Ny kjole og sko!

Var og hentet tingene jeg bestilte for litt siden i dag, endelig fikk jeg gjort det! Var et smykke, sko og en kjole. Ble ganske fornøyd bortsett fra at kjolen er ALT for liten over puppene, men jeg fikk fikset det med litt tape haha! 

Må bare beklage hvordan jeg ser ut på bildene, har akkurat kommet inn døren her hjemme og måtte stresse litt for å få blogget for dere.

Smykket! Finner det ikke på nelly nå lengre, men alle smykkene finner dere HER

Skoene elsker jeg virkelig! De er gode å gå i, merkelig nok ettersom de er så høye.. Love it! De finner du HER

Skal IKKE kombinere skoene og kjolen bare sånn at det er klart, haha.. Var bare for å vise alt i sin helhet! Kjolen er nydelig, og ikke minst godt å ha på seg (om man ser bort ifra puppene da…) Leste på flere av kommentarene på Nelly at det kan være litt liten over brystpartiet, så ja – nå er dere advart!  Den kan dere kjøpe HER! 

Hahaha herregud hvordan ER det jeg ser ut på håret… Jaja, skal ha på meg kjolen i helgen så da får dere se den når jeg er litt mer fikset og klar! 

177 kommentarer
    1. Flotte sko, smykke og kjole! Men i all ærlighet passet den rett og slett ikke over puppene dine frøken. Den er ikke litt snau – den er faktisk for liten. Jeg ville ikke anbefalt noen å gå sånn.

    2. fin kjole og du kledde den! Men litt for trang over puppene ja ;p hah Kanskje du skulle hatt en større?

    3. Ikke misforstå meg, jeg er stor fan av bloggen din og hvor ærlig du er med leserne, men plis ikke press puppene opp til halsen. Naturlig utringning ser mye penere ut. 🙂

    4. Heei , elsker bloggen din ,utrolig fine klær og innlegg ,håper når du har tid om du kunne legg en kommentar på min blogg .
      stor leser ,håper du blogger mer og mer..
      klem Cathrine

    5. Hun sa det jo selv da, at hun måtte fikse litt for at den skulle passe over puppene! Det er ikke så rart at det blir pushup når kjolen er litt trang, er akkurat som å gå med en for liten BH (:

    6. Vist dere som kommer med kommentarer om puppene hadde lest, skreiv faktisk Sophie at den var alt får liten rundt puppene.
      Stå på Sophie, du er en herlig jente! 🙂

    7. Så fiinttt ! Men fysøøren ser ut som du har DEEE puppene! ;o vertfal på det forfra der.. i midten..

    8. Kjolen er nok beregnet for jenter som er små og ikke store bryster. Og kanskje for yngre jenter også 🙂 burde nok hatt en str. Større:)

    9. eg e eni med jentene ovenfor, det er ikke deilig lengre når du pusher alt for mye.. vi liker jenter sine pupper i sin naturlige form.
      men ikke missforstå meg for du har jo tydligvis store pupper, men bare ikke gjør de større

    10. bedre om du ikke har på bh under kjolen i det hele tatt. da kommer kjolen til å passe mye bedre! 🙂
      utrolig fin kjole!

    11. unnskyld mæ, men når man pushe opp puppan sine så får man sånn skikkelig monsterkløft, men du ser jo at jeinta har jo ikke bare monsterkløft, puppan hold jo faktisk på å hoppe ut, så stor e dæm! så vær så snill, dåkker skjer forskjelln på store puppa og push up dokker å ..

