Peace

Nå skal jeg dra hjem! Er hjemme i 6tiden og da blir det bilder fra helgen og ordentlig oppdatering igjen, gleder meg:-)

Og btw, glad for å se at jeg enda har noen lesere med vettet i behold.. Jeg la ut bilde med TO gutter i går som jeg er VENN med, men jeg regner med vi enda lever i 1630 og jentevenner er det eneste som er ok…? Og husk; jeg er singel nå og gjør som jeg vil, og det jeg vil er å leve mitt liv å få ha de vennene jeg ønsker:-)

Whatever, nå skal jeg spise brødskiiiiv! Peace out

Slenger med tre bilder fra sist vi var ute, bedre enn ingenting! Nye bilder kommer senere. Love you<3

67 kommentarer
    1. Jeg syntes også det er teit det derre med at det ikke går ann å ha guttevenner uten at det liksom er kjæresten din osv.. gutt eller jente ? er det no big deal?.. gutter er som oftest mer til og stole på også .. .

    2. Jeg viste ikke at du og kjæresten hadde slått opp?
      Elsker bloggen din!
      Men husk en ting: Smile to the world (:

    3. Hvordan får du så fine armer? De er så feminime, noe jeg også vil at armene mine skal være. Kan du skrive litt om hvordan du trener armene dine/hvordan du spiser?

    4. Hei Sophie! Det jeg vil si er bare det at du er en av mine favoritt blogger, jeg leser bloggen din hver eneste dag selvom jeg egentlig ikke har så mye tid men til denne bloggen MÅ jeg bare ta meg tid til<3

    5. Tragisk at så mange skal ta aboslutt alt seriøst, syns du er kjempe flink! Folk viser bare hvor misunelig de er på at du har en bra blogg, og får mer oppmerksomhet en de 😉 STÅ PÅ!

    6. Jeez, drit i de folkene som sier sånt.. Det er jo helt normalt å ha guttevenner, men når du har hatt kjæreste er det nesten opplagt at du ikke har kunnet vært med de så mye! Så stå på, lev livet.. Vi lever jo bare en gang! Let the haters hate, they make you famous! God tur hjem, Sophie <3

    7. hvordan har du egentlig fått de “kategori” og “arkiv” tingene i menyen? jeg skal lage design, og klarer ikke finne en kode for det – så hadde blitt veldig glad om du kunne svart på det i ett innlegg eller sendt link eller noe 🙂 fine bilder forresten! <3

    8. HVA? Det er sikkert bare jeg som ikke følger med men sa du at du er SINGEL? 😮 Er du ikke sammen med (husker ikke hva han heter) lenge???? :o:O

    9. ehh , to spørsmål 😀 kunne vi fått sett deg med midtskille ? <3 du er sikkert kjempefin ! ;*
      du vet det dekselet du har til iphonen din .. hvor bestiller du det ? 🙂 de var veldig fint , legge ut en link eller noe sånt ? 😀

    10. Hei. du har en flott blogg digger den 🙂 men vile bare infomere deg om adinajb.blogg eller noe der hun skrev dette om det : jeg har lagt merke til at bloggeren Sophie Elise ikke deler sine plagg
      med andre. Bloggere som ser på henne som forbilde fortviler over hennes egoisme om å
      dele hvor hun har kjøpt de kule skoa eller den freshe kjolen. Hun nekter å svare kun fordi hun
      ikke ønsker at alle skal kopiere alle. hun vil heller at folk skal la seg inspirere i stedet for å
      kopiere. Jeg syntes personlig dette blir litt feil. Om hun hadde eid butikken så skulle jeg holdt
      munn her og nå, men det er ingen hemmelighet hvor lett det er å få tak i plagget hun bruker så
      hvorfor ikke da være så snill å dele det med dine fans?
      Kom igjen jenter, jeg utfordrer dere alle sammen. Hvor gøy er det ikke å kunne dele med andre?
      Det gir litt småglede, sant? Så del dine outfits, skryt over hvor du har kjøpt den billige genseren
      og hjelp de som ønsker. Alle har alltid det samme antrekket!
      FEEIL ! adina er jo helt blåst! forstår deg utrolig godt elise.. ha en fin dag ville bare vise deg det 🙂
      sammtidig som hun er frekk prøve rhun å vrike hyggelig også pga de som leser bloggen hennes… blæ

    11. seriøst hva faen er det med deg? Kan du ikke bare vise et bilde uten å måtte blotte, herregud skjer med at du skal vise pupper på nesten alle bilder, tror nok det er den eneste måten du kan tiltrekke lesere -.- ..

    12. jeg har ikke helt skjønt det.. jeg trodde foreldrene dine var skilt, og at du hadde 2 forskjellige rom? kan du legge ut bilder av rommet/ene dine?:) og Foreldrene?:)

    13. Du er herlig Sophie Elise! Du har en super blogg og virker som en herlig person. Vennene dine liker deg for den du er, det er sånne venner man skal ha.
      Jeg håper alt går bra med deg etter det med Marco, kan være en vanskelig tid!
      Har det kjempe gøy med både jente og gutte vennenene dine!
      Stå på søta<3

    14. Haha, det er fordi ifølge mange jenter går det ikke ann å ha guttevenner uten at man er horete, driver på med dem etc. Opplevd det mye etter å være en jente med omtrent bare guttevenner av gode grunner. Alltid fint med rykter etc pga det :p You go guuuurl 😀

    15. Heey
      lurte på hvilken lengde du bruker på butterflyhairextensionene dine?
      Og på hvilket gram du bruker?
      tenkt til og bestille bør jeg bestille fra butterflyhairexstension?
      Takk <3

    16. Jeg syns det er fantastisk at du prøver å nyte livet etter bruddet jeg. Du skal du ikke sitte flere måneder å grine, men du skal ha det gøy med venner og man kan jo ikke være young,free and singel hele livet 😉 Jeg har selv aldri hatt hjærtesorg, men jeg kan forestille meg hvordan det er og da ville jeg heller være ute å komme meg over det med venner en og sitte hjemme å grine over en gutt. Gjør det som du føler er best! <3 hilsen stor fan..Emma <3

    17. Heii Sophie!
      Jeg bare lurte på en ting:
      Hva gjorde du med ipad’en 2 som du skulle gi til Marco i julegave? ga du den til han eller beholdt du den selv?
      Jeg synes du er helt rååååå (positivt) og du er virkelig ett forbilde, syns JEG 🙂
      Stå på!

    18. Heei<3 Du er den peneste bloggern , jeg leser bloggen din vær dag! Du er et forbilde! Hver gang jeg ser smilet ditt blir jeg glad! KLem fra meg:-)

    19. Koselig! 😀
      Syns det er litt teit at noen oppfører som foreldrer og sånn… Alle har vell gode guttevenner, jeg har flere…og faktisk en som jeg kan stole på og 🙂

    20. Dere som ikke vet at hun er singel, burde bli flinkere til å lese eldre innlegg når dere leser bloggen, og ikke kun det nyeste.
      Hun og Marco har slått opp, det skjedde litt før jul.
      Oh det er ikke noe galt i å ha guttevenner, jeg har faktisk flere guttevenner enn jentevenner, ofte fordi jenter er mer selvsentrerte og vanskeligere å bli skikkelig kjent med (når du har flyttet vekk fra alle de gamle vennene ofc).

    21. God tur hjem! 😀 ♥
      Vil få autografen din men bor på Ibestad :(((
      Kan du ikke komme til Ibestad en gang ??? ♥

    22. Å ha kompiser er faktisk veldig viktig 🙂 For det er noe du ikke kan snakke med jenter om. Jeg ville aldri sluttet og lese bloggen din fordi du har bilder sammen med gutter.. Og selvom du blir sammen en ny gutt imorgen f.eks. Så hadde jeg ikke sluttet å lese bloggen din! Alle har en grunn for at de gjør det de gjør! Digger bloggen din og det har jeg alltid gjort <3

    23. ang. adinjblogg.
      ‘Hun har jo helt rett, hvorfor kan ikke Sophie dele med leserne sine som hun liksom “elsker” hvor hun har kjøpt diverse klær?? Det blir jo bare for dumt.
      Folk spør og spør, men hun svarer aldri. Hun er visst for SELVGOD til og svare dere, og dem som ser slik opp til hun, hvorfor gidde se opp til noen som ALDRI svarer på ett eneste spørsmål, det ligger ikke respekt i det. Hun driter langt i dere lesere, ser vel heller NED på dere. Hun blogger fordi hun får TING og PENGER.
      Hjelper lite og si i love you til leserne, når handlingen og holdnigen hennes viser noe heelt annet.
      HUSK att det er disse trofaste leserne dine som har fått deg dit du er sofie, også kan du ikke svare på enkle spørsmål om hvor plagg er kjøpt, burde vel være det minste du kunne gjort vel. Du får tross alt opp imot 20. 000 i mnd. og masse dill dall!
      Om du ikke respekterer og setter pris på lesere, hvorfor skal man da respektere deg, håper folk ser slikt, HUSK att du like LETT kan dette ned på lista som du kom dit. Hjelper ikke ta lesere og ting forgitt, det kan forsvinne foort nok det.
      SLUTT OG VÆR SÅ JÆVLA EGOISTISK OG SELVGOD:

    24. Bra sagt 🙂 Jeg har flere guttevenner enn jeg har jente venner. Har så vidt jente venner 🙂 Hehe =) Jeg har ingen planer om å bli sammen med noen av de for at jeg er med de liksom, haha XD;D

    25. Skjønner ikke at folk kan være så frekke .. koffor e dem på bloggen din da? Jeg digger bloggen din! stå på! virker som du har en bra personlighet !:)

    26. Goregous jenter! Æ har nettopp fåd iPhone4s, men æ kan ikkje så mange funksjoner som andre kan, så hadde vært så utrolig greit om du ville skrive ett innlegg om din iPhone, skriv kossen type du har, kor mye den kosta, alle dekslene som du har te den, prisen på dem, og kor du kjøpt dem? takk på forhånd om du gidde, æ hadde blitt så takknemlig <3 Elsk på blogg din, btw! ;** <3

    27. Enig, hadde vært så greit om du skrev ett innlegg om iPhonen din, hvilken type, pris, legg ut bilder av ALLE dekslene dine, skriv pris på dem, og hvor du kjøpte dem. Hadde vært snilt om du ville <3 ELSKER DEG SOPHI <33

    28. Ho venninna di heilt til venster, med rosa singlett på sæ, ho ser igrunn sjukt polsk ut! Er ho det?Eg har ein venninne derifrå, og ho liknar veldig. Men mi venninne e adoppterad da så eg blei lit usikkar no… Men E ho det?:) Finj blaug forrest.

    29. Er så unødvendig å lage drama, vi lever snart i 2012. Vi har da en full rett til hvem vi skal være venner med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg