oh hot damn

Jeg må bare spørre dere, er det sant at Chris Brown har forbud fra å komme inn i Norge / holde konsert her på grunn av at han slo Rihanna..? Såfall er det noe av det DUMMESTE jeg har hørt, om jeg slår noen her nå skal jeg da bli nektet innreise i Sverige f.eks..? Haha det er det verste jeg har hørt! 

Synes i alle fall han er verdens deiligste og fineste og jeg ville droppet alt og alle i verden for noen timer med han ♥ Om det innebærer en liten smekk med knyttneven fra han så gjør det ingenting, haha! Nå vet jeg dere kommer til å bli sint men er man forelsket så er man forelsket.. 

Hvem er den kjekkeste kjendisen dere vet om?

Elsker når han roper sånn ” Leggooooo ” eller hva han nå roper, haha.

226 kommentarer
    1. Vet ingenting om det at han ikke har tillatelse her i Norge? Er vertfall det dummeste jeg har hørt!
      Den kjekkeste kjendisen jeg vet om er Zayn Malik<3 One Direction ftw!! <3

    2. han slo jo ikke Rihanna, han overfalt henne med vold i bilen. Om du har sett bildene av hvordan hun så ut etterpå bør du skjønne det, grunnen til at han ikke kan komme på turné er fordi han sitter i “fengsel”. så han må vente til dommen er over 🙂 Men jaa, aah håper han kommer hit!!

    3. hm , vet ingen ting om det .. men hadde vært utrolig gøy å dra på en konsert med han! yuum
      den kjekkeste kjendisen jeg vet om .. hm, må bli lil wayne ! åh, er bare noe ved han .. nam 😀

    4. Chris Brown er dessverre ikke helt min smak! Han har en så sleip tryne…
      Ian Somerhalder er noen av de få mennene jeg virkelig dør av å se på! Skuìkke vært mulig!

    5. One direction gutta er drit kjekke, hvertfall Zayn! Også er Christopher M. Husby sykt kjekk, Zac Efron og Chase Crawford er også kjekk!

    6. syns også chris brown er kjekk, men må nok si jeg setter Daddy yankee og Don omar høyere på ranken, fin blogg :))

    7. Trodde du hadde liiiiitt bedre bedømmelse enn som så. Det er UAKSEPTABELT å slå dama si UANSETT situasjon og uansett hvem som gjør det. Nektelse for innreise er kanskje litt drøyt, men jeg for min del mistet all respekt for ham.

    8. Hadde du slått noen på samme måte og måtte ha sonet en straff for det, ville heller ikke du kommet inn i USA…

    9. De fem kjekkeste guttene er helt klart Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Harry Styles og Niall Horan <3

    10. Det du skrev der, DÈT er noe av det DUMMESTE jeg har hørt. Så utrolig latterlig av deg å skrive. Tror ikke du er klar over hvordan Rihanna så ut, ikke bare etter “en liten smekk med knyttneven”, men etter å ha blitt overfalt. Jeg håper og prøver å tro at du faktisk ikke mente det du skrev, da det blir for dumt. Om ikke din respekt for Chris Brown er borte, så får det bare være, men å uttale seg på den måten blir bare respektløst. Jeg lurer på om du er like høy i hatten den dagen en av dine nærmeste venninner blir banket til blods av den personen hun stoler mest på. Er det da du skal si til henne: Er man forelsket, så er man forelsket?

    11. Og rihanna fikk ikke en smack med knyttneven, men ho ble rund jula! Det værste er at du skriver dette for å provosere og få flere lesere. Og jeg er dum som lar meg provosere.. Vel, er hvertfall det dummeste blogg innlegget jeg har lest…!

    12. Om du mener at han bare slo henne vet du virkelig ikke hva du snakker om, Sophie. Han slo henne tross alt ned. Han fikk blodet hennes til å renne noe voldsomt. (SE PÅ BILDERESULTATENE!) Og de stygge ordene han kalte henne mens han holdt på å drepe henne er mye værre enn de stygge kommentarene som du blir lei deg for. Dessuten var han utro (noe du liksom er så mye i mot).
      Alt dette skjedde fordi Rihanna spurte han om hvorfor han sto å klinte med noen andre jenter på festen de sammen var på og hvorfor han nå kjører bil når han ca har drukket ti liter med alkohol og er full.
      Jeg er enig i at han er kjempekjekk og det der. Men tenk litt før du begynner å bli så stor i kjeften med å underdrive i hva han har gjort mot Rihanna.
      Du er egentlig ikke er klar over hva du snakker om i dette temaet. Grunnen for at han ikke kunne komme til Norge var fordi han var i Fengsel, og dette gjaldt alle land. Nå ble jeg egentlig litt sjokkert over hva du nettop publiserte.

