Innkjøp

Hei igjen! Jeg er i ekstremt stressmodus men lovte dere noen innkjøp så ja.. Here we go!

Først og fremst fikk jeg en ny Ipad, og dette høres sikkert veldig rart ut men jeg vil egentlig ikke ha den…? Føler ikke den er til noen nytte bortsett fra å spille angrybirds med stor skjerm, haha! Får se hva vi gjør med den, kommer nok til å bruke den til jeg blir lei og så gi den til noen andre, kanskje en framtidlig kjæreste? Haha da kommer jeg til å bli kjent som “hun gale som gir ipad til alle kjærestene sine”. Haha, neida… Men jeg er seriøst veldig glad i å gi, og når jeg ikke føler jeg trenger den selv, så!

Here it is! 

Please ikke kommenter at håret mitt står alle veier, haha.. Dette skjerfet hentet jeg på posten i dag, er fra http://motegal.no/ ! Liker det veldig godt, og stikker ikke like mye i ansiktet som mange andre skjerf gjør, om dere skjønner. 

Kjøpte også en basic-skjorte på h&m, synes de har de fineste skjortene om man ikke skal kjøpe dyrt ( da er ralph lauren favoritten..). Den kostet 140 kr! 

Nye selvbruningsprayer som jeg nettopp har brukt, fikk ikke bestilt favoritten (sunspa tan in a can) før jeg gikk tom.. Så da ble det disse som backup! Kjøpes på cubus og kostet vel 280 kr til sammen. 

 

74 kommentarer

Siste innlegg