg ogsånt, og jeg bare “åh, den bloggen pleide jeg å lese før!!”, også startet jeg å.. ja, lese den fast. Og det har jeg gjort siden den gang! 😀

    66. Grattis, begynte å lese bloggen for noen måner siden. Og jeg husker godt da du skrev om tynn og tjukk! 🙂 <3 BTW: Elsker bloggen din Sophie! Stå på, du er flink 🙂

    67. Huker ikke nøyaktig første inlegg, men det var vel i sommer, eller begynnelsen av høsten. Det som fikk meg til å komme tilbake til bloggen din (du er den eneste som jeg følger med på på topplisten, pluss livingdoll, på modette) var vel at du skrev veldig åpne innlegg, slev om det kan være skummelt å faktisk vise lesere din svake side, så synes jeg du takler det bra, og du var liksom alltid optimistisk, av og til kanskje litt for optimistisk (når det kom til forholdet, du skrev hele tiden at det kom til å gå bra, men når det var slutt sa du at det hadde føltes som om det var slutt lenge, og sånn hadde jeg det i mitt forrige forhold også, var sammen med han minst 5 måneder for mye..), men det vil jeg egentlig ikke klage på. Du fikk også opp motivasjonen min til å trene, jeg husker en av de førtse youtubevideoene jeg så var den med treningstips. Oi nå kom jeg på noe annet, i begynnelsen fikk jeg helt bakoversveis og bare wtf feile ho kjærringa, siden jeg tilfeldigvis kom over den videoen der du står i rosa kjole i speile og leka deili, og æ tenkt bare hærreguuud. Men så tok jeg meg faktisk tid til å leese bloggen din.
      Og jeg synes det er veldig kult om det er sant at du faktisk ikke liker paradise hotel, for mange tror nok du er ei jente som kunne vært med der, og det at du aldri ville gjort det, gjør deg til et forbilde.
      til slutt vil jeg bare si: dritsøtt bilde, selv om øynene derpa litt pga fargelinsene x) Jeg brukte også det ei stund, føler at øynene ser helt tomme og skeive ut med det.
      Gratulerer, og stå på videre! 🙂

    68. Begynte å lese bloggen din etter at pappaen din skrev om all hetsen du fikk på facebook. Da måtte jeg jo inn og se hvem som var så teite å snakke dritt om familien!;)
      Så er det jo litt spennende for en gammal kjerring som meg å følge med på hva dere ungdommer driver med om dagen- og hvordan du har utviklet deg fra å være en pitteliten sprett i bleier til en flott, intelligent og nydelig ung dame!:)

    69. Begynte å lese i juli tror jeg det var, da du var så flink til å trene! Elsker å få litt inspirasjon, så savner litt det at du skrev om sånt 🙂

    70. leste før cecilieandrea.blogg.no, å hun linka deg med en gang du begynte å blogge! så jeg har lest bloggen din helt siden:)

    71. begynte å lese bloggen din da du å tcmn hadde ”kranglen” deres <3 etter det har jeg lest bloggen din hverdag <3 synnes faktisk at det skulle vert deg på første plassen ^^ du e sykt flink til å blogge ovs <3

    72. Aner ikke når jeg startet å lese bloggen din, jeg leser nemlig aldri blogger, men når jeg først gjør det så er det din 🙂 Jeg synes det er så herlig at du er så ærlig som du er. Husker godt en av innleggene der du hadde fått negative kommentarer pga noen lettkledde bilder. Syntes det er flott at du er moden nok til at du kan si det at du ikke ser det gale i å vise fram kroppen sin når man er fornøyd med den! Det gjør deg til et forbilde. Selvfølgelig kan man vise fram kroppen sin om man er fornøyd med den, det hadde jeg også gjort 🙂

    73. Jeg begynte å lese bloggen da jeg fikk bloglovin, for jeg følger deg. Det var vell i november eller no sånt 🙂 Jeg ELSKER bloggen din! Du er kjempe flink til å blogge!:) Gratulerer med et års blogging! 🙂

