2. Juledag

I dag er det, som dere sikkert alle vet, 2. juledag. Jeg har hatt inntrykk av at det er en av de store “dra ut og feste” dagene i året, sammen med 16 Mai og nyttårsaften. Så hva skal jeg i dag? Jo, jeg skal ut! Har akkurat kommet til Caroline sammen med de beste jentene, vi skal ordne oss sammen og så får vi se hva kvelden bringer. 

Håper alle koser seg i julen og ikke minst gjør det man har lyst til, jeg vet at mange er veldig lei seg i julen ettersom det blir satt et ekstra stort press på at man skal være LYKKELIG og perfekt. Men julen kan være det man gjør den til, skape egne tradisjoner. Jeg er i alle fall veldig glad jeg har hatt venninner nå i julen, og gleder meg til å kose meg i kveld 

Prøvde å ta outfit før jeg dro, gikk ikke så bra. 

 

Søte senga mii!! 


68 kommentarer

Siste innlegg