my trip

Nå er jeg hjemme i mitt eget hus igjen, føles godt etter en så utrolig lang reise. Fra Harstad til Bardu tar det ca 2 timer med bil om man kjører direkte, men det har altså tatt meg hele SEKS timer å komme meg dit – så til sammen på to dager har jeg vært 12 timer på reisefot.. Sykt å tenke på, bussforbindelsene i nord er elendige!

Hadde egentlig ikke lyst til å dra hjem, jeg har hatt det så utrolig koselig! Elsker å dra til forskjellige steder å møte masse nye mennesker, selv om det kun er noen timer bort. Gleder meg til å komme tilbake en gang snart, håper jeg:-)

Har mest bilder fra reisen og rare bilder av månen og gatelykter (okei??? rar natt..), men dere kan jo få se noen bilder fra det som føltes ut som en evighetsreise..

Båten på tur til Finnsnes, har aldri opplevd slike bøger før i mitt liv! Var nesten litt redd 

Så måtte jeg vente i to timer på Finnsnes, var HELT alene på buss/båtterminalen.

 

Sykt trøtt jeg var her, hadde ikke sovet hele natten overhode..

Og her er fra i dag, da jeg ventet 2 time i Bjerkvik av alle steder.. Burgeren der er OPPSKRYTT, just sayin. 

76 kommentarer

Siste innlegg