piercingtrøbbel

Okei gjett hva, jeg hadde piercingen ute av tungen i bare noen timer så klarte hullet å gro igjen.. Så derfor må jeg ta nytt hull og det skal skje på Onsdag klokken 16:20. Gruer meg veldig, var ikke så vondt første gangen men nå har jeg bettenelse på toppen av det hele. 

Først var det snakk om at jeg ikke fikk ta hull igjen overhode ettersom jeg er under 18 år (syntes det var veeeldig rart ettersom jeg har fått tatt før..) men det ordnet seg! Jeg begynte faktisk å gråte da, jeg føler piercing er en del av meg og klarte ikke helt tanken på å gå uten i nesten et helt år til. Heldigvis ordnet det seg ♥

Forresten, som dere vet skal jeg på Avicii og siden det var så populært med happyplugs konkurranse gir jeg flere sjangser til å vinne rosa! Alt dere må gjøre er å stemme på Niclas Wicksel (han der deilige fra paradise) som oppvarmingsDJ, og om du gjør det kan du vinne happyplugs! Dere stemmer ved å gå inn på http://www.housebloggen.no/ og stemmer på Dj Niclas Wicksel til høyre.  Bare legg igjen kommentar når det er gjort så kontakter jeg vinner i morgen, lykke til! 

Vil dere jeg skal filme denne gangen også eller? Kan få det bedre til da enn sist! Her er piercingen jeg kjøpte i dag som jeg skal sette inn på Onsdag, fin! 


457 kommentarer

Siste innlegg