    74. Starte å lese bloggen din da du og tcmn ‘kranglet’. Vet ikke hvorfor jeg gikk inn på bloggen, men jeg fannt ALLE videoblOggene dine på YouTube og tenkte ‘ho dær va pen å virka som en ordenklig person, ho likte æ’ og så husker jeg best at du ble så lei deg pga håret ditt og at du farget håret. OG at du har skrevet så fine/brae innlegg som har gitt meg bedre selvtillit!! Før hadde æ sykt dårlig selvtillit. Æ har alltid vært lavest i klassen, hatt små føtter, hatt astma og eksem og masse allergi mot b.l.a og være i samme rom som erter…. Nu har æ lært AV DÆ å like mæ skjøll! Loveu! <3

    75. Sykt bra gjort å blogge hver dag da! 😀 Jeg har lest den i ca 4 måneder nå tror jeg det er 🙂 men har lest omtrent alt som står i arkivet .. x’D haha 😀 <3

    76. jeg begynnte for ca 2 dager siden…. Neida 😛 jeg begynnte å lese bloggen din for ca et halvt år siden å siden den gang har jeg lest den fast ;*

    77. jeg begynte å lese den da du skrev ditt første innlegg. husker haawt hadde sagt at du begynte med bloggingen igjen. Husker jeg sporte om du kunne ha et ”om meg” innlegg, og det gjorde du 🙂

    78. jeg starter å lese for ca 2 måneder siden og synes du er perfekt !! skulle ønske jeg var deg <3 pena <3

    79. Begynte å lese bloggen din da tcmn hadde den fake-barbie-dagen. Mitt første intrykk va at det va en veldig overfladisk blogg, men e så glad æ fortsatte å følge dæ, viste sæ at førsteintrykket va helt feil 🙂

    80. Gratulerer!:D tror jeg har lest bloggen din i et halv år nå ..:) fikk vite den av ei vennine^^
      Din blogg er faktisk også den eneste bloggen jeg leser sånn..hver dag 😀 du er best!!

    81. heheh, begynnte og lese bloggen for leenge siden ! ♥ husker ikke en gang når ;). Gratulerer foresten ♥. Vell.. Søstra mi begynnte og lese 😉 , jeg synes den så litt kul ut og lese så jeg bare begynnte noen dager etter ;), jeg leste den i alle fall da du forsatt hadde blondt hår ;). Jeg har nok lest denne bloggen i 1 halvt år maks :)). Oi !, dette er forresten første gang jeg legger inn en kommentar på din blogg ;O , aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før men akkurat nå fikk jeg bare lyst til det? vet ikke hvorfor .. ♥ føler at jeg har skrivd en veldig lang kommentar akk nå :OO, men .. ja… fikk bare lyst til og skrive noe :)). Håper du kommenterer tilbake C: .
      MHV Nora ♥ PS. jeg liker bloggen din♥

    82. Jeg begynte å lese den i sommer en gang . Å for å være helt ærlig så synes jeg at du bare var teit da , men så inså jeg at du er jo helt normal xD det er jo bra å ha litt drama folk her i verden , men Kanke akkurat si at du er det 😉 jeg elsker bloggen din å jeg kommer til å lese den en god stund til 😀

    83. jeg har lest bloggen din leenge! siden du blogget på sophyelise.blogg.no! Og en før det og tror jeg .. haha 🙂 Har alltid elsket bloggen din, jeg.

    84. Er egentlig ikke så lenge siden jeg begynte å lese bloggen din fast, men har alltid visst hvem du er. Må si at jeg egentlig tenkte på deg som en “bimbo”, men der tok jeg jammen meg feil gitt! Du virker veldig jordnær og søt! Elsker bloggen din, og at du er så flink til å oppdatere så ofte! Det er ikke mange toppbloggere som gjør det syntes jeg!

    85. Jeg husker Stine (haawt) skulle bort noen dager, og du skulle gjesteblogge for henne. Så tror jeg du fikk din egen blogg? så slettet du den, og da ble jeg forbanna, for hadde endelig funnet en blogg jeg likte å lese, og som interesserte meg 🙂 Så kom jeg over noen som hadde linka til deg, og hååpte at det var deg som jeg trodde det var! Åh, ble så utrolig glad! Har lest bloggen din hyppig siden det 🙂

    86. Begynte å lese bloggen din en stund før du kom på topplisten jaa, var vel kanskje i mars-april i fjor?
      En bekjent la ut link til bloggen din på facebook, siden han kjenner deg og sånn – og jeg likte bloggen veldig godt, og begynte derfor å følge deg fast. Har faktisk lest _ALLE_ blogginnleggene dine siden mars-april i fjor. Husker spesielt godt det fiine bilde av deg på utkledningsfest med bunnyørene og hvitt hår! åå, fine deg og beste bloggeren!

    87. begynte å lese deg faktisk før du ble ¨kjent blogger¨, i april en gang tror jeg? eller mai..?
      husker det innlegget der du sa du hadde begynt å trene for real og skulle vise ooss resultater snart.. ble aldri noe av, haha, jajaaaaa. og det inlegget du skrev om wonderbra, takk for tips, haha 😉

    88. Jeg begynte å lese bloggendin den gangen tcmn hadde den video om deg, først trodde jeg du var en barbie, men det er du virkelig ikke! du er så utrolig inspirerende. Jeg angrer ikke på at jeg gikk på bloggen din den gangen !! 😀

    89. husker ikke helt når, tror det var i den tiden du blogget i mot heidi alexandra, etter det har jeg lest bloggen din hver dag og jeg elsker den og deg!

    90. Startet å lese bloggen din rett før jul:) Førsteinntrykket var at jeg ikke likte deg, men nå elsker jeg deg!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    91. Gratulerer til bloggen din! Begynte å lese når du ble linket av VG =)
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    92. Første gang jeg leste bloggen din tror jeg var i niende(kanskje åttende, husker ikke nøyaktig), og etter det laget jeg min første blogg. Jeg tror ikke det var den HeiaSophie bloggen, men en enda tidligere en. Det var jo mye snakk om deg på skolen og slikt, så jeg fulgte jo med. Jeg leste alle bloggene dine fast, jeg synes det var veldig interessant. Mest fordi du skrev med så mye kløkt når du så ut som en barbie dukke. Og jeg synes den miksen var ikke bare helt ny, men spennende.
      Det innlegget jeg husker aller best, det var en på HeiaSophie tenker jeg. Der du skrev om alle forventningene man har til jenter, med bryst, slanking og sminke, og klær. Og du skrev veldig bra, om hva du mente om det. Tok utfordrende/lettkledde bilder av deg selv som eksempel, noe som var veldig modig. Og jeg var veldig enig med deg. Siden da har jeg prøvd å lese bloggen din, uansett hva den het.
      Side du kom på topplisten så har jeg vel egentlig bare lest for å se om du har det greit. Jeg har ikke vært venn med deg direkte, men kjenner jo Lotte, Amanda og Anne-Sofie. Folk forandrer jeg jo mye på kort tid, så i så fall kan jeg kanskje si: kjente..
      Jeg liker aller best når du skriver som du gjorde fra det innlegget jeg husker som best. Med egne meninger, eller temaer du står for. Som dyremishandling, sminketesting og alt det der, selv om du har hatt det før så synes jeg det er veldig at du sprer riktige budskap og idealer til mange unge jenter landet rundt.
      Ofte tenker jeg at om jeg hadde vært i samme situasjon som deg så hadde jeg ikke turt å blogget, det hadde vært for skummelt. For mange lesere. Jeg fatter ikke hvordan du klarer alt presset. Og det er veldig modig av deg, det synes jeg. Så gratulerer, ett år, det blir nok fler.

    93. Det innlegget jeg husker best er da du skrev om din politiske mening. Kanskje fordi jeg synes det var veldig interessant 🙂

    94. Gratulere! Startet og lese bloggen din i Mai i fjord ellernoe, og har lest den nesten hver dag ! Og jeg har vell så å si lest hvert innlegg siden da ! Stå på ! Digger bloggen din !!

    95. Hei Sophi. Jeg begynte 1. oktober å lese bloggen din. Vi hadde akkurat fått høstferie og jeg kjedet meg så jeg satt å leste på forskjellige blogger å kom fram til deg. Da begynte jeg å blogge dagen etter og du vart som en inspirasjon..
      Jeg har aldri kommentert bloggen din før nå, men stå på videre:)

    96. Jeg var faktisk din første kommentar, stolt! Jeg har også lest bloggen sin så og si hver dag siden den gang:)

    97. Jeg har lest bloggen din siden du skrev om “få meg på for faen” og jeg digger bloggen din enda! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg