Konkurranse – vinn happyplugs!

Nå har dere sjangsen til å vinne mitt favorittheadset, nemlig happyplugs! Selv har jeg et par rosa og de er utrolig gode, elsker hvordan de ser ut og hvordan lyden høres ut i de.. De er heller ikke vondt å ha i ørene noe jeg har hatt UTROLIG problemer med når jeg har hatt headset tidligere! Det er jo utrolig fresht å ha et headset med farger istedenfor et vanlig hvitt, er dere ikke enige? Både jeg, lillesøsteren min og pappa har et par, så da sier det seg selv at de er en favoritt!

Om du vil vinne et par så bare legg igjen en kommentar her med hvilken farge du vil  ha ( jeg har blå, svart, rød, rosa og grønn )+ mailadressen din så trekker jeg seks vinnere i morgen ♥

Om dere vil kjøpe dere likt headset kan det gjøres på http://www.happyplugs.no/ for 199 kr. Kanskje det kan være en del av en valentinsgave..? Til en gutt anbefaler jeg ikke rosa btw, haha.. 

2725 kommentarer

Siste innlegg