    12. den kjolen har jeg, elsker den! men ja, for liten over brystene.. vil anbefale deg å fikse gjennomsiktige stropper til den, ellers er den umulig å gå med uten å må holde i den.. brukte den på juleball, jeg måtte holde i den øverst HELE kvelden, og dra den opp hele tiden når jeg satt.
      du er dødsfin! <3

    13. OKEI HALLOOOO?!?!? er det noen som leser hva Sophie skriver i inleggene sine, NEI virker ikke sånn. Er kanskje lurt å lese teksten i innlegget der det står “KJOLEN er for LITEN rundt BRYSTPARTIET” føøør man skriver “ah push up”… JEG BLIR GAL AV DERE. Sophie, Du er sick pen

    14. Bitch(ez) please, hun skreiv jo i innlegget at den var for trang over puppene! Rart hun får push da? Og dessuten er det så jævlig innlysende at dere er sjalu på hu, så værsåsnill å ro ned ti hakk.

    15. Hvilken størrelse har du i kjolen, vurderer å kjøpe den selv, men vet ikke vilken størrelse jeg skal ha. Ikke det at vi er så veldig like men da vet jeg hva jeg ikke bør ta om du skjønner ;)? Kan du svare i innlegg eller på bloggen min så jeg får med meg det ;)♥ Degger deg og bloggen din 😀

    16. du er sick peen! og kjolen var kjempefin på deg!
      Har tenkt og kjøpe samme kjole men er redd for å bestile feil størrelse:s så hvilken størrelse bestilte du?

    17. STOP NU MENNESKER!
      sophie har flotte pupper!
      lad nu vær med at det er det der skal kommenteres hele tiden. tænk på hendes indhold – hun er menneske. ikke et produkt. hun er en fin jente! <3

    18. er sååååå missunnelig på kroppen din!
      selv om du har store pupper, betyr det ikke at di er falske eller at du bruker for liten bh!
      you go girl<3

    19. Vil bare si at æ har lest innlegget å fått me mæ at du skrev at du måtte fikse på den!
      Men alle ser jo at du har bh på deg og at de puppene er presset opp i haka.
      Litt synd å si det når du egentlig er utrolig pen!

    20. Du er så nydelig sophie!<3 Kjolen og skoene kledde deg ubeskrivelig godt vakra ;o stå på søta, bloggen din er best!

    21. Utrolig vakker kjole! Bare litt synd den var ubrukelig, men regner med at du bestiller en ny i to størelser større, så da blir det bra 😉

    22. Dritfine sko og kjole! Men syntes ikke den var så mye mindre rundt puppene enn alle de andre kjolene du har 🙂

    23. Sykt tragisk at alle som skriver drittkommentarer er anonyme….tydeligvis har dere ikke lest teksten heller, for da hadde dere skjønt at det ikke var meningen å pushe opp puppene sånn, men at hun måtte det fordi kjolen er for liten foran! Det er da ikke hennes feil at hun har store pupper? Hadde vært sjeleglad hvis jeg hadde hatt sånne!
      Syns kjolen var superfin Sophie! Bare stå på, du virker som en utrolig hyggelig og søt jente <3

    24. Herregud! Les nå innlegget og la nå Sophie gå akkurat slik hun vil. Alle dere som får en trang til å skrive noe stygt, sitter der sikkert hele gjengen med myggstikk.

    25. Ser jo bare fette teit og stygt ut med overnaturlig push up! eller man kan jo ikke kall det push up, burde finn på et nytt ord for det der, ikke pent..

    26. Utrolig fin kjole 🙂 og du er ei utrolig flott frøken, men den kjolen er rett og slett for liten til deg over puppene.. det ser helt rart ut. Håper du vurderer å bytte str slik at den passer over puppene også 🙂 Digga forresten skona!

    27. Hvilken farge bruker du på håret? og farger du det hos frisøren eller kjøper du fargen i butikken?

    28. Kjempefin kjole og veldig fine sko. Du er flink til å matche ting sammen.
      Litt dumt at så mange fokuserer på puppene dine, men siden så mange kommenterer om det vil jeg si at du har kjempefine pupper! Det ser man jo fra alle andre innleggene dine hvor man ser deg i mange forskjellige kjoler og topper.

    29. Syns den ble litt rar oppe med bryst området, brystene ble liksom klemt sammen, går det ikke an å få byttet den i en større størrelse??
      Elsket skoen og kjolen da!

    30. Digger kjolen! Søstra mi bestilte den for en liten stund siden også 🙂
      Men gud, for noen pupper du har.. Altså, alle liker kløft ogsånn, men så store ‘a gitt! Dette er ikke for å være frekk Sophie :p -Men det er så rart at de liksom er naturlig!
      Elsker bloggen din, forresten 🙂

    31. jeg syns det er fint me slike pupper jeg ! viser bare at du er kvinne ! digger deg sophie <3 ikke bry deg om kritikken

    32. Jeg vet du skrev at kjolen var for liten og at du fikset litt med teip for at den skulle passe.. Men unnskyld meg, jeg tror faktisk at det hadde sett bedre ut om du ikke hadde brukt BH under :- ) Tror ikke det ville vært nå problem, du kan jo uansett bare brukt Fashion-Tape for at den skal sitte finere :- ) Men for all del, skulle gjerne hatt like store bryst som deg! :- D

    33. HAHA! kanskje kjolen passer bedre UTEN bh under? hahah ikke stå og klag på at den er for liten over puppene når vi ser at du har bh under 🙂 Prøv å ta den av, så vedder jeg på at kjolen sitter bedre. Nå begynte jeg å le

    34. Synd det er så mange som er så sjalu på puppene dine, og at det i dag er altfor mange som bare ser på bilder og ikke leser teksten på blogger. Disse mobberne må jo ha noen å mobbe, og hva er vel bedre enn å ta en av norges største bloggere som virkelig er pen og tør å stå for meningene sine? Heldigvis skjønner vi andre at “anonym” bare trykker seg selv enda lenger ned i gjørmen og tydeligvis er veldig sjalu på deg.
      Du er flott, Sophie!

    35. Sophy, du kledde den kjolen der sykt! sett den på mange før, og synes du kledde den best ;)Haha, drit i alle de som sier at puppa dine er for pusha, at kjolen er for liten (ser ikke sånn ut!) og alt det der! de er bare misunnelige<3 gjør det du føler for, og lev livet ! digger deg ! klem

    36. Det funker ikke slik at man er sjalu bare man kritiserer noe, hvorfor være sjalu på ” puppene ” hennes når hun selv forteller at hun bruker innlegg i etc, alle kan jo ha bryst som det. Det jeg tror mange irriterer seg over er at brystene på dette bildet rett og slett ble for mye. Man ser det ikke stemmer osv. Det er ikke pent.

    37. Unnskyld meg, men du kan vell ikke mene at puppene dine er naturlige på det nest nederste bilde? Kjolen er forresten kjempefin, men litt mye push kanskje? 🙂

    38. er vell ingen som er sjalu her, er tips vi kommer med! har selv store pupper å er umulig å ha BH på under disse kjolene! (hvis man da ikke vil ha kløft opp i haka å gå hele kvelden med unnskyldningen: hehe, den er litt for trang). hadd sett så mye bedre ut hadde hun droppa BH å latt sine store pupper fylle den:) enn å drive å tape bare fordi man på død å liv vil ha BH under ! er tips, ikke stygge kommentarer..

    39. FYFAEN korr godt du kledde den kjolen, folkens !!! Prøv og skriv litt mer positiv eller les innlegge før dere kommenterer dritt….!!! Uansett..Drit fin du var Sophie♥♥

    40. Jeg syntes at kjolen passet bra til deg:-) den var kjempe fin, jeg syntes ikke at den var forliten over prystpartiet, å jeg mener ikkeat jjeg liker å se på kroppen til folk. Jeg syntes at den passet deg perfekt. <3 Men det kan jo henne at du allerede ar ordnet den med tape;-) kjolen var kjempe fin! Å det var skoene og kjolen og<3

    41. Leste ikke innlegget, såg bare på bildene… Så det kan jo hende du vet det selv… Men du burde ikke bruke de skoene sammens med den kjolen, det blir helt missmatch. Altså, både skoene og kjolen var dødsbra, men de funker faktisk ikke sammen at all… Beige sko ville vært kjempefint!
      Men du bruker det jo som du selv vil 🙂

    42. For det første lille venn:
      1. Du vet at det er INGEN som er vill etter å se i KLØFTA til andre !! du må vokse opp !!
      Hæregud , du er en sånn typisk jente som skal vise de fram hele tiden .
      Du vet at gutter på din alder , eller litt lengere opp er mer vill etter jenter som kler seg godt og IKKE viser så mye kropp . Så ta det tipset Sophie så skal du se at du får mer respekt .

    43. Syntes kjolen var utrolig pen 😀 Om den er litt trang over brystpartiet, så bare å tape litt (som du sa) å evt. finne nål å trå og fikse og dupere litt på den 😀 Skader aldri! Utrolig pene sko! Me like

    44. fin kjole, og fin jente! men puppene ødelegger hele greia her. det er ikke pent når de henger ut sånn!

    45. Folk som skriv at sophie har flotte puppa,
      HAR DÅKKER EGENTLI SETT DÆM !! ?
      ELLER VENT , HU VISE JO DÆM HELE TIA PÅ BLOGGEN !!
      BLIR KVALM !!!!
      Gutter liker ikke jenter med sånne GREIER i kjolen !
      Slapp av , det vet jeg selv at gutter ikke gjør …

    46. kødder du? 😮
      den kjolen er sykt stor over puppene, og jeg har store pupper selv, men bruker jo ikke bh som kanskje du har gjort under 🙂

    47. Jeg har virkelig fått sansen for bloggen din etter du farga håret ditt brunt, vet ikke hvorfor, men kan sitte å både bli inspirert av hva du skriver, le av og med deg! Du er ei ordentlig søt jente, MEN…puppene dine på det ene bilde her? Hver så snill å demp deg litt! Greit nok å pushe opp puppene litt, men det der ser bare kjempe teit ut! Ellers er jeg meget fornøyd med både deg og bloggen din^^

    48. Du burde få deg litt stil.. virker som du mest mulig er ute etter å se ut som en prostituert… LOL!

    49. Jeg vet ikke om dere vet det, men hvis man har pupper og går uten BH gjør det utrolig vondt hvis noen foreksempel dulter borti! I tillegg glir kjolene mye letter ned, for BH skaper mer friksjon. Skjønner derfor hvorfor hun velger å gå med BH, hadde gjort akkurat det samme selv!

    50. Kjolen var utrolig fin!! Fikk lyst å bestille den med en gang! Hvilken størrelse har du? Og er den passe på resten av kroppen?

    51. HAHA LOL! ta av dæ den svære bhen du har under så kansje kjoln passe! kofør late du som du har så jævli store puppa, d e de der bomb shell/bomb chell? bhn du bruke me svære putte i, å du e jo idiot som har de under en stroppløs kjole! å late som den e før “litn” . herregud!!

    52. Helt ærlig, har du silikon i puppene? Du har aldri svart ordentlig på det før så jeg setter stor pris på om du gjør det nå. Og det er sikkert ikke bare meg som lurer på det, men hva skal vi tro da, når du har puppene opp til haka på alle bildene dine? Ingen kan tro på at de er naturlige, just’sayin.

    53. kjeempe fin kjole!!! jeg kom meg ikke inn på linken til kjolen 🙁 men du passet utrolig godt i den (utenom puppene, da) <3<3

    54. Som sikkert 1000 andre over her har kommentert, så blir det nok bedre om du tar ab BH en 😉
      Eller kjøper kjolen i en større størrelse. Vil bli mye penere 🙂 For utennom over brystpartiet var kjolen helt fantastisk ^^)

    55. Ser flere har kommentert det her, men er ikke rart kjolen ikke passet når du har puppene omtrent opp i haka som vi sier. Selvom jeg vet det er finest med STORE pupper, så hadde det kanskje vært en idé å roe ned litt! Men for all del, jeg digger deg!