    13. Har selv vært sammen med en som var voldelig mot meg, og du har rett, er man forelska så er man forelska, men man skal så absolutt ikke finne seg i slik oppførsel fra noen som helst

    14. sykt at han faktisk fortsat får gjennomgå for den episoden med Rihanna. Chris Brown er serriøst en av de mest sexy på jorda!

    15. Jeg var selv i et voldelig forhold og blir virkelig lei meg og provosert når jeg leser innlegget ditt. Jeg håper virkelig ikke du mener dette? Nå mistet jeg all respekten jeg hadde for deg…

    16. “heiaa, æ heiter sofie, men du må si sophie da for ellers høres det så dumt ut, ihihihih. Æ ær ei falsk wannabe barbie som alltdi prøva å trøkka puppan mine så lagt oppi skjermen som mulig, å æ laga støgge videobloggar dær æ seie at æ ikkje ha sminke, men så har æ masse, også sjækka æ heile tia korsen æ ser ut, noe som e irriterandes for dåkker men det dritar eg i, men egentlig ær det ikkje nokon vits å sjekke korsen æ ser ut, for æ ser heilt forjævlig støgg ut uanset”

    17. SKJER MED ALLE SMÅÅÅ-KJENDISENE DA? DEN VAKKRESTE OG RETT OG SLETT BESTE ER JOHNNY DEPP!! HAN KUNNE JEG VIRKELIG GJORT ALT FOR…

    18. Oh, Robert Pattinson er drømmemannen min – det finnes mange som er utrolig mye finere enn han men noe med han gjør han så jævlig mye finere enn alle andre, hvis du skjønner. Han har liksom noe jordnært ved seg, og han prøver liksom ikke – han er bare så jævla fin, herregud.

    19. åh, han er deilig! Akkuratt de “frekke” kommentarene du får nå, syns jeg du kan bare gi faen i. For jeg vet at du ikke mener at det er greit at menn slår kvinner, kanskje måten du uttalte/ordla deg på var dum men det frå så være 🙂 Det skjønner vel dere også folkens? 🙂 selv må jeg si at jeg ikke er verdens største fan av deg, men jeg skjønner faktisk såppas at du ikke mente det du skrev ordrett i dette innlegget 🙂

    20. Blir så provosert av at noen i kommentarfeltet mener at du mener dette stygt! Årh.
      Garrett Hedlund er verdens deiligste. Hvis du vil ha en ny favorittfilm så se Country Strong, for det er verdens beste film, og han har hovedrollen sammen med Gwyneth Paltrow! Nyydelig mann og nyyyydelig film!

    21. åherregud så ung og du du er. Du burde ikke få lov å ha blogg å uttale meningene dine når du er så utrolig umoden og latterlig. Hvis du noen gang kommer i et voldelig forhold skal jeg love at lille naive deg skjønner alvoret og slutter å si slike idiotiske ting. Men så er alle leserene dine 15 år og nedover, så de skjønner ikke at du er dum. Håper bare de ikke lures til å tro at slikt er normalt. For du har en enormt dårlig påvirkning på andre hvis de skal tenke som deg.

    22. Alle de som forsvarer deg i dette inlegget og sier det du sa er helt greit, skal jeg LOVE deg er like ung og dum som deg og er yngre enn 18 år. For du vokser opp en gang du og lille venn, og da åpner du øynene og ser hvor utrolig latterlig du har vært. HÅPER JEG! for guds skyld. Hvis du er slik for alltid må du nesten få alvorlig hjelp.

    23. Kjære sophie, eg har vært enn trofast bloggleser lenge. Du e rett å slett skamfin, å eg vil se ud så deg. Men nå e eg skuffa øve deg. Komme fortsatt te å lesa den goe bloggen din, men den spøgen syns eg du konne ha spart deg for. Har ei tante så levde i et forhold med bare vold, e sje noge å spøka med!

    24. Kjære sophie, eg har vært enn trofast bloggleser lenge. Du e rett å slett skamfin, å eg vil se ud så deg. Men nå e eg skuffa øve deg. Komme fortsatt te å lesa den goe bloggen din, men den spøgen syns eg du konne ha spart deg for. Har ei tante så levde i et forhold med bare vold, e sje noge å spøka med!

    25. Jeg lurer på om du er like høy i hatten den dagen en av dine nærmeste venninner blir banket til blods av den personen hun stoler mest på. Er det da du skal si til henne: Er man forelsket, så er man forelsket?

    26. Den kjekkeste kjendisen er JB,Justin Bieber! :)<3
      Å til dere andre! Ho har ikke sagt noe gærnt,så slutt med de stygge kommentarene deres!!! Sophie fortjener ikke de.Ho har ikke sagt noe gærnt.Lest innlegget,men jeg er ikke dum selv om jeg forsvarer ho!

    27. Hei Sophie!
      Når skal du dele ut de løsvippene?
      Uns, han er i dommen, så han får ikke komme til Norge før den er over. Noe som er utrolig dumt, fordi han er så kjekk <3 Men han slo ikke Rihanna, hvis du søker på Rihanna og Chris Brown vold på google får du se bilder. Syns Enrique Iglesias, Robert Pattinson og Cam Gigandet er HOTTE!

    28. ikke vet jeg om han er nektet innreise, men helt ok hvis han er det 🙂 er på ingen måte ok å gjøre som han gjorde 🙂

    29. Ok, du har skrevet mye dumt, men dette tok virkelig kaka. Bare tenk hvor mange du traff med dette innlegget som faktisk har opplevd vold i et forhold. Du må gjerne mene han er kjekk, men ærlig talt. Mistet en god del respekt for deg nå. Jeg har alltid synes at du henter deg godt inn igjen når du skriver tåpelige ting på bloggen, men dette her ble jeg skuffet over. Virkelig. Drøy spøk, om det er en spøk. Hadde du nesten drept kjæresten din, hadde du aldri kommet inn i f.eks USA.

    30. Du er så sykt respektløs. Jeg har vært i et voldligforhold selv, og vet akkurat hvordan det er. Du skal faen meg ikke slå noen som helst, om det så er en venn, kjæreste eller random.
      Du er rett og slett patetisk 🙂
      Likte godt bloggen din før, men NÅ… du driter deg loddrett ut 🙂 burde skjems !!

    31. fyyfaen, der mista du all respekten min. “Om det innebærer en liten smekk med knyttneven fra han så gjør det ingenting” RIHANNA BLE SKAMBANKET. tenk deg om jente

    32. Tror ikke du hadde sett det slik om du hadde blitt utsatt for det selv, eller opplevd noen av veninnene dine bli overfalt av kjæresten sin.
      Kjekk er han vel, men har ikke noe respekt for ham egentlig.
      Ser ikke på kjendiser på den måten, at man blir “forelsket” (ser ikke på andre gutter i det hele tatt egentlig når man har kjæreste), men en jeg synes var søt var Jake Gyllenhaal da han spilte i donnie darko, når han så ung ut.

    33. Tviler på at det er sant, for han har jo ikke fått det på rullebladet sitt tror jeg, og da tviler jeg på at de gidder det : p er vel mer sjangse for at noen arenaer ikke vil ha han til å spille hos seg eller noe i stedet !
      og den kommentaren din var jævlig dum, sophiee! uff, du vet folk kommer til å rage, og det var faktisk ganske respektløst. kjærester som slår eller er voldelige er aldri ok, og selv om det var kødd var det ikke spesielt kult eller lurt sagt 🙂 tenk deg om, sweetie !
      har en greie for søte gutter, så justin bieber, jaden smith, harry styles! men av en eller annen grunn krøller trusa mi seg av pitbull og david guetta 😉 if u know what i mean
      hørt turn up the music av chris brown forresten ? INSANE !
      og han roper leggo! betyr lets goo, er bare slang 🙂

    34. altså, jeg digger deg jente, men akkurat dette blir litt for dumt. det er ikke snakk om et lite slag i fjeset, men om et overfall. enig i at det er teit han ikke kan komme inn til Norge begrunn av dette 🙂
      hovedpoenget mitt er at jenter skal ALDRI akseptere å bli slått av kjæresten. det har jeg absolutt null respekt for. gutter slår ikke jenter, sånn er det bare. det er iallefall min mening.

    35. Har et spørsmål angående det bloggmøte du har vært på. Har tittet innom bloggene til de andre som også var der, og du er ikke med på noen av bildene eller filmene? Ble du holdt veldig utenfor, misliker de deg eller har du bare et dårlig forhold med alle? Alle de andre bloggerne var sammen hele tiden og så ut til å være gode venner, tok bilder sammen, var på hotellet sammen etc. Men du var aldri med dem. Pluss at du ikke var med på fotoshooten. Noe som skjer eller?

    36. Jeg har bare ett lite spørsmål til deg, SOFIE. Du var jo selv i et forhold som ikke gikk så bra, og du har gitt beskjed om at du faens hater at bloggere skriver om eksen din – at de så han kline med andre jenter på diverse fester. Hvorfor hater du det så fælt, da, kjære deg? Det er jo tross alt ingenting i forhold til å være i et voldelig forhold.
      AAAaaa, det stemmer! Det er fordi voldelige forhold ikke er så ille i dine øyner det. Det du kaller for en “liten slap” var for faen ikke det. Rihanna ble overfalt i bilen sin da hun skulle konfrontere Chris med at han var utro.
      Grunnen til at han ikke kommer inn i landet, er fordi han er under noe som heter “house arrest” som de har i mange land. Regner med du ikke vet hva det betyr, men det er at han ikke får lov til å gå lenger enn så og så langt. Oss vanlige personer må holde oss i huset – men pga jobben hans og sin “store” kjendis-tilværelse, så får han lov å dra på intervju og gjøre konserter i hjemlandet.
      Du mistet mye respekt i fra meg her, og mange andre også ser jeg. En venninne av meg var i et voldelig forhold, der den nåværende eksen hennes slo henne ned da han var på fylla. Han drapstruet henne, kastet kniver – og voldtok. Dette foregikk flere måneder, uten at noen fikk vite det.
      Etter noen uker så begynte vi i venninne gjengen å lure på hvorfor hun plutselig ikke ville ha kontakt med oss lenger, og sluttet å svare på telefonen. Vi dro over, og der lå hun på sofaen med store blåkuler, og rifter i ansiktet, ryggen og magen. “Typen” hennes hadde stukket der i fra noen dager tidligere.
      Vi fikk oss endelig med henne på sykehuset, der det ble anmeldt, og han fikk seg en klekkelig bot i tillegg til tre år i fengsel, noe som i mine øyner er alt for lite. Nå har han to år igjen, og får prøvetillatelse om 6 mnd – siden Norge er helt jævlige på å sette folk på plass. Hun ser ikke andre utveier enn å måtte flytte innen den tid, fordi hun lever i frykt – DERFOR velger jeg å skrive dette her anonymt.
      At du har respekt for personer som dette her, er direkte kvalmt og smakløst, og jeg håper at du skriver ett nytt innlegg med nye synsvinkler. Fy faen, Sophie. Fy faen. Om dette jeg har skrevet nå, hadde vært din venninne, hva hadde du sagt da?
      At “er du forelsket, så er du forelsket”? Fy faen.

    37. Ian Somerhalder <3 Chris Brown e
      har jeg mistet helt respekten for, og hører derfor ikke på en dritt han har laget! Menn som slår kvinner er det værste jeg vet, og de skulle ha vært bura inne restn av live (sånn at de slipper å gjøre mer skade på andre) Jeg blir kvalm når jeg ser det stygge trynet hans.. kjekk er han så absolutt ikke!!

    38. omg sophie…. du blir vell lei deg nå ! men dt får du bare bli sorry søta ! men å bli slått er ikke noge som er noge å trakte etter 🙂 håper ALDRI du kommer inn i et forhold der han slår deg …. Du blir sittende igjen med den j****** følelsen ever ! :
      Håper du fårstår hvorfor folk reagerer !
      -Charlie Hunnam er skam digg ;* –

    39. æsj, han er stygg som faen… xD
      så hvis du hadde hvert i et forhold der mannen din slo både deg og dine barn så hadde du tenkt “Jaja, er man forelsket— så er man forelsket” …
      mishandling over lengre tid fucker opp hodet til mennesker… Se filmen “babycall” så skjønner du hva jeg mener 😉

    40. Hei Sophie 🙂
      Jeg pleier å ha mye respekt for deg, men nå sprakk den. Det er mange som faktisk går gjennom å bli slått og misbrukt, og at du spøker om det er grusomt og usmakelige. Jeg har lest politirapporten fra episoden med Rihanna/Chris Brown og jeg ble kvalm og forferdet. Det er greit å spøke om visse ting, men tenk deg om.
      Skjerp deg.

    41. Du er virkelig ikke helt god om du sier at du kunne vært med en gutt selvom han slo deg! Det er utrolig. Mange kvinner blir i dag mishandlet og det er nettopp det Rihanna ble også, av Chris Brown. Og her sitter du å sier at du kunne gjerne vært med han selvom du måtte tåle en knytteneve???! Du er virkelig ikke helt god!
      Og ja, hvorfor skulle han ropt lego? Han roper: Let go!

    42. Jeg håper virkelig nesten at noen skrev dette på tull på bloggen din. For MANGE vil miste mye respekt for deg nå. Det å skrive ironisk, sarkastisk eller what so ever om voldelig forhold gjør man bare ikke. Det er utrolig traumatisk for de som har gjennomgått det, og det er mer “normalt” enn du tror. Du sank ganske lavt nå.

    43. Mistet dessverre mye respekt for deg. Har tidligere sett veldig opp til deg, men er det en ting jeg ikke takler så er det vold og mishandling, særlig fordi jeg selv har vært i et voldelig forhold. Dette er IKKE greit, og noe som heller ikke er greit er at du gir unge jenter tanker om at dette er greit? Du er faktisk et forbilde for mange, og å finne seg i å bli slått er ALDRI greit, uansett hvr “deilig” han er. Synes også du bør lese dette, så kanskje du får et litt annet perspektiv på ting:
      http://www.people.com/people/article/0,,20263126,00.html
      Beklager, men ble veldig provosert av dette.
      – Nora

    44. Denne kommentaren har ikke noe med dette innlegget å gjøre… Skulle ikke du ta ny tatovering for en uke siden ? Hvis du har tatt den, kan du vise oss den snart ? 🙂

    45. Så teit av dere som skriver drit !
      Hun tuller jo bare !
      Jeg tror neppe at Sophie hadde vert sammen med noen som hadde slått henne ned !
      Å de burde dere virkelig forstå .
      Men anyways hun sier ikke at han ikke får komme til norge fordi han slo rihanna . Hun SPØRR om det er sant , som sikkert vill si at hun har hørt det av noen !
      Å det at dere har venner eller vet om noen som har vert i ett av disse ‘voldelige forholdene’
      Så har jo det absolutt INGENTING med Sophie å gjøre !
      Å OM hun hadde ment det hun sa om at han kunne slå henne , hvem faen sier at hun er FOR voldelige forhold !?
      Å det med at hun nettopp var i et forhold , så ber jeg dere pent om å gi faen i å prate om det forholde eller ex’n hennes !
      Det hjelper jo mye eller hva ?
      Å ikke tro at hun er bortskjemt å perfekt osv osv , jeg tror nok hun vet hva hus arrest er .
      Sophie er en kjempe bra blogger , å nå la henne slutte å skrive flere inlegg hvor hun må forklare for dere drittunger hva IRONI er !

    46. Har et spørsmål angående det bloggmøte du har vært på. Har tittet innom bloggene til de andre som også var der, og du er ikke med på noen av bildene eller filmene? Ble du holdt veldig utenfor, misliker de deg eller har du bare et dårlig forhold med alle? Alle de andre bloggerne var sammen hele tiden og så ut til å være gode venner, tok bilder sammen, var på hotellet sammen etc. Men du var aldri med dem. Pluss at du ikke var med på fotoshooten. Noe som skjer eller?

    47. ”liten smekk med knyttneven”? jenta ble faen meg overfalt da!rett og slett respektløst ovenfor jenter som faktisk blir misbrukt, og virkelig, kan ikke tro at jeg faktisk så opp til deg.
      chris brown? heell noo, Zayn Malk <3

    48. Kjære Sophie. Jeg er helt sjokkert over hva du skriver. At du virkelig mener at du ville “fått en liten smekk i trynet for å være noen timer med han” er noe du kun sier for å tøffe deg din lille respektløse, harry, wannabeprinsesesse, fjortis som drikker alkohol før hun er atten (det påvirker alle de yngre leserene dine så du er klar over det). Uansett. Det var ikke bare “en liten smekk i trynet”. Hun ble overgrepet i en bil. Slått ned så blodet rant. Og alt det fordi Rihanna spurte om hvorfor han klinte med andre jenter på en fest? (Han var utro, noe du er så jævlig mye i mot). Dessuten var hun også irritert for at han kjørte ekstremt fort (over 100km i timen) når han hadde drukket så mye alkohol. Og da sprakk det for han. Skjønner du kanskje nå, din lille idiot hva han egentlig har gjort? Dessuten kan han ikke reise til noen land fordi han har det som halles for “house arrest”… Noe du antageligvis ikke vet hva betyr.
      At du har respekt for slike mennesker viser bare hva slags menneske du er. Jeg skal herme etter Ida og Solveig som skrev noen fantastiske kommentarer. Nemlig det at: Jeg lurer på om du er like høy i hatten den dagen en av dine nærmeste venninner blir banket til blods av den personen hun stoler mest på. Er det da du skal si til henne: Er man forelsket, så er man forelsket?
      Og “Det han skrek til Rihanna mens hun ble slått bevisstløs er langt værre enn de stygge kommentarene du blir lei deg for.”
      Tenk litt over det, Sophie. Om du lærer opp de yngre leserene dine til å mene at man skal ha respekt for de som er voldelige mot kjæresten (OG DRIKKE ALKOHOL FØR DU ER 18, OG VISE DET PÅ BILDE!) må du virkelig tenke over hva du egentlig skal publisere til de 20.000 leserene dine.
      Det du publiserte er det dummeste jeg noen gang har hørt.

    49. Du, Chris Brown var utro, truet Rihanna med livet og drakk seg dritings hele tiden. Det er sikkkert greit at han er pen, men han er utrolig frekk og arrogant.

    50. En mann skal aldri slå kjæresten sin. UANSETT. Har selv levd under voldelige forhold og det er noe av det mest krenkende og ødeleggende en kan utsettes for. Ikke bare slo han henne, han banket henne opp og truet flere ganger med å drepe henne. At du, med flere tusen lesere daglig støtter slik oppførsel er totalt uansvarlig og du framstår som et dårlig forbilde med dårlige moraler. Herregud, greit at han er kjendis og han er kjekk osv. Men det forandrer ikke det han gjorde, og for alt vi vet, fremdeles gjør mot sin nåværende kjæreste.

    51. kjære sophie, hun ble BANKET OPP TIL BLODS OG MER av denne fyren,kanskje ikke rart at han ikke får komme inn i Norge? det han gjorde mot Rihanna er 10000000 ganger verre enn de negative kommentarene du sikkert sitter å griner over. Du er sikkert en flott jente, men omg dette er noe av det mest respektøse bullshit jeg noensinne har hørt.

    52. At folk faen ikke tåler en spøk. Enig med deg! min dreamboy er så lett Chris Brown. Håper han kommer til Norge snart!
      Og det han gjorde mot Rihanna MÅ ha vært fortjent, for han er seriøst det søteste. Rihanna var nok en bitch. 🙂 men uansett, men skal jo ikke være voldelig, men det han gjorde har IKKE I DET HELE TATT skiftet mitt syn på Chris. aa, elsker han

    53. Siden han har slått Rihanna. Så har han ikke lov å komme til Europa til 2014. Det er avtalen. Så du får nok ikke sett han før 2014 kjære deg 😉

    54. Hvis du er seriøs med dette innlegget vil jeg bare si deg at alle de som leser bloggen din som selv har blitt utsatt for vold av en kjæreste eller fra andre i nære relasjoner kan bli utrolig støtt av dette. Du har mange tusen lesere og burde være voksen nok til å skjønne at slike ting skriver man ikke når man har et såpass stort publikum. Sånne ting sier man ikke i det hele tatt. Og om du ikke er voksen nok til å se det selv burde det være noen voksne personer rundt deg som kan ha vett nok til å si ifra. Det å bagatellisere vold i nære relasjoner er med på å føre enda større skam over dette problemet. Hadde det vært du eller noen nær deg som var utsatt for denne typen vold, så kanskje du ikke hadde vært så høy på pæra. Det er ikke KULT å tøffe seg på denne måten.
      Og om du ikke er seriøs, er dette en særdeles dårlig spøk. Håper noen av kommentarene du får får deg til å våkne litt.

    55. Håper at han IKKE får komme til norge, siden han slo Rihanna! 🙁 HAN ER EN DUST! HÅPER HAN ALDRI KOMMER TIL NORGE

    56. okeigreit, tippe sophie har forstått at rihanna ble mørbanka. GREIT.
      De kjekkeste kjendisene er Synyster Gates, M. Shadows og Richard Z. Kruspe. Ikke sånne småe unga som One Direction og Justin Bieber.

    57. Han e den BESTE på jorda! serriøst..<3
      Å alle dokker som fortsatt sett å kritisere han førr nåkka som skjedde førr tre år sia, get a life.
      Folk gjør domme ting,men det betyr ikke at dem ikke kan lære av det! La vær å kritiser han

    58. Han er ikke bare nektet inn i Norge men andre land også det er fordi han har noe som heter “house arrest” som betyr at han ikke kan forlate landet. Og det er jo bra, siden han banka jo rett og slett dritten ut av Rihanna og da FORTJENER han å få den straffen. Hvis han ikke hadde vært kjendis så hadde han sikkert sittet i fengsel nå, men han slipper lettere unna. Han er kjekk, det har du rett i, men ikke sitt her å si at du ikke hadde hatt noe imot å få et slag i trynet av han. “er man forelska så er man forelska”, er man så j*vla forelska så skader man ikke den personen man er så forelsket i.
      Leser forsatt bloggen din, men måtte bare få det ut, hehe :p

    59. Nå daska han faktisk ikke bare Rihanna med knyttneven.. Han mishandlet henne med grovt vold.
      Hadde du opplevd noe lignende hadde ikke du skrevet slikt på bloggen. Trodde du var en fornuftig jente. Skam deg

    60. Hvis du “ler av” og “ikke tar til deg” den kritikken her så er du faen meg helt skutt i huet. Du er så dum at det er en skam for hele jævla landet at du har så stor påvirkningskraft som du har. Sånne som deg skulle blitt tvangsopplært i skikk og regler, og hatt munnbind inntil du hadde fått banka noe vett i hodet. HERREGUD. TENK Å SKRIVE at du ikke har noe imot kvinnemishandling? Hadde jeg vært foreldrene dine hadde jeg gitt deg husarrest på livsstid for å skrive noe sånt. Håper du skammer deg noe inni helvete, og griner av all kritikken. Det er VELDIG fortjent.

    61. Tror ikke du hadde sagt det samme om du hadde fått et par timer med fyren og han hadde gitt deg et par knyttnever! Er ikke fan av den fyren der ass, he’s fucked up! Men alle har hver sin smak og godt er det!;)

    62. Kjære hatere
      vis dere ønsker å bli tatt serriøst av sophie må dere skrive deres meninger på en saklig og voksen måte. jeg kan være enig i at dette var dumt skrevet, og jeg tror ikke at sophie mener det slik. MEN å sitte å skrive idiotiske å slemme ting dere ikke vet om henne blir bare for dumt. Ingen tar en person som kun hakker ned på andre for å føle seg bedre serriøst. ønsker dere å bli tatt serriøst her i livet så skriv på en serriøs måte som ingen blir lei seg av 😉
      da hjelper dere Sophie og dere selv 😉
      Takk for meg 🙂

    63. Legger bare i gjen en kommentar, for og fortelle deg at du har mistet en leser. Og et tips til deg i fremtiden… Slutt med syting å klaging over att du folk slenger dritt og sender deg drapstrusler, når du greier å prestere og komme med noe så hjernedødt som dette her! Du fortjener virkelig hver eneste stygge kommentar og drapstrussel. Du som mener du selv er så voksen og moden å bla bla bla… Ikke faen! Slutt å lyg til deg selv, din grusomme wannabe.

    64. hu ble ikke bare slått sophie..
      hun ble skamslått, han slo henne ut av bilen!
      Har du ikke sett bildene som ble tatt etter at han hadde slått henne? ville du sett slik ut?

    65. ÅH! Han er satans deilig. Jævla fucked up om han ikke får ha konsert i Norge..? Og det er såå mange deilige kjendiser, så orker ikke skrive alle engang. haha

    66. Jeg blir sint av å lese det du skriver! Du har nok ikke opplevd noe vold selv, og da er det sykt respektløst å skrive at det er greit å få en smekk med knyttneven hans bare for utseende hans! Jeg er utrolig skuffet og kommer ikke til å lese bloggen din mer.

    67. Nå ble jeg glad i bloggen din bare fordi du liker chris brown! han er så fuckings deilig!! synes det er teit han ikke kan komme hit, men skal til USA! CHRIS ER BEEEST

    68. Bare vent, alle sammen. I kveld kommer det et kjekt lite innlegg fra Sofie, hvor hun himler med de falske vippene sine og sier at HERREGUUUUD SKJØNN IRONI DA FOLKENS! Beklager, Sofie. Man spøker ikke med at jenter blir slått. Den setningen du kom med der, sier ALT om hva du har i det lille unge hue ditt. Du kan synes at han er deilig, fin, alt du vil, men du kan ikke sitte å spøke med at du kunne tålt å bli slått bare han gadd å ha seg med deg. Herregud så teit. Hvilken melding sender du ut til jenter som blir slått tror du? Du er på topplista, fjortiser ser opp til deg (desverre) Skjerp deg.

    69. Nei, hjelper ikke komme med den der “var jo bare ironi daaa”, den har du brukt noen ganger for mye! Tenk på jenter/kvinner eller for den sals skyld også mannfolk, som er i et voldelig forhold der de blir slått, nedtrykt, misbrukt, ja, you name it! Der sitter du og tenker: ja, men det er jo bare å bryte forholdet og dra… Eller hva enn du tenker. Men mange drar ikke, pga at de for eksempel blir truet på livet, eller familien blir truet på livet osv. Eller, kansje de tenker at det som skjer med dem ikke er så ille. Kansje det er normalt? Åsså leser de det her…. Ja, takk skal du ha SOFIE, for de du påvirker med dette her, og de som leser det og tror det er ok.. så du kan dra den ironien din så langt opp i den rompa di, som ikke er sånn som du gjerne tror den er, også håper jeg du får sove godt i natt!
      Du burde virkelig begynne og tenke gjennom ting du gjør… Og siden nesten alle kommentarene her : ER HELT ENIG MED DEG, JUSTIN BIEBER ER DEN KJEKKESTE<3<3DU ER PEN:*ELSKER BLOGGEN DIN! HILSEN PUSEJENTA97<3
      Så burde du ikke ta deg selv så høytidelig, du driver ikke en seriøs blogg... Men good luck though!
      Å siden du er så innmari naiv; nei, jeg skriver ikke dette fordi jeg er sjalu på deg, men fordi du er et forferdelig menneske 🙂 enkelt og greit

    70. ….Og forresten. Bruk litt mer tid på blogger som feks Voe, Andrea Badendyck. Jenter med KLASSE! De lever sikkert et helt normalt tenåringsliv med fester osv de også, men de er smarte nok til ikke å vise hele fjortis Norge at de er drita, flasker på bordet, Bunny suits og dans på bordene i fylla osv. osv. De VET at mange fjortiser leser dems blogg, de VET at de blir sett på som forbilder. Dette er et onde du bare må leve med som topp blogger. You see?

    71. Jeg liker musikken hans, men ikke han som person. Og jeg skjønner at du er halvveis ironisk når du skriver dette, og jeg er vanligvis ikke personen som lar seg provosere av ting. Tvert i mot – jeg elsker latterliggjøring av seriøse greier, men dette synes jeg ikke var noe kult gjort av deg. Ikke morsomt i det hele tatt, og rett og slett trist.

    72. Jeg spurte på formspringen din om det du skrev i dette innlegget var en spøk, og svaret jeg fikk var: “nei hvorfor i alle dager skulle det vært en spøk?”
      Da jeg så spurte om mishandling av kjæresten er greit var svaret: “nei det er ikke greit, sto det noen steder i teksten at misshandling av kjæreste er greit? slutt å ta alt så FORBANNA bokstavelig for om dere gjør det så må dere holde dere unna internett. serr ”
      Jeg har tidligere vært imponert over bloggen din, og om dine meninger rundt feks dyrenes velferd.
      Akkurat nå synes jeg du virker veldig selvmotsigende og useriøs. Vil du komme med en offentlig uttalelse på dette innlegget senere? Eller skal jeg/vi forholde oss til dette innlegget og det du har svart på formspringen?

    73. Herregud! La hu skrive hva hu vil da. Jeg har sett hvordan Rihanna så ut etter at han slo hun, men jeg har ikke mista respekten for han, og jeg er ikke helt sikker, men jeg tror de ble venner igjen?

    74. Nå har jeg lest dette innlegget altfor mange ganger, jeg skrev tidligere her om at jeg skjønte at dette kan du da ikke mene!?
      Men vet du hva, du må være for dum til og ta dette temaet seriøst. Jeg tror ikke at du tenker over hva du skriver føre du poster det( vel og merke på en av norges mest leste blog!) som så mange leser hver dag. Tenk over det du skriver.
      Håper du tar dette innlegget og forklarer deg i et egen innlegg, for det syns jeg du burde! og ikke kom med den: DET VAR IRONI DA FOLKENS, DERE BURDE SKJERPE DERE MED Å TA ALT SERIØST! det bli for dumt barbie girl 🙂

    75. HVORFOR OVERDRIVER DU SOM SKREV OVER MEG?
      Chris Brown er verdens deiligste, mest fantastiske artist jeg vet om! Selvom han kanskje gjorde noe han ikke burde ha gjort i 2009, men hvem er DERE til å dømme ? Til og med offeret (Rihanna) Har tillit han, så dere andre har ikke noe å si i dette. Så hold kjeft vær så snill 🙂
      Fordi Chris har mer suksess en de fleste av dere noen gang kommer til å oppleve, vil nesten si ALLE AV DERE!
      Så la oss være taknemlig for dette fødte talentet og kose oss! Jeg kunne ha skrevet en hel bok om hva jeg syns og chris men dette for være “trailern“ 🙂
      Elsker bloggen din søtaa ! OG VELG BLONDT HÅR, DET ER MER DEG!

    76. chris brown er superhot! definitivt en av de beste danseren og artistene jeg vet om <3 så er han jo bare råååålekker også, leggo <3

    77. Til Monica som reagerte på kommentaren min:
      Jeg skrev MIN mening, hva faen er galt med det? og jeg nevnte aldri noen om suksess? så hvorfor blande inn det? Skrev også tidligere oppi her at jeg syns han var deilig jeg, men det forandrer ikke min mening om hun skriver at det er greit å bli slått. Hvis Sophie syns det er greit, så javell.. Men jeg skrev at JEG ikke syntes at det var greit. Som flere har nevnt her så er det så utrolig unødvendig skrivd, tenk på de som opplever å bli slått hver dag, og leser på en blogg at hun syns det er greit, fordi han er deilig? javell, verden er et fucka up sted.

    78. Haha, “monica”, du beviser jo bare at du er mer blåst, enn den evneveike stakkars jenta som greide å prestere og skrive dette innlegget 🙂 kos deg videre, håper du er en av de som ender opp i et voldelig forhold, så kansje, KANSJE, du endrer mening.

    79. ahh, det er så mange av dem! men om jeg må velge 1 må det bli Robert Pattinson altså!! <3 elsker han!!:D

    80. Så jævelig enig. Woho, her er det så jævlig gangster å nekte noen inn i et land..-.- Elsker one direction jeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg