stressdag

Nå sitter jeg her og ser ikke akkurat bra ut, for å si det mildt. Må bare blogge for dere før jeg kaster meg i badekaret, så skal dere få se hvordan jeg ser ut før jeg drar! Blir kjole i kveld, og HERREGUD jeg tror aldri jeg har gledet meg så mye til en Lørdag før selv om det ikke er noe såå spessielt som skjer egentlig.Men bare vet at det kommer til å bli en bra kveld! ♥

Foresten har jeg fått mange mailer etter jeg la ut innlegget om kroppsidealet, det blir jeg så glad for! Vær stolt av dere selv jenter, jeg har selv sett meg i speilet og grått over strekkmerker, celulliter og gud vet hva.. Men jeg tror livet blir lettere når man slutter å tenke på vekt, høyde og andre ting som er vanskelig å endre på. Tror ikke dere..? Så lenge man er frisk, så er det alt som betyr noe! Og nei, dette er ikke dobbeltmoralsk av meg fordi jeg bruker extensions og selvbruning som mange av dere sier, hvor kommer det inn…

Spiste tacosalat på peppes, jeg vet ikke hva det er men hver eneste gang jeg spiser taco andre steder enn hjemme hos noen er det bare ikke like godt.. 

Eneste bildet jeg har fra besøket mitt hos Stine i går! Best er hun

44 kommentarer

Siste innlegg