    56. Kan dere slutte å kommentere dritt ?? Hvis dere ikke liker puppene hennes, så la være å se på dem! Hun sa den var trang, så hva er vitsen med å kommentere det ?? Hun vet det jo selv.. Synes kjolen var kjempefin, og at du kledde den, Sophie 🙂 Likte det andre også !

    57. Bitch(ez) please, hun skreiv jo i innlegget at den var for trang over puppene! Rart hun får push da? Og dessuten er det så jævlig innlysende at dere er sjalu på hu, så værsåsnill å ro ned ti hakk.
      (Skrevet av Helene Hem)

    58. Det står at den er STOR over puppene, ikke liten.
      SELGER SAMME KJOLE I LARGE FOR 250,-
      send mail til [email protected]. Kan eventuelt gå lavere med prisen, må bare få den solgt 😀

    59. kjempe fine kjole, digger bloggen din <3
      Jeg leste gjennom kommentarene dine. Sykt mange som kom med negative kommenaterer. Skjønner ikke hvordan du takler det.
      Hvis noen har en negativ kommentar hold den for dere selv, kom heller med posetive kommenatrer. Som inspirer henne videre til å blogge. Skjønner ikke hva vitsen med å kommetere at brystpartiet er for lite når hun allerede har skrevet det selv. Er det slik hvis man finner noe man ikke liker , så må man skrike det ut?
      Stå på Sophie Elise. Kjenner kjempe mange som digger bloggen din. Du inspirer , og ikke la de negative kommentarene gåinn på deg!

    60. Ikke bry deg om de som sier du er stygg og har stygge pupper, vi alle ser jo at du er en pen jente:) Men ta til deg tipsene som folk kommer med, for ikke alt trenger å komme av sjalusi, noen vil faktisk bare hjelpe til 🙂

    61. Alvorlig talt,
      dette er regelrett mobbing! Ja, kanskje det var litt mye kløft, men hvorfor kommentere på en sårende og ond måte? Hun har allerede skrevet et innlegg om hvor sårende hun synes noen kommentarer her inne er, og nå forstod jeg hvorfor. La jenta få kle seg som hun vil, bruke så my spray-tan hun vil og ha håret slik hun vil. Hvordan tror dere at dere hadde reagert om dere hadde kjøpt dere en ny fin kjole og ville vise den på bloggen – for så å få slengt i trynet alle disse ondskapsfulle kommentarene? Jeg personlig hadde sikkert grått meg i søvn etter det, så det skal du ha, Sophie! Du må være utrolig sterk som orker å dele livet ditt med alle disse sjalu og ondskapsfulle menneskene. Det er akkurat som at folk ikke takler at andre oppnår noe positivt i livet sitt (da mener jeg bloggen).
      Hold opp, om dere ikke kan formulere dere på en mer vennlig måte, hvorfor kommentere?
      Dere vet det selv, det er for å være slem.
      mvh,
      ei som IKKE har perfekt kropp, pupper og liv.

    62. Haha, ja nå så det ut som du har silikon, og for å være ærlig så det ikke så veldig fint ut..
      Men kjolen var fin!

    63. HELLLÅÅÅÅ!!! HOLD KJEFT DA! HU MÅ DA FAEN MED FÅ LÅV TIL OG HA PUPPER! OG JEG VET IKKE, MEN HUN SKREV JO AT KJOLEN VAR LITT FOR LITEN OVER PUPPENE! OG DA BLIR JO PUPPENE SKVIST LITT OPP DA VISS HU HAR PÅ KJOLEN ! :O DERE ER BARE SÅÅÅÅÅ MISUNLIGE, SOPHIE ER EI SØT OG VAKKER JENTE. HUN SKAL VÆRE STOLT OVER KROPPEN SIN ! HOLD KJEFT , MISUNNLIGE FLATBRYSTA FITTE JENTER OPPI KOMMENTARFELTET!

    64. For en utrolig fin kjole Sophie! Men ville nok bytta den viss du absolutt vil ha bh under.
      Å til alle som diskuterer om puppene hennes her oppe, hun har tidligere skrevet at hun bruker ca. 70c i bh-størrelse, noe som er en nokså normal størrelse, men at hun er flink til å utnytte det hun har med innlegg og wonderbra. Så viss hun er vandt til å bruke det ellers, så vil hun sikkert gjøre det her også.
      Men hadde nok sett litt finere ut helt naturlig denne gangen:-)
      Stå på Sophie, jeg digger deg!

    65. ja, vi leser det hun skriver… men pass på lillevenn, sånn at du ikke kveles, greit det va stram rundt puppene, så kjøp heller en strl større! =)

    66. hahaha nei og nei dere – vi får nok aldri se sofie uten bh asså. Kanskje en gang vi får se hun med normal bh, verken tre bh’er eller wonderbra. bare en helt normal en:)

    67. omg.. du kan jo ikke forvente å få dårlig respons når du står å pushe puppan dine opp til haka di : P
      kjolen hadde ikke vært for liten hvis du faktisk hadde fjerna den dær wonderbra-en din å hadd på dæ en vanlig bh… å på de dær bildan du har lagt ut av dæ i treningsklær, please, puppan dine e det som man ser over treningsbhen, resten e rein wonderbra å silikoninnlegg. du ser jo ut som du ska ut å stå på hjørne…

    68. Hahahhahaha. For det første, dere som blir så irritert på at noen ikke LESER TEKSTEN.. “kjolen er for liten over brystene” JO alle leser det. men herregud se da.. INGEN har sånne push opp pupper naturlig selvom kjolen er for liten. lol! Det er ikke mye pent når det omtrent ikke er noe mellomrom mellom hake og puppene.. Ro ned puppefikseringen a.. det ser ikke bra ut AT ALL

    69. du skal jo ikke ha bh under den du kan bruke slike små pads i stedenfor det ser litt mer naturlig ut da!, så vist du tar av deg bh-en så passer den nåkk! fin kjole.

    70. det her e ho Sophie.. ho får oppmerksomhet av brøstan, derfor ho også la ut det “puppe” bildet.. noen folk må vell være sånn 😛

    71. Men hvis du kutter ut enten silikoninlegg eller wonderbra går den sikkert fint over brystene dine da:) Elsker bloggen din<3

    72. Synes kjedet var dødsfint!:)
      Må ærlig innrømme at jeg kun gikk inn på kommentarene her for å lese om alle de som er missunlige for at du har kløft..;)
      Haters only hate the people they can’t have or the people they can’t be.

    73. ingvill: det er jo ikke sikkert hun skal gå med den bh-en når hun bruker den, det kan jo bare være at hun hadde bh-en på for at hun bare skulle liksom vise hva hun hadde kjøpt! (;
      syntes kjolen passte deg kjempefint<3 utenom litt i brystpartiet da...
      men jeg har ikke kjøpt klær på nelly før, går det ann å returnere de tingene man kjøper hvis det ikke passer?

    74. Synes den var nydelig på deg <3 skoene også.
      Jeg synes du har et nydeligt ansikt, og du er kjempe pen uten sminke også, prøve å få til en sminkefri dag eller to? 🙂 søta <3

    75. Åh heregud dete som skriver sånn komentarer med puppene hennes , det er hennes valg hu bestemmer over seg selv ! kjanse sophie liker å ha det sånn ! det var urtolig fint , men åsså litt ening ate den var kjanse litt for liten med det er ditt valg !

    76. Kjempefin kjole Sophie, du kledde den og skoene utrolig bra! 🙂
      Folkens … les alt som står før dere gidder å slenge dritt a, ingen av dere hadde noen gang sagt noe sånt til henne ansikt til ansikt. Bare fordi dere sitter bak tastaturet på en pc skjerm betyr ikke det at dere at dere kan si alt dere vil og late som dere er tøffe, dere blir ikke kulere av å slenge dritt til